Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen liian vanha Frederikille

Vierailija
20.06.2018 |

Luin juuri Reetun haastattelun.
Olen 50 vuotias kaunis nainen, joka näyttää 40 vuotiaalta.
Ei lapsia ja työpaikka löytyy..

Olen 74 vuotiaan mielestä mummo?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei halua yli 70v miestä..muuta kuin perinnön toivossa:)

Vierailija
2/20 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisko etsiä oman ikäistä seuraa. Kun ei itsekään näytä päivääkään nuoremmalle kuin on. Näin se vaan menee. Täytyy olla ihmeellistä rakkautta, jos nuorehko kaunis nainen viihtyy yli 70-vuotiaan ukon seurassa. Etsivätkö nämä miehet kadotettua nuoruuttaan, vai mistä lienee kysymys....kronologinen ikä on kuitenkin se, mikä se on ja useimmiten se myös paljastuu ulkokuoresta....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai eläkemummot ei 73 vuotiaalle miehelle kelpaa? Isot ovat luulot itsestään Reetulla.

Vierailija
4/20 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Reetun kanssa saman ikäinen. Jäin leskeksi kolme vuotta sitten. Yksinäisyys oli ensin kova pala, mutta onneksi minulla on harrastuksia, joten en jäänyt kotiin yksin. Olen yrittänyt myös noista nettipalveluista etsiä seuraa, laihoin tuloksin, koska en halua ketään kotiini asumaan. Erään kivan miehen löysin ja meillä oli kuukauden verran kivaa yhdessä, kunnes hän ratkesi juopottelemaan. Ikäiseni miehet ovat monetkin "papparaisia" ja minä olen nuorekas ja tykkäisin mennä tanssimaan jne. Nelikymppinen on liian nuori, pitää olla noin kuusikymppinen.

Vierailija
5/20 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frederik on hyvä esimerkki siitä että vaikka mies on jo 70v niin ei hän edelleenkään halua vanhaa naista vaan mahdollisimman nuoren. Luultavasti Frederik sanoo vain kohteliaisuuttaan että haluaa 40v naisen vaikka oikeasti haluaisi 25v naisen kuten kaikki nuoremmatkin miehet.

Vierailija
6/20 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin loukkaavasti Frederikiltä sanottu, että jos nainen on yli 40 ja hänellä ei ole lapsia niin nainen on viallinen.Eikö tuon ikäinen ukko ymmärrä, että kaikki eivät saa lapsia vaikka kuinka haluaisivat.Frederik on kun kirveellä veistetty enkä huolisi häntä mistään hinnasta.Itselläni on 7 vuotta nuorempi mies ja olen samanikäinen kun Frederik.Kovat luulot on ukolla itsestään.

Vierailija
7/20 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko vielä menkat? jos ei niin mummotunneliin vaan:)

Vierailija
8/20 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erittäin loukkaavasti Frederikiltä sanottu, että jos nainen on yli 40 ja hänellä ei ole lapsia niin nainen on viallinen.Eikö tuon ikäinen ukko ymmärrä, että kaikki eivät saa lapsia vaikka kuinka haluaisivat.Frederik on kun kirveellä veistetty enkä huolisi häntä mistään hinnasta.Itselläni on 7 vuotta nuorempi mies ja olen samanikäinen kun Frederik.Kovat luulot on ukolla itsestään.

On tainnut käyttää kaikki siittiöt ruotsissa 70-luvulla:)

Vierailija
9/20 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin  minäkin, kun viiskymppinen olen, mutta vastapainoksi kyllä Reetukin on minulle liian vanha. Oliskohan siinä pohja hyvälle suhteelle, kun ollaan asiasta samaa mieltä?

Vierailija
10/20 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen Reetun kanssa saman ikäinen. Jäin leskeksi kolme vuotta sitten. Yksinäisyys oli ensin kova pala, mutta onneksi minulla on harrastuksia, joten en jäänyt kotiin yksin. Olen yrittänyt myös noista nettipalveluista etsiä seuraa, laihoin tuloksin, koska en halua ketään kotiini asumaan. Erään kivan miehen löysin ja meillä oli kuukauden verran kivaa yhdessä, kunnes hän ratkesi juopottelemaan. Ikäiseni miehet ovat monetkin "papparaisia" ja minä olen nuorekas ja tykkäisin mennä tanssimaan jne. Nelikymppinen on liian nuori, pitää olla noin kuusikymppinen.

nuorekas 70v?

Vierailija
11/20 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin  minäkin, kun viiskymppinen olen, mutta vastapainoksi kyllä Reetukin on minulle liian vanha. Oliskohan siinä pohja hyvälle suhteelle, kun ollaan asiasta samaa mieltä?

Vois heittää läppää:sinä vanha äijän käppänäni?Mitäs muori mussukkani?

Vierailija
12/20 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reetulla on oikeus kuolata nuoria naisia.

Reetu on rautaa!!

Vierailija
13/20 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi vois olla Reetulle sydärin paikka..

Vagisan voidetta reikään ja silleen..

Vierailija
14/20 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Retu täs moi, kuva ois kiva. Katotaan sitte.

Kyl höyläys aina natsaa jos puuta ei oo liikaa porattu.

Vierailija
15/20 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reetu oli kommentissaan tahditon. Vähän yksinkertainen kun on. Minulle kelpaisit mainiosti.

T. M56

Vierailija
16/20 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on sisältä sama, ulkokuori rapistuu. Ihan komea oli nuorena. Pitkäkin ja kyllä julkisuus ja mammona houkuttaa naisia. Kai hänellä on aina ollut parikymppisiä tyttöjä?

Jos varaa valita, miksi ottaa ruma ja vanha.

Vierailija
17/20 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhhh.... minä en huolisi Frederikiä edes kilon kappaleina - olen aina inhonnut koko äijää!

Vierailija
18/20 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen on sisältä sama, ulkokuori rapistuu. Ihan komea oli nuorena. Pitkäkin ja kyllä julkisuus ja mammona houkuttaa naisia. Kai hänellä on aina ollut parikymppisiä tyttöjä?

Jos varaa valita, miksi ottaa ruma ja vanha.

Olen kaunis ja vanha. ap

Vierailija
19/20 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä taitaa olla loma-asuntokin Thaimaassa?

Omakotitalo, tytär asuu Yhdysvalloissa. 

Vierailija
20/20 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ts miehen ulkonäöllä ei mitään väliä, mutta nainen on kelpaamaton/ihmisarvoton vanhana ja rumana?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä