Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä naiset tykkäätte jos uusi mies rakastaa antaa kielareita?

Vierailija
19.06.2018 |

Kielisuudelmia kunnollisia kielareita. Mitä sanotte?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välitä yhtään. Kielarit eivät ole olleet mieleeni edes nuorena ja nyt ne tuntuisivat ihan noloilta. Pidän suutelemisesta tai ilmeisesti lähinnä pussailu on mukavaa, mutta en suuhun siitä, että joku ällöetanakieli tunkee sisälle jatkuvasti.

Vierailija
2/26 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi sanoa, että opetellaan suomen kieli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos. Kielarit ovat aina tuntuneet epämukavilta, eivätkä vähiten herkän oksennusrefleksini takia. Nuorempana näitä kielarisankareita osui usein kohdalle ja sellainen kuva heistä jäi, että olivat omasta mielestään oikein suuria rakastajia, kun olivat aina työntämässä kieltä kurkkuun. Yhhh.

Vierailija
4/26 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanotaanko että kokemukseni mukaan miehet, jotka haluaa koko ajan antaa kielarisuudelmia on ihan tautisen huonoja niissä eivätkä tunnu sitä itse mitenkään tajuavan. Eli en innostu ainakaan ennen kuin tiedän, että osaa oikeasti.

Vierailija
5/26 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tasan kerran tavannut miehen, jonka kanssa kielisuudelmat tuntuivat hyviltä ja kiihottavilta. Kaikki muut Suuret Kielaroitsijat ovat olleet juuri sellaisia ekan vastaajan kuvailemia ällöetanakieliä. Eksäni oli pahin kaikista; kuolasi niin kauheasti etten kestä edes ajatella, miten paljon sylkeä jouduin nielemään suudelmien aikana. 🤢🤮

Vierailija
6/26 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sanotte?

Sanon hyi. Jollei lopeta niin se uusi mies on kohta entinen mies.

Vierailija
7/26 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo wi kiitos.

Vierailija
8/26 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh!?

Kunnon kiihkeä kielari on parasta mitä voi housut jalassa tehdä.

Vierailija
9/26 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksennan.

Vierailija
10/26 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni on jostain syystä innostunut kielareista ja yhhh. Ei ei ei. Ei sytytä yhtään.

Vierailija
11/26 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtis äijä kiertoon saman tien, hyh.

Vierailija
12/26 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh!?

Kunnon kiihkeä kielari on parasta mitä voi housut jalassa tehdä.

Komppaan edellistä. Ja erittäin  äkkiä ne housutkin (pikkarit siis) muuttuvat niin märiksi, että ne on riisuttava ja jatkettava tositoimiin. Mutta kielisuudelmat on toden totta taitolaji. (For Men, not for Boys... ) Kaikki ei kielareista tykkää, eikä tarvitsekaan. Itseltäni kuitenkin vie jalat alta hetkessä Mies, joka suutelee kiihkeästi, suurella palolla ja taitavasti. Wow!

Vierailija
13/26 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se on hyvä antamaan niitä, niin mikäs siinä. Jos se taas työntää kielensä mun mahalaukkuun asti, niin oksennushan siinä pääsee. Hyvä kielari on... huh.... brrrrr... nyt pitääkin lähteä suihkuun ;)

Vierailija
14/26 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on kutittelevaa ja tunnustelevaa, niin tykkään. Joillakin on outo käsitys, että kielarin pitäisi olla kuin hurja kielipano ja sitä jyystetään ja paukutellaan pitkin onkaloa.

Paras kielisuudelma on sellainen, että kielet eivät kohtaa toisiaan ollenkaan, herkkää, jossa huulia ei unohdeta vaan välillä palataan piirtämään niiden rajoja.

Kokeilkaa!

Minä en enää voi, koska oman miehen suun meni saastuttamaan toinen nainen. Se oli minulle pyhä paikka.

Vierailija
15/26 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielen työntäminen toisen kurkkuun ei saa muuta aikaiseksi kuin oksennusreaktion.

Mutta kielellä sipaisu huulista tai suupielestä, kielenkärjestä kutittelu on taas tosi kiihottavaa. Vähän sama tunne kuin suuseksiä saadessa.

Vierailija
16/26 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
17/26 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoon lähtisi.

Vierailija
18/26 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan millainen kielari. Se on taitolaji, ei sovi peruspussailuun, mutta sängyssä kyllä, jos siis osaa. Kuola ei valu ja kieltä ei tungeta kurkkuun ja lipota koko suuta sisältä ja ulkopuolelta jne.

Vierailija
19/26 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli miksi te olette edes uusien miesten kanssa sitten? Mulle ainakin kuuluu automaattisesti rakastumisvaiheeseen ne kielarit. Silloin vaan haluaa molemmat sitä ja nuolla  vaikka mitä paikkoja toisesta. Ettekö ole koskaan olleet oikeasti rakastuneita, kun tällaiset vastaukset? 

Nykysukupolvi siis rakastaa vain itseään ja mies tai nainen on vaan joku seksilelu tai rahan tuoja vai mitä ihmettä????

N49

Vierailija
20/26 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aahh! Rakastan kunnon kielareita… Kelpaisi ainakin minulle (siis jos osaa).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän