Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos saisit kokea yhden viikon jonkun toisen ammattilaisen työtä, niin minkä ammattilaisen työtä kokeilisit?

Vierailija
19.06.2018 |

Siis pääsisit mukaan katsomaan työtä viikoksi ja ehkä jotain tekemäänkin valvotusti.

Mulla: lentäjä

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kätilö synnytysosastolla!

Tervetuloa! Tuu vaan kokeilemaan.

Ja otat sit seuraavan synnytksesi omiin käsiisi.

Vierailija
22/32 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairaanhoitaja.

Tahtoisin ihan oikeasti mennä seuraamaan sitä duunia viikoksi kun siitä paljon meuhkataan. Mielellään vielä joku päivystys tai vastaava työympäristönä!

Tule perfuusiohoitajaksi leikkaussaliin. Potilaan sydän pysäytetään ja hoidat laitteen veret ja potilaan hapetuksen ja sydämen tehtävät parin tunnin leikkauksen ajan. Onko tyyppi hengissä työpäiväsi päättyessä?

Tai tule teholle, laita kanyylit, nesteytykset, hengityskonehoidon, elvytä välillä ja korjaa rytmihäiriöt.

Kyllä tänne mahtuu. 2400e /kk ja sunnuntai- ja juhannuslisät. Välkommen bara!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni:

Neuvolan terveydenhoitaja tai työterveyshoitaja

Sairaanhoitaja leikkaussalissa

Kätilö synnärillä

Lääkäri, varsinkin kirurgi

Lentäjä

Vierailija
24/32 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeuslääkäri ja Englannin kuningatar.

Vierailija
25/32 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairaanhoitaja.

Tahtoisin ihan oikeasti mennä seuraamaan sitä duunia viikoksi kun siitä paljon meuhkataan. Mielellään vielä joku päivystys tai vastaava työympäristönä!

Tule perfuusiohoitajaksi leikkaussaliin. Potilaan sydän pysäytetään ja hoidat laitteen veret ja potilaan hapetuksen ja sydämen tehtävät parin tunnin leikkauksen ajan. Onko tyyppi hengissä työpäiväsi päättyessä?

Tai tule teholle, laita kanyylit, nesteytykset, hengityskonehoidon, elvytä välillä ja korjaa rytmihäiriöt.

Kai tohon 2400e päälle tulee ilta- ja yölisöt? Tuo 2400 on peruspalkka ilman lisiä. Olen silti kanssasi samaa mieltä, että toki palkan täytyisi olla suurempi.

Vierailija
26/32 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sairaanhoitaja ja haluaisin olla joko taidemaalari tai viulisti päivän ajan.

Vierailija
27/32 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiinnostaisi tuo kätilö ja leikkaussalit. Päivystys olisi myös kiinnostava ja joku vankimielisairaala tai vastaava. Ja nimenomaan viikko ammattilaisen matkassa! Yksin nyt en todellakaan uskaltaisi tehdä yhtään mitään😂

Vierailija
28/32 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairaanhoitaja.

Kai tohon 2400e päälle tulee ilta- ja yölisöt? Tuo 2400 on peruspalkka ilman lisiä. Olen silti kanssasi samaa mieltä, että toki palkan täytyisi olla suurempi.

Ilta ja yölisät on pennosia. Pyhätyöt tekee pari sataa palkkaan.

Hoitajat lähtevät myymään hengityskoneita ja monitoreja tai saudeihin, jos ovat sinkkuja. Perheenäidit täällä paahtaa, joilla ei ole vaihtoehtoja.

Vierailija
29/32 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri, oopperalaulaja tai jonkun kuuluisan artistin taustatanssijana (esim. Kylie Minogue tms.)

Vierailija
30/32 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röntgenhoitaja, koska olen sitä itselleni joskus ajatellut. Olisi kiinnostavaa nähdä millaisia heidän työpäivänsä noin suunnilleen ovat ja mitä pitävät sisällään.

Vierailija
31/32 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairaanhoitaja.

Ilta ja yölisät on pennosia. Pyhätyöt tekee pari sataa palkkaan.

Hoitajat lähtevät myymään hengityskoneita ja monitoreja tai saudeihin, jos ovat sinkkuja. Perheenäidit täällä paahtaa, joilla ei ole vaihtoehtoja.

Mun tosi hyvä ystävä on sairaanhoitaja ja hän on tyytyväinen palkkaansa. Ollaan ihan suoraan palkoista keskenämme puhuttu ja hän on ilmaissut suuren tyytyväisyyden sairaanhoitajan palkkaansa.

Vierailija
32/32 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hautaustoimistoon, poliisiksi tai lentäjäksi lähtisin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän