Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusioperheet! Kuinka pajon puolisosi exä on yhteydessä?

Vierailija
20.06.2018 |

Olemme olleet yhdessä noin vuoden. Mies ei pidä yhteyttä exäänsä, mutta tämä exä kirjoittelee viestejä joka ikinen päivä. Soittaa 1-3 kertaa päivässä miesystävälleni. Asiat voivat liittyä lapsiin tai jos on esim auto rikki tai muita ongelmia niin heti soittaa.

Minua tämä häiritsee, paljon. Miehen asiahan se on kenen puheluihin vastaa jne mutta silti minua häiritsee. En ole mustasukkainen mutta jotensakkin vaan häiritsee.

Miten teillä muilla?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo ikinä ymmärtänyt tota, et uutta häiritsee se vanha.

Mieti asiaa eronneen kannalta. Se ex puoliso oli sulle se jolle soitit kun harmitti, kun tapahtui jotain hyvää ja ihan muuten vaan. Hän oli se läheisin ja tärkein. Paras ystäväkin.

Ja kun on erottu yhtäkkiä pitäisi olla pitämättä mitään yhteyttä! Se että rakkaus kuoli, ei tarkoita sitä että ystävyyskin kuoli. Hän on kuitenkin se ihminen joka parhaiten sinut tuntee.

Soittelu varmaankin vähenee ajankuluessa, kun exällä on uusi tärkeä ihminen, jolle kertookin asiansa.

Vierailija
2/13 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä exä on osa lastensa elämää. Siihen kuuluu ikävällä tavalla myös yhteydenpito minuun. Jos autoni hajoaa, mies voi hakea lapset harkoista jne. eli en keksi, miksi ei saisi soitella ja järjestää asioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviiko miehen vastata sitten kaikkiin puheluihin ja viesteihin ?! Jättää vastaamatta niin eiköhän se exäkin ymmärrä lopettaa

Vierailija
4/13 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä viestejä vain lasten hausta ja vaihdosta, sekin julkisella paikalla, ei koskaan kotiovelta. Sen verran huonot välit jäivät erosta, joten nyt viileän asialliset. Minulla lasten yksinhuolto, joten ei tarvitse neuvotella asioista ja lapsetkin niin isoja, että osaavat kyllä mielipiteensä sanoa.

Nykyisen puolisoni existä en tiedä sen enempää, joskus töitten takia kohtaavat, mutta muuten ei ehkä ole  yhteyksiä. 

Vierailija
5/13 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestittelen varmaan liikaa: aina toki lasten asioista. Melkein joka päivä. Ja joskus monta viestiä päivässä. Yleensä en soita.

Ennen juttelin muutakin mutta ex niin katkera että suhtautuminen oli niin tympeää että lopetin. Ajattelin että voisi olla aikuinen ja jonkinlainen suhde edelleen mutta ei väkisin.

Meillä 4 lasta ja heidän asioissaan paljon hoidettavaa ja sopimusta kuka vie minnekin ym. Onpa sairas nyksä jos sellaisesta häiriintyy.

Mulla on omakin mies enkä tukeudu eksään mitenkään epäterveesti mutta meillä ok yhteiset lapset exän kanssa ja hoidamme heidät yhdessä.

Vierailija
6/13 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä olen se jolla on lapset ja yhteyttä exiin säännöllisesti lasten asioissa. Uusia naisia tämä on häirinnyt mutta olen siitä huolimatta pitänyt yhteyttä, kun olen nähnyt tämän tarpeelliseksi. Lasten isä on korjannut asian niin että soittelee minulle vain töistä. Soittelee jopa muissa kun lasten asioissa. Ollaan jopa hänen parisuhdettaan puitu yhdessä. Tämä ei nykyistäni haitannut lainkaan.

Minulla taas on uusi mies, jolla yksi pitkä parisuhde takana. Suhteemme alussa hänen exänsä soitteli ja viestitteli usein, mutta ei tämä minua häirinnyt. Luotan mieheeni ja jos hän haluaisi exänsä takaisin tämäkin sopisi, koska en kenenkään kanssa halua olla väkisin suhteessa. Yhteydenpito väheni luonnollisesti vuosien saatossa ja kun tämä exä löysi uuden miehen.

Vierailija
7/13 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan oltu yhdessä 5v ja kyllä mies on eksäänsä yhteydessä useamman kerran viikossa. Eksä ja lapset asuvat heidän yhteisessä omistamassa talossa eli asiat koskevat lapsia tai okt. Tosin saatan itsekin soittaa lasten äidille, kun on jotakin asiaa ja ollaan ihan hyviä kavereita, eikä kenelläkään ole mitään hampaan kolossa ja lasten etu menee aikuisten edelle.

Miehen eksä ei häiritse millään tavalla, päinvastoin, tulemme hyvin toimeen ja kun hän asuu lasten kanssa, autamme mielellämme, joka on uusperheen ehdoton edellytys.

Vierailija
8/13 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat yhteydessä vain silloin kun lapset tulevat. Varmistavat aikataulun.

Vierailija
9/13 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka toinen viikko laittaa yhden viestin lapsen nouto- ja harrastusajoista.

Vierailija
10/13 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään. Hän vain lähti yhtenä päivänä, eikä ole palannut. Jätti kirjeen, jossa kertoi, ettei jaksa perhe-elämää, toivotti onnea ja menestystä miehelle. Oli kuulemma ollut vaikeaa, muttei miehen mielestä NIIN vaikeaa. Mies jäi kolmistaan kahden pienen lapsen kanssa. Tapasimme, kun tuosta oli 4 vuotta. Vieläkään ei ole tietoa, missä eksä huitelee. Minä olen vähän niin kuin korvikeäiti näille lapsille, mutta eivät kutsu minua äidiksi. Yritämme luoda mahdollisimman normaalin elämän heille, mutta vanhempi toisinaan kyselee.

Vierailija
11/13 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei nyt päivittäin, riippuu tilanteesta. Jos on kevätjuhlia ja sen semmoista, niin tulee enemmän viestiteltyä. Pojan rippijuhlat vaati jo aikamoisen viestitulvan. Mutta me ollaan ystäviä ja tunnen mieheni exän. Tullaan kaikki hyvin toimeen jotta kukaan ei varmaan ota nokkiinsa. Meillä on jopa oma WhatsApp ryhmä jonne laitetaan hupi tai asia viestejä. Siinä on lapset, vanhemmat ja nyksät mukana. Eli ei ole mitään salaisuuksia.

Vierailija
12/13 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän takia ei puolisoa millä lapsia.

Vierailija
13/13 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä itellä oo tommosta ongelmaa ku oo mieheni viisaammin valinnu (lapseton).