Siis J.Aarnio on edelleen naimisissa?
Olin aivan varma että vaimo läks jo ajat sitten, kun tuli julki ilotyttöskandaalit sun.muut. Iltasanomissa juttua, että tuskin malttaa odottaa kun saa miehensä luokseen ym.
Veikkaan että Aarniolla on nyt vientiä. Monet kun on heikkona pahoihin poikiin.
Kommentit (51)
Mistä sitä tietää vaikka heillä olisi avoin suhde :D Mutta joo taitaa oikeasti rakastaa, kun ei ole lähtenyt menemään.
Ohis, mutta tiedän kaksi tuomittua pedofiilia, jotka ovat vielä naimisissa. Aarnion tapauksen voin vielä jotenkin ymmärtää, mutta en näitä muita.
Naiset ovat tuollaisia, eivät tajua ilmiselvää ja antavat kaiken anteeksi. Ehkä heillä omaisuutta tms. miksi ei lähde lätkimään. Luulis ett prostituoitu ois liikaa kyllä kelle tahansa vaimolle.
Aarniohan on komea, älykäs ja varakas mies. Luulisin, että hänellä on naisia.
Häpeän olla nainen, miksen ole kissa...
Aarnio väitti että hänen dna:nsa ilotytön tuolissa oli tullut hänen hiestä. Tuolissa olleesta spermasta ei suoraan nimittäin kyetty löytämään Aarnion dna:ta. On melkoinen selittelijä tämä Aarnio kyllä. Mitään ei ole kuulemma tehnyt! Kukaan ei usko enää.
Vierailija kirjoitti:
Aarnio väitti että hänen dna:nsa ilotytön tuolissa oli tullut hänen hiestä. Tuolissa olleesta spermasta ei suoraan nimittäin kyetty löytämään Aarnion dna:ta. On melkoinen selittelijä tämä Aarnio kyllä. Mitään ei ole kuulemma tehnyt! Kukaan ei usko enää.
No jos spermajäljestä ei löydy dna:ta niin miksi pitäisi itse muuta väittää?
Vierailija kirjoitti:
Mistä sitä tietää vaikka heillä olisi avoin suhde :D Mutta joo taitaa oikeasti rakastaa, kun ei ole lähtenyt menemään.
- Toivottvasti niin, että rakastaa, kun en tiedä miksi, mutta en voi vältyä myöskään ajatukselta, että saattaisi myös pelätä ni-in paljon, ettei uskalla erota ja lähteä omille teilleen. - Ties millä trevoc laitteella Aarnio saattaisi kyllä löytää puolisonsa, jos nii haluaisi ja jo hänen puolisona olisi lähtenyt (paennut?) omille teilleen. - - - Tämä Aarnon tapaus korjaan tapaukset ovat hyvän aikaa minusta akuttaneet sille kuin olisi seurannur dekkaria. - Kuka vielä sanoo, ettei Suomessa muka olisi myös aineksia nordic film noir -aljityypin leffaan/ sarjaan... En tiedä miten tv-sarja keisari aario on onnistunut tässä, koska en ole sitä jaksoakaan katosnut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos spermajäljestä ei löydy dna:ta niin miksi pitäisi itse muuta väittää?
Kuvaa vain hyvin miten henkilö valehtelee kaikesta mahdollisesta. Tuolistahan kuitenkin löytyi Aarnio dna:ta muuten.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat tuollaisia, eivät tajua ilmiselvää ja antavat kaiken anteeksi. Ehkä heillä omaisuutta tms. miksi ei lähde lätkimään. Luulis ett prostituoitu ois liikaa kyllä kelle tahansa vaimolle.
Se omaisuus on kyllä hukkaamisvaaran takia takavarikossa kunnes asiasta tulee lainvoimainen tuomio. Miten lienee okt:n rakennuksen käynyt.
Kaiken se kestää 😉...
Huvittava ilmiö Murha.infosta, muutamat samat tyypit jotka intohimoisesti ovat puolustaneet Anneli Auerin kunniaa, on myös Aarnion takana uskoen koko juttua (kuten Auerinkin tapauksessa) vain suureksi ajojahdiksi ja poliisin / oikeuslaitoksen salaliitoksi Aarniota vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se omaisuus on kyllä hukkaamisvaaran takia takavarikossa kunnes asiasta tulee lainvoimainen tuomio. Miten lienee okt:n rakennuksen käynyt.
Kaiken se kestää 😉...
Huvittava ilmiö Murha.infosta, muutamat samat tyypit jotka intohimoisesti ovat puolustaneet Anneli Auerin kunniaa, on myös Aarnion takana uskoen koko juttua (kuten Auerinkin tapauksessa) vain suureksi ajojahdiksi ja poliisin / oikeuslaitoksen salaliitoksi Aarniota vastaan.
Ehkä noilla Auer/Aarnio salaliittoteoreetikoilla on kyse tästä:
https://www.tiede.fi/artikkeli/uutiset/ylivertaisuusharha-altistaa-usko…
Rouva Aarnio ei ehkä ole niitä naisia, jotka ensimmäisen vastoinkäymisen tullessa nostavat kytkintä.
Aarniolla on rahaa, tai vaimolla piilossa. Ei sen kummempaa.
Vaimo tiesi varmasti rikollisista bisneksistä ja runsaista ylimääräisistä rahavirroista.
Aivan uskomatonta. Luulin myös että eronnut. Miten voi luottaa parisuhteessa, jos on tilanne on tuo?
Olen varman vähemmistössä, mutta minä en eroaisi miehestäni tuommoisista syistä. Eroaisin, mikäli olisi väkivaltainen tai muuten paha (ilkeä, vihainen, pelottava, arvaamaton tms) minua tai lapsia kohtaan. Pedofilia olisi ehkä ainoita "ei minuun tai perheeseen kohdistuvia" syitä, miksi ottaisin eron. Mutta lähtökohtaisesti, jos mieheni on minulle ja perheelle hyvä, niin myötä- ja vastamäessä olen hänen kanssaan. Eikä minua ainakaan tarvitsisi sääliä tyhmänä vaimona tai jotenkin petettynä. Itse olisin mieheni valinnut ja kyllä minä hänen kujeet tiedän enemmän tai vähemmän tarkasti. Vaimot eivät ole sokeita.
Vierailija kirjoitti:
Olen varman vähemmistössä, mutta minä en eroaisi miehestäni tuommoisista syistä. Eroaisin, mikäli olisi väkivaltainen tai muuten paha (ilkeä, vihainen, pelottava, arvaamaton tms) minua tai lapsia kohtaan. Pedofilia olisi ehkä ainoita "ei minuun tai perheeseen kohdistuvia" syitä, miksi ottaisin eron. Mutta lähtökohtaisesti, jos mieheni on minulle ja perheelle hyvä, niin myötä- ja vastamäessä olen hänen kanssaan. Eikä minua ainakaan tarvitsisi sääliä tyhmänä vaimona tai jotenkin petettynä. Itse olisin mieheni valinnut ja kyllä minä hänen kujeet tiedän enemmän tai vähemmän tarkasti. Vaimot eivät ole sokeita.
Minä ajattelen juuri samalla tavalla, mutta taidamme tosiaan olla vähemmistöä. En myöskään jättäisi miestä epämääräisen ikäkriiseilyyni liittyvän tyhjyydentunteen ja muutoksenkaipuun takia ("kasvoimme erillemme" / "kipinä on sammunut" / #yolo). Siinäkin mielessä lienen nykypäivänä vähemmistöä.
Hän on todella mukava ihminen. Eikä asu Suomessa enää.
Aarnio on varmaan kohta tuttu näky Helsingin yössä.