Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä juhannuksena voisi tehdä yksin kotona?

Vierailija
20.06.2018 |

Yksin kotona, eikä jääkaapissakaan ole muuta ruokaa kuin pari porkkanaa, puolikas pussi leipää ja tölkki jernekeottoa. Huomasin että maito loppui tänään ja margariini eilen. Harmittaa kun tili tulee vasta juhannuksen jälkeen ja täytyy vain pärjätä tämä viikko ja kituutelle. Ei vain ole mitään tekemistä, eikä uloskaan hubita lähteä, varsinkaan kun joutuu olemaan yksin. Inhottaa olla yksin.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo joka ohjas sua seksi palstalle voi olla oikeessa. Voit saada rahaakin siitä ja tee diili et esim max 6 panoa tän kolmen päivän aikana. Aikaa jää sit muuhunkin. Voitte käydä vaik leffassa ja syömässä ulkona.

Vierailija
22/51 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimmat yksinäisyyden hetket olen kokenut juuri juhannuksena. Yksin koko kaupungissa, edes kebabbilat ei ollu auki. Aikaa jolloin ei ollut nettiäkään. Bussit ei kulkenut että olisin päässyt edes vanhemmilleni. Kuuma oli ku hitto eikä telkkarista tullut mitään. Pyöräilin kaupungilla etsien jotain avointa paikkaa, oli kuin ydinsodan jälkitila. Ei ketään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietä ikimuistoinen juhannus katsomalla koko Hihna247-lähetys ja osallistumalla AV:n perinteiseen liveseurantaan - tylsyyden karkotus on taattu!

Vierailija
24/51 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olet helsingissä tai missä on turisteja niin mene kertomaan heille miksi kaupat on kiinni ja kutsu hernekeitolle :)

Vierailija
25/51 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla älykännyä? Lataa geokätkösovellus ja katso mitä lähistöllä olisi tarjottavana.

Vierailija
26/51 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä asut. Joku voisi vähän avustaa.

Vierailija
27/51 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No harmi jos sua surettaa. :( Miten olisi tämmöinen, kiinnostaisiko? https://ystavyydenmajatalo.fi/majatalo/juhlapaikka/

Vierailija
28/51 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justa seinille ja nauraa kuin hullu.

Vierailija
29/51 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet jonkun mökille. kun sitkesäti yrität, jossainvaiheessa löytyy joku, joka ei kehtaa ajaa sinua pois

Vierailija
30/51 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaa pokemon go! Saat vallatuu gymit ku kaikki on joutunu mökille.

Vierailija
31/51 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vietä ikimuistoinen juhannus katsomalla koko Hihna247-lähetys ja osallistumalla AV:n perinteiseen liveseurantaan - tylsyyden karkotus on taattu!

Missä?

Vierailija
32/51 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sateinen viikonloppu tulossa. Jengi dokaa mökeissä ja käy sateenvarjon kaa huussissa.

Mä haen kirjastosta kirjoja, otan kutimen netflixin äärelle ja saatan sidukan kumota. Oon dieetillä ja syön vain munaa, oon jo laihtunut sen avulla joten jatkuu.

Saatan myös käydä stadissa ajelemassa kun on hiljaista ja ehkä pyörähdän lintsillä tai mummotunnelissa jos ne on auki. Kaari on ainakin auki ja saatan käydä alennusmyynnissä. Tänään löysin sikaupeen mekon -50%

Olen sika katee, minulla ei ole edes varaa ostaa 5 euron mekkoa.

Vierailija
33/51 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele vaikka jonkun vieraan kielen alkeet youtuben videoiden avulla.

Vierailija
34/51 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä?

Kannelmäen Prosmassa. 24/7/53.

Vierailija
35/51 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riisuudu alasti ja mene pihalle ottamaan aurinko. Ketään ei pitäisi olla kaupungissa. Kaikki ovat mökeillä.

Vierailija
36/51 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ajattelin käydä pitkällä lenkillä ja lukea kirjaa, kun on kerrankin aikaa tehdä ei yhtään mitään. Ehkä katson myös jonkun leffan ja todennäköisesti siivoilen. 

Näin vietin viime juhannuksen leikkaustoipilaana yksin kotona ja nautin suunnattomasti.

Kävin lainaamassa kirjastosta lehtiä ja kirjoja ja leffoja ( olin myös tallentanut joitakin tv- ohjelmia varaatoon juhannuksen yksinoloa varten). Leivoin raparperipiirakkaa ja broilerpiirakkaa. Hain kaupasta litran vaniljajätskiä ja suklaalevyn.

Vierailija
37/51 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ajattelin käydä pitkällä lenkillä ja lukea kirjaa, kun on kerrankin aikaa tehdä ei yhtään mitään. Ehkä katson myös jonkun leffan ja todennäköisesti siivoilen. 

Näin vietin viime juhannuksen leikkaustoipilaana yksin kotona ja nautin suunnattomasti.

Kävin lainaamassa kirjastosta lehtiä ja kirjoja ja leffoja ( olin myös tallentanut joitakin tv- ohjelmia varaatoon juhannuksen yksinoloa varten). Leivoin raparperipiirakkaa ja broilerpiirakkaa. Hain kaupasta litran vaniljajätskiä ja suklaalevyn.

Oliko kyseessä hiusten leikkuu? Toipilaaksi puuhailit aika paljon.

Vierailija
38/51 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee vittuilemaan poliiseille niin ne vie sut putkaan. Hyvällä tuurilla sinne samaan koppiin tulee muitakin.

Vierailija
39/51 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko kyseessä hiusten leikkuu? Toipilaaksi puuhailit aika paljon.

Aika paljon, kun teki kaksi piirakkaa ja muuten lueskeli lehtiä ja katteli leffoja jäätelön ja suklaan kera.

Vierailija
40/51 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite ottaisin kuluttoman 50€ pikavipin. Söisin ja joisin hyvin ja pelaisin, olisin palstalla, lukisin, kattelisin leffoja..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi