Millä hiton ilveellä saa pysymään farkut jalassa, kaikki valuu
Mulla on siis tasapaksu melko kroppa. Vyötäröä ei kauheasti erotu ja se on korkealla, ja persus on pieni. Kaikki farkut valuu enkä pysty vyötä pitämään niin kireällä (ahdistaa). Vaikka ostaa kaikkien ohjeiden mukaiset alkuun vähän liian piukat niin ei auta. Erittäin korkeavyötäroisissä farkuissakin sama juttu. Nykyään pidänkin enimmäkseen hameita kun inhoan sitä tunnetta kun housut valuu.
Henkselit ei ole vaihtoehto😆
Kommentit (45)
Myös leveämpi kuminauha vyötäröllä lievittää tuota ahistamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vika on farkkumuodissa! Joustavat kankaat on ihan mahdottomia. Ei kyllä valuneet kunnon levis501 farkut aikanaan niin.
Mulla on kaapissa 501 ja se kangas on ihan mielettömän hyvä. Paksu eikä jousta niin kuin nykyfarkut. Nämä on vanhat farkut. Sain siskolta 10 vuotta sitten, mutta ne on mustat. Jäänyt siksi pitämättä.
Saako jostain elastaanittomia farkkuja? Elastaania on kuulemma vaikea kierrättää.
No ainakin elloksella on Levi's 501 ct mallia hintaan 80 euroa ja materiaali 100% puuvillaa. Jossain farkkuliikkeessä oli jostain tosi vahvasta ja kankeasta puuvilladenimistä ommeltuja farkkuja. Merkkiä en valitettavasti muista.
Treenaa pyöreät pakarat niin farkut näyttävätkin kivemmilta ja istuvat hyvin. Paitsi tietty jos sulla on läskiä vyötäröllä
Minulla on nykyään sama ongelma kuin ap:llä. Joskus aikaisemmin löytyi hyvin istuvia ja liukumattomia farkkuja jopa joustavasta kankaasta, mutta nyt tuntuu, että kaikki valuu. Minä olen ratkaissut ongelman hankkimalla urheiluliikkeestä ulkoiluhousuja. Ne eivät tietenkään ole farkkuja, mutta muuten mukavia ja pysyvät ylhäällä, vaikka vyötäröllä on kuminauha. Kuminauhavyötäröiset farkut valuvat jopa pahemmin kuin normaalivyötäröiset. Vyötä en minäkään pysty käyttämään. Refluksitauti ärtyy vain entistä pahemmaksi.
Hyvä jos löytyy. Itse en ole löytänyt. Kaikissa on ollut elastaania. Merkkifarkuissakin. Olisiko antaa linkki josta löytyy?
Googlaa elastaanin kierrätys. On sitä muissakin kuin farkuissa.