Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakkauspakkaus

erika
11.11.2009 |

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin vasta tänään blogisi (naamakirjan kautta juu:) ja pakko on kommentoida jotain. Eli mun ainokaiseni on jo 1,5 v ja oli aikamoinen jumppari masussa, meno ei ole senkään jälkeen rauhoittunut, vaan on harvinaisen eläväinen ja touhukas tapaus. Ei tarvinnut raskausaikana liikkeitä laskea, heti kun uskaltautui istumaan tai makuulle, alkoi jumalaton monotus. Kun toinen oppi kävelemään, niin kuukauden päästä jo juostiin, sen jälkeen ei jalat ole paljon maata koskettaneet:)

Meille tuli vuoden 2007 äippäpakkaus ja täytyy kyllä sanoa, että vähälle käytölle jäi vaatteet, olivat joko liian isoja ja muodottomia tai muuten vaan pliisuja väreiltään. Kun tiesin, että tää pieni on mun ainokaiseni, niin tuli osteltua aika mahdoton määrä vaatetta jo etukäteen ja siksikin suurin osa äp:n vaatteista jäi käyttämättä. Alkuun tarvittiin kokoa 50 cm, joten siinä vaiheessa kun äp:n vaatteet oli sopivia, olin jo todennut body ja puolipotkariyhdistelmän sopivaksi sirolle, hoikalle ja liikkuvaiselle vauvalleni, potkarit oli nimittäin aina ihan vinksallaan ja toinen niiden sisällä jumissa:)

Ihana blogi ja niin tuttuja tuntemuksia, voi kuinka nyt kaipaankaan noita raskausajan tuntemuksia ja ihanaa ylpeyttä kasvavasta masusta! Kivuistani ja muista raskausajan ongelmistani huolimatta, se oli ihan parasta aikaa:)

Tsemppiä teille loppuodotukseen!

Vierailija
22/23 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lueskellut blogiasi jo pitkään. Tämä on aivan mieletön. Ulvon lähes poikkeuksetta naurusta lukiessani näitä sillä tiedän nuo tunteet. Itse odotan nyt kolmatta ja menossa tuo ensimmäinen ihana kolmannes. Aikaisemmissa raskauksissa en kärsinyt pahoinvoinnista mutta nyt...tämä on jotain kamalaa. Siitä huolimatta, että tiedän nyt miten kamalaa se on saa sinun tapasi kirjoittaa siitä minut nauramaan aivan mielettömästi. No voinhan edes hetkeksi unohtaa oloni. Sinulla on sana halussa. Tämä on mieletön blogi. Kiitos! Suosittelen sinua aikanaan lukemaan sarjakuva kirjoja "Baby blues" sarjasta. Niiden lukeminen saa myös nauramaan kuin tämä blogisi...niiden sisältö kuitenkin aukeaa paremmin kun on hieman elämää lapsen kanssa jo takana. Itselläni on ne kaikki ja niitä tulee luettua aina uudestaan ja uudestaan. Miehelle ostan aina uusimman isänpäivä lahjaksi ja hän on niihin ihan yhtä koukussa kuin minäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottaja: Nyt en ole pariin vuoteen saanut Baby Blueseja lahjaksi, mutta sarjakuvien ystävänä joskus keräilin niitä koska niiden huumori iski minuun aivan täysillä (toinen loistava on Gary Larson). Hyllyssä useimmat ovat jopa englanniksi, koska kenellä on aikaa odottaa käännöksiä? ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän