Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä erikoisuuksia kehossanne on?

Vierailija
19.06.2018 |

Onko teillä mitään (synnynnäisiä) poikkeavuuksia tai jotain muuta erikoista kehossanne? Saa kertoa isoja ja pieniä juttuja. Olisi mielenkiintoista kuulla.

Kommentit (1574)

Vierailija
1241/1574 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko geneettisesti mies? Hormoneja jos joutuu syömään ei voi saada omia lapsia.salkkareitten uusi ainon näyttelijä on sellainen kertoi itse terveydeksi lehdessä.kova kohtalo.

Vierailija
1242/1574 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Takapuoleni on koko matkalta halki.

Ihan napaan asti siis takaa eteen.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1243/1574 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tosi tiukka p***u!

Mahtuuko kisuli sisään vai onko vain omasta mielestäsi siten, että kämmen mahtuu, mutta ei mahdu kääntämään.?

Vierailija
1244/1574 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummankin etureiden keskellä iso luomi joissa kasvaa pari karvaa. Molemmat olleet niin kauan kuin muistan. Muiden ihmisten etureidet näyttää mun silmiin aina jotenkin paljailta kun karvaluomet puuttuu. :D 

Vierailija
1245/1574 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen täysin valkoihoinen, mutta minua vaivaa ihan hillitön steatopygia.

Vierailija
1246/1574 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kaunista pehmeät korvat ja aurinko hehkuu niiden läpi.hienoa hän on niin säteilevä persoona.

Vierailija
1247/1574 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylimääräinen hammas.

Vierailija
1248/1574 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penikseni päässä, terskassa on suuri ja selkeästi näkyvä syntymämerkki, mikä on täydellisesti neliapilan muotoinen. Lääkäri myös aikoinaan totesi ettei ikinä ole uransa aikana nähnyt vastaavaa.

Vierailija
1249/1574 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yltää rentona melkein polviin asti.

Vierailija
1250/1574 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on huomattavan suurikokoiset riippuvat rinnat, jotka napaan asti yltävät, kun seison suorassa normaalisti. Ne ovatkin tämän kylän suurimpia nähtävyyksiä ja käyn eräänlaista vaihdantataloutta niillä. Useasti kun liikun kirkonkylällä, niin saan pyyntöjä tyyliin "anteeksi neito, mutta olisiko mitenkään mahdollista nähdä uskomattoman upeat ja huomattavan suurikokoiset mahtimeloninne!" Ja kun minä sitten niitä vilautan, niin saan vaihdossa esim. talkkunajauhoja, maitoa, kaurahiutaleita ja maissia sekä sardiineja myöskin.

Lapset usein tarjoavat karkkia niitä ihaillakseen, mutta kysyn aina henkkareita, ettei tule alaikäisille vilauteltua. Ansaitsen hyvin elantoni tällä uskomattoman uhkealla ja riippuvaisella povellani, mutta joskus olen vähän yksinäinen iltaisin. Kaipaisinkin rinnalleni miestä, joka osaisi arvostaa näitä mahtimeijereitäni, itse olen n. 40-kymppinen viehkeä neito, joka tykkää silittää lehmiä niityllä aamukasteen aikaan kedolla ja katsoa Seinfeldia!

Vierailija
1251/1574 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasen puoli kropasta on karvaisempi kuin oikea, vasen korva on isompi kuin oikea, läskimaha roikkuu enemmän oikealla puolella kuin semmalla, oikean puolen kulmakarvat on korkeamma kuin vasemmalla.

Ihme puolijuttuja

Vierailija
1252/1574 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen molempikätinen luonnostaan. Ekalla luokalla kirjoitin vasurilla ja piirsin oikealla, sen jälkeen olen tehnyt molemmilla käsillä molemmat, sen mukaan kumpaa lähempänä on kynä ja mihin kohtaa paperia kirjoitan tai piirrän. En aluksi edes huomannut asiaa enkä lapsena miettinyt että pitäisi valita toinen käsi. Jaloissakaan en huomaa merkittävää eroa, molemmat yhtä vahvoja ja ketteriä. Kai tämäkin on joku erikoisuus?

Ja mulla on myös suhteellisen iso keuhkojen tilavuus siihen nähden että olen pikkuinen nainen, vapaasukellusta olen harrastanut.

Vierailija
1253/1574 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen molempikätinen luonnostaan. Ekalla luokalla kirjoitin vasurilla ja piirsin oikealla, sen jälkeen olen tehnyt molemmilla käsillä molemmat, sen mukaan kumpaa lähempänä on kynä ja mihin kohtaa paperia kirjoitan tai piirrän. En aluksi edes huomannut asiaa enkä lapsena miettinyt että pitäisi valita toinen käsi. Jaloissakaan en huomaa merkittävää eroa, molemmat yhtä vahvoja ja ketteriä. Kai tämäkin on joku erikoisuus?

Ja mulla on myös suhteellisen iso keuhkojen tilavuus siihen nähden että olen pikkuinen nainen, vapaasukellusta olen harrastanut.

Vierailija
1254/1574 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei mihinköhän mun äskeinen teksti jäi, tärkeä lainaus jäi kuitenkin :D Mutta siis sama homma käsien kanssa, kumpikaan käsi ei dominoi! Oikealla kirjoitan koska se on paljon käytännöllisempää oikeakätisten maailmassa

Vierailija
1255/1574 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palmoplantaarinen pustuloosi kummassakin jalkapohjassa. Parannuskeinoa ei ole. Kipeät.

Ei auta psorivoiteet eikä muut.

Vierailija
1256/1574 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palmoplantaarinen pustuloosi kummassakin jalkapohjassa. Parannuskeinoa ei ole. Kipeät.

Ei auta psorivoiteet eikä muut.

Sama. Lopetin kokonaan juomisen, ja vaiva helpotti. Jos yritän ottaa niin jo muutama vesi kello ilmestyy.

Vierailija
1257/1574 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Synnynnäinen horisontaali nystagmus, eli silmävärve. Silmät siis ravaavat vaakatasossa vasemmalta oikealle ja takaisin todella nopeasti koko ajan, vähän kuin kirjoituskoneen tela. Silmälääkärin mukaan muin pitäisi nähdä koko ajan vähintään kaksoiskuvia tai muita näköhäiriöitä. Pääosin näen normaalisti, ainoastaan ääreisnäössä tulee vaikeuksia joten kehoa pitää kääntää kun esimerkiksi vaihtaa kaistaa ajaessa.

Mulla on tuo sama! Ollut kanssa syntymästä saakka. Hankaloittaa silmätutkimuksia kun toinen silmä peitetään ja toinen laukkaa ympäriinsä 😅 Mulle on myös lääkäri sanonut että ihme etten näe kaikkea tuplana.

Vierailija
1258/1574 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yltää rentona melkein polviin asti.

Äh, unohtui tuosta lauseen edestä sana Käteni.

Vierailija
1259/1574 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen kives puuttuu.

Vierailija
1260/1574 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat hiukset, omat tissit, omat kynnet, omat ripset, omat hampaat joissa ei ainoatakaan paikkaa, ei tatuointeja.

32 v.