Mitkä naisten nimet on harvinaisia tän ajan vauvoilla?
Ja toivon nyt semmoisia nimiä, jotka kuitenkin sopii tähän päivään. Esim. Pirkon aika ei mielestäni ole ihan vielä ainakaan....
Itselläni tuli mieleen ainakin Petra. Muita?
Kommentit (597)
Vierailija kirjoitti:
Ilona
Reeta
Mia
Viena
Maiju
Siiri
Jenni
Asta
Anu
Petra
Siiri, Ilona ja Mia ovat supermuodikkaita!
Vierailija kirjoitti:
Aada. Kaunis nimi.
Varmaan yleisin tyttövauvan nimi!
Serena
Teresa
Ria
Greta
Alina
Elise
Ira
Sandra
Mailis
Elsi
Amalia
Carita
Krista
Sulamith
Eulalia
Tutteli
Pipsa
Apollonia
Ilmi
Laimi
Signe
Pirjo, Pirkko, Riitta, Hannele, Jaana, Päivikki, Margarita, Johanna
Vierailija kirjoitti:
Sulamith
Eulalia
Tutteli
Pipsa
Apollonia
Ilmi
Laimi
Signe
Tunnen yhden pikkuisen Apollonian. Ihana nimi ja sopii kantajalleen :)
Vierailija kirjoitti:
Nämä eivät taida enää koskaan palata: Naimi, Laina, Kyllikki, Päivi, Pirjo...
Mikä vika Päivissä? Voisi juurikin olla aika hyvä.
Jenna, Jannica, Jennica ym. ysärinimet ja sit myös Ritva, Anna-Liisa, Eila ja tämmöset, jotka ei vielä ihan niin vanhojen ihmisten nimiä et olisivat jo uudestaan muodissa.
Vierailija kirjoitti:
Jenna, Jannica, Jennica ym. ysärinimet ja sit myös Ritva, Anna-Liisa, Eila ja tämmöset, jotka ei vielä ihan niin vanhojen ihmisten nimiä et olisivat jo uudestaan muodissa.
Mun tyttö on Eila. Todella kaunis nimi. Luulen, että nousee suosioon 5v sisällä. Niin paljon on saanut nimi kehuja.
Vierailija kirjoitti:
Suvi ja Sini
Aika yleisiä nämä kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suvi ja Sini
Aika yleisiä nämä kyllä.
Yleisiä varmasti -80 ja ehkä -90-luvunkin lapsilla, mutta ei nykyajan vauvoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun tyttö on Eila. Todella kaunis nimi. Luulen, että nousee suosioon 5v sisällä. Niin paljon on saanut nimi kehuja.
Kyllä, Eila on tosi kaunis nimi ja varmasti tulee nostamaan suosiotaan. Mun tädit on Eila ja Laila ja mielestäni molemmat on tosi ihania ja sopii tähänkin päivään.
Ilona
Reeta
Mia
Viena
Maiju
Siiri
Jenni
Asta
Anu
Petra