Siis J.Aarnio on edelleen naimisissa?
Olin aivan varma että vaimo läks jo ajat sitten, kun tuli julki ilotyttöskandaalit sun.muut. Iltasanomissa juttua, että tuskin malttaa odottaa kun saa miehensä luokseen ym.
Veikkaan että Aarniolla on nyt vientiä. Monet kun on heikkona pahoihin poikiin.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Olin aivan varma että vaimo läks jo ajat sitten, kun tuli julki ilotyttöskandaalit sun.muut. Iltasanomissa juttua, että tuskin malttaa odottaa kun saa miehensä luokseen ym.
Veikkaan että Aarniolla on nyt vientiä. Monet kun on heikkona pahoihin poikiin.
Aaarnio ei ole koskaan myöntänyt yhtään mitään. Lehdet ne on kirjottanu ilotyttöjuttuja, jotka perustuu huhupuheisiin ja yhden naisen höpinöihin. Aarnio ei tule ikinä myöntämään yhtään mitään se on jo varma asia. Koko aika kiistänyt kaiken. Se on se joka nauraa viimeisenä, koska kun se tuomio tulee, niin se on vapauttava ja sit lähtee korvaushakemukset sisään.
Onhan sen naama kamalan turpea ja ruma, mutta millainenhan lienee mulukku? Melkoinen sonni joka tapauksessa, jos sperma lentää puolen metrin päähän sohvatuolilla retkottaen.
Uskon että vaimo tietää paljon Aarnion bisneksistä, on ollut mukana auttamassa ja tietää varmaankin minne rahaa on piilotettu. Ei olisi mitään järkeä erota nyt ja menettää mahdollisuus käydä kätköllä. Lisäksi Aarnio on ollut vankilassa jo kauan aikaa ja tulee saamaan lisää kakkua, vaimohan käytännössä elää sinkun arkea.
Vierailija kirjoitti:
Olen varman vähemmistössä, mutta minä en eroaisi miehestäni tuommoisista syistä. Eroaisin, mikäli olisi väkivaltainen tai muuten paha (ilkeä, vihainen, pelottava, arvaamaton tms) minua tai lapsia kohtaan. Pedofilia olisi ehkä ainoita "ei minuun tai perheeseen kohdistuvia" syitä, miksi ottaisin eron. Mutta lähtökohtaisesti, jos mieheni on minulle ja perheelle hyvä, niin myötä- ja vastamäessä olen hänen kanssaan. Eikä minua ainakaan tarvitsisi sääliä tyhmänä vaimona tai jotenkin petettynä. Itse olisin mieheni valinnut ja kyllä minä hänen kujeet tiedän enemmän tai vähemmän tarkasti. Vaimot eivät ole sokeita.
eli äijäs saisi diilata kamaa, kunhan vaan kantaisi fyrkkaa sulle ja kotiasiat olis kunnossa?
Vierailija kirjoitti:
Aarnio väitti että hänen dna:nsa ilotytön tuolissa oli tullut hänen hiestä. Tuolissa olleesta spermasta ei suoraan nimittäin kyetty löytämään Aarnion dna:ta. On melkoinen selittelijä tämä Aarnio kyllä. Mitään ei ole kuulemma tehnyt! Kukaan ei usko enää.
Minä uskon:) Olen nainen ja useimmiten hyvin epäilevää lajia mutta jostakin syystä tässä kohtaa uskon Aarniota. En osaa sanoa miksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aarnio väitti että hänen dna:nsa ilotytön tuolissa oli tullut hänen hiestä. Tuolissa olleesta spermasta ei suoraan nimittäin kyetty löytämään Aarnion dna:ta. On melkoinen selittelijä tämä Aarnio kyllä. Mitään ei ole kuulemma tehnyt! Kukaan ei usko enää.
Minä uskon:) Olen nainen ja useimmiten hyvin epäilevää lajia mutta jostakin syystä tässä kohtaa uskon Aarniota. En osaa sanoa miksi.
Miksei sitä horoa pantu oikeudessa kuvailemaan Aarnion slerbaa? Siinähän se olisi narahtanut jos oli oikeasti suuhoitoa saanut. Tutkittiinhan Michael Jacksonin munatkin oikeudessa.
Kyllä suurin osa ihmisistä ottaisi eron, jos puoliso on käyttänyt prostituutio palveluita vuosia ja tuomittu sellaisista rikoksista kuin Aarnio. Mutta uskon, että Aarnio on niitä miehiä jotka osaa puhua kenet tahansa ympäri ja osaa olla todella vakuuttava. Psykopaatti ainesta siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei sitä horoa pantu oikeudessa kuvailemaan Aarnion slerbaa? Siinähän se olisi narahtanut jos oli oikeasti suuhoitoa saanut. Tutkittiinhan Michael Jacksonin munatkin oikeudessa.
No se horohan on jo valehdellut ja keksinyt kaikenlaisia asioita siis tämän Aarnio-tapauksen ulkouolella niin miksei myös tässä tapauksessa?
Vierailija kirjoitti:
Uskon että vaimo tietää paljon Aarnion bisneksistä, on ollut mukana auttamassa ja tietää varmaankin minne rahaa on piilotettu. Ei olisi mitään järkeä erota nyt ja menettää mahdollisuus käydä kätköllä. Lisäksi Aarnio on ollut vankilassa jo kauan aikaa ja tulee saamaan lisää kakkua, vaimohan käytännössä elää sinkun arkea.
Täsmälleen samaa mieltä. Aarnio on myös riippuvainen siitä että vaimo pysyy hiljaa.
Huumeensa*.