Jos saisit kokea yhden viikon jonkun toisen ammattilaisen työtä, niin minkä ammattilaisen työtä kokeilisit?
Siis pääsisit mukaan katsomaan työtä viikoksi ja ehkä jotain tekemäänkin valvotusti.
Mulla: lentäjä
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Sairaanhoitaja.
Tahtoisin ihan oikeasti mennä seuraamaan sitä duunia viikoksi kun siitä paljon meuhkataan. Mielellään vielä joku päivystys tai vastaava työympäristönä!
Tule perfuusiohoitajaksi leikkaussaliin. Potilaan sydän pysäytetään ja hoidat laitteen veret ja potilaan hapetuksen ja sydämen tehtävät parin tunnin leikkauksen ajan. Onko tyyppi hengissä työpäiväsi päättyessä?
Tai tule teholle, laita kanyylit, nesteytykset, hengityskonehoidon, elvytä välillä ja korjaa rytmihäiriöt.
Kyllä tänne mahtuu. 2400e /kk ja sunnuntai- ja juhannuslisät. Välkommen bara!
Aika moni:
Neuvolan terveydenhoitaja tai työterveyshoitaja
Sairaanhoitaja leikkaussalissa
Kätilö synnärillä
Lääkäri, varsinkin kirurgi
Lentäjä
Oikeuslääkäri ja Englannin kuningatar.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairaanhoitaja.
Tahtoisin ihan oikeasti mennä seuraamaan sitä duunia viikoksi kun siitä paljon meuhkataan. Mielellään vielä joku päivystys tai vastaava työympäristönä!
Tule perfuusiohoitajaksi leikkaussaliin. Potilaan sydän pysäytetään ja hoidat laitteen veret ja potilaan hapetuksen ja sydämen tehtävät parin tunnin leikkauksen ajan. Onko tyyppi hengissä työpäiväsi päättyessä?
Tai tule teholle, laita kanyylit, nesteytykset, hengityskonehoidon, elvytä välillä ja korjaa rytmihäiriöt.
Kai tohon 2400e päälle tulee ilta- ja yölisöt? Tuo 2400 on peruspalkka ilman lisiä. Olen silti kanssasi samaa mieltä, että toki palkan täytyisi olla suurempi.
Itse olen sairaanhoitaja ja haluaisin olla joko taidemaalari tai viulisti päivän ajan.
Minuakin kiinnostaisi tuo kätilö ja leikkaussalit. Päivystys olisi myös kiinnostava ja joku vankimielisairaala tai vastaava. Ja nimenomaan viikko ammattilaisen matkassa! Yksin nyt en todellakaan uskaltaisi tehdä yhtään mitään😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairaanhoitaja.
Kai tohon 2400e päälle tulee ilta- ja yölisöt? Tuo 2400 on peruspalkka ilman lisiä. Olen silti kanssasi samaa mieltä, että toki palkan täytyisi olla suurempi.
Ilta ja yölisät on pennosia. Pyhätyöt tekee pari sataa palkkaan.
Hoitajat lähtevät myymään hengityskoneita ja monitoreja tai saudeihin, jos ovat sinkkuja. Perheenäidit täällä paahtaa, joilla ei ole vaihtoehtoja.
Lääkäri, oopperalaulaja tai jonkun kuuluisan artistin taustatanssijana (esim. Kylie Minogue tms.)
Röntgenhoitaja, koska olen sitä itselleni joskus ajatellut. Olisi kiinnostavaa nähdä millaisia heidän työpäivänsä noin suunnilleen ovat ja mitä pitävät sisällään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairaanhoitaja.
Ilta ja yölisät on pennosia. Pyhätyöt tekee pari sataa palkkaan.
Hoitajat lähtevät myymään hengityskoneita ja monitoreja tai saudeihin, jos ovat sinkkuja. Perheenäidit täällä paahtaa, joilla ei ole vaihtoehtoja.
Mun tosi hyvä ystävä on sairaanhoitaja ja hän on tyytyväinen palkkaansa. Ollaan ihan suoraan palkoista keskenämme puhuttu ja hän on ilmaissut suuren tyytyväisyyden sairaanhoitajan palkkaansa.
Hautaustoimistoon, poliisiksi tai lentäjäksi lähtisin!
Tervetuloa! Tuu vaan kokeilemaan.
Ja otat sit seuraavan synnytksesi omiin käsiisi.