Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko näille oireille olla MITÄÄN muuta selitystä kuin raskaus?

Vierailija
20.06.2018 |

Nännejä aristaa, paljon valkovuotoa (tulee niin paljon että tuntuu kuin kusisin housuun), oksettaa (etova olo, mutten kuitenkaan ole oksentanut kertaakaan), ruoka mistä olen aiemmin pitänyt maistuu pahalle, huimaa, flunssainen olo, viiva mahassa, mahassa turvotusta ja sitten mielialanvaihteluja.

Menkkojen ei olisi pitänyt vielä alkaa eli en tiedä ovatko myöhässä (semipitkä kuukautiskierto) enkä siksi voi tehdä vielä raskaustestiä. Yritin laskea mikä päivä ovulaatio olisi ollut ja juuri silloin olin sattumalta yhdynnässä ja mies laukesi sisälle. E-pillereitä jäänyt tietystä syystä (olosuhteiden pakko) ottamatta. Mutta joskus aiemmin olen ollut suojaamattomassa yhdynnässä ja kertaakaan en ole tullut raskaaksi.

Voiko näille oireille olla mitään muuta selitystä kuin raskaus?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kiertohan alkaa ensimmäisenä vuotopäivänä. Eli EDELLINEN kierto sulla oli 47 päivää. Menkat alkoi kiertopäivänä 1, ja tulit raskaaksi sen alkupuolella. Sen kierron pituudesta ei siis ole mitään tietoja, koska tosiaan tulit raskaaksi. Kierto ehti alkaa, joo, mutta päätyi raskauteen. Eli et voi tietää, olisiko tämänkin kierron pituus ollut 47.

Vierailija
22/29 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee testi mielenrauhan vuoksi. Jos näyttää plussaa, ehdit miettiä, mitä teet. Jos negaa, niin tee testejä vielä myöhemmin.

Minulla on kuukautiskierto ollut luomuna 3 vko - 3 kk. Raskaustestit tein joskus kiertopäivän 30 kieppeillä ja plussaa näytti kummallakin raskauskerralla.

Googletin että milloin testin voi tehdä ja vastaukset olivat että vasta sen jälkeen kun menkkojen olisi kuulunut alkaa.

Aloittaja

No kuule. Jos oikeasti olet yli kolmannella viikolla niin kyllä se testissä jo näkyy. Turha täällä on arvailla. Jo muutamalla eurolla saa testin eli ei varmaan talous siihen kaadu, jos joudut tekemään pari. Osta paketti, jossa on valmiiksi kaksi testiä. Teet toisen heti ja toisen sitten vaikka viikon päästä, jos eka näyttää negaa.

Ei ole rahaa.

Aloittaja

Ite oon aina käyttänyt smarketin halpaa raskaustestiä, kaksi kpl paketissa, maksaakin joku alle 3e 😂

Minulla on korkeintaan 20 senttiä tällä hetkellä.

Aloittaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko töissä? Jospa hakeutuisit huomenna työterveyteen (tai jos et ole töissä niin ihan vaan terkkariin) ja pyytäisit lähetettä raskaustestiin (verikokeeseen siis).

Vierailija
24/29 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko töissä? Jospa hakeutuisit huomenna työterveyteen (tai jos et ole töissä niin ihan vaan terkkariin) ja pyytäisit lähetettä raskaustestiin (verikokeeseen siis).

En ole töissä.

Aloittaja

Vierailija
25/29 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No terveysasemalle siis.

Vierailija
26/29 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko teini?

🙄

Vierailija
27/29 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko teini?

🙄

Olen pian 17.

Aloittaja

Vierailija
28/29 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm...ei rahaa.0/0

lapsenteko se vasta kallista on 15000e 1. Vuosi ja siitä sitten kulut nousee joka vuosi....

Vierailija
29/29 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja siis jos lopetit e-pillerit vasta vähän aikaa sitten (esim. pari viikkoa) niin hormonit voivat olla nyt niin sekaisin, että kaikenlaisia oireita voi tulla.

No oli vähän pidempi aika, mutta toivottavasti.

Aloittaja

Mulla oli kaikenlaisia oireita vielä kk ehkäisykapselin poiston jälkeen :). Kierto oli hakusessa ja hormonit sekaisin. Et ilmeisesti toivo olevasi raskaana, pidän peukkuja, että kaikki päättyy hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme