Siis J.Aarnio on edelleen naimisissa?
Olin aivan varma että vaimo läks jo ajat sitten, kun tuli julki ilotyttöskandaalit sun.muut. Iltasanomissa juttua, että tuskin malttaa odottaa kun saa miehensä luokseen ym.
Veikkaan että Aarniolla on nyt vientiä. Monet kun on heikkona pahoihin poikiin.
Kommentit (51)
Lehdissä kehuu, miten on saanut jakaa nimikirjoituksia.
Ei taida osata pitää itseään rikollisena.
Vierailija kirjoitti:
Hän on todella mukava ihminen. Eikä asu Suomessa enää.
Tämä hahmo kiinnostaisi kyllä. Jos hän kirjoittaisi kirjan, ostaisin. Kirjan nimi voisi olla vaikka Keisarinnan muistelmat.
Siis vaimoko ei asu enää Suomessa? Tietääkö joku missä asuu ja löytyykö kuvaa mistään? Onko talo myyty? Tietääkö joku?
Vierailija kirjoitti:
Olen varman vähemmistössä, mutta minä en eroaisi miehestäni tuommoisista syistä. Eroaisin, mikäli olisi väkivaltainen tai muuten paha (ilkeä, vihainen, pelottava, arvaamaton tms) minua tai lapsia kohtaan. Pedofilia olisi ehkä ainoita "ei minuun tai perheeseen kohdistuvia" syitä, miksi ottaisin eron. Mutta lähtökohtaisesti, jos mieheni on minulle ja perheelle hyvä, niin myötä- ja vastamäessä olen hänen kanssaan. Eikä minua ainakaan tarvitsisi sääliä tyhmänä vaimona tai jotenkin petettynä. Itse olisin mieheni valinnut ja kyllä minä hänen kujeet tiedän enemmän tai vähemmän tarkasti. Vaimot eivät ole sokeita.
Näinhän se on, kyllähän sen tapetun jengipomonkin vaimo kehuskeli että hyvä mies oli. Mitä nyt vähän ryösteli ja murhaili. Eli naiselle riittää, kunhan mies on hyvä naista itseään kohtaan, muuten saa olla minkälainen kusipää tahansa. Naisen etiikka.
Tapetun jengipomon vaimo? Kenen vaimo siis?
Eiköhän tämä liitto ole ollut jo vuosikaudet pelkkä taloudellinen järjestely. Vaimolle kelpaa raha ja Aarniolle vaimon lojaalius.
Sitä vain ihmettelen, että miten kauan Aarnio ja toinen tutkintovapaudesta vapautettu eli Keijo Vilhunen selviävät vahingoittumattomina siviilissä. Käykö niin kuin Raimo Anderssonille, jonka tappo saattaa olla pohjimmiltaan tilaustyö vaikka sitä sellaisena ei tällä hetkellä tutkita?
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tämä liitto ole ollut jo vuosikaudet pelkkä taloudellinen järjestely. Vaimolle kelpaa raha ja Aarniolle vaimon lojaalius.
Sitä vain ihmettelen, että miten kauan Aarnio ja toinen tutkintovapaudesta vapautettu eli Keijo Vilhunen selviävät vahingoittumattomina siviilissä. Käykö niin kuin Raimo Anderssonille, jonka tappo saattaa olla pohjimmiltaan tilaustyö vaikka sitä sellaisena ei tällä hetkellä tutkita?
*tutkintovankeudesta vapautettu...
Jos Jarskia ei määrätty matkustuskieltoon, tuskinpa kuulemme hänestä enää.
Mistä tieto, että vaimo asuu ulkomailla?
No tottahan toki, Aarnio on j.ä.n.n.ä!
rouva aarnio tietää minne loput fyffet on jemmattu
Ette ole kuulleet että avioliittoon kuulluu myötä ja vastoinkäymiset ?
Off topic, tuleeko Jarista ns.vaimo linnassa
Suomessa ei ilmeisesti olekaan poliisipulaa, kun on varaa pitää Vuoden poliisia vankilassa. Jari on hyvä poliisi, sai tulosta aikaa. "Rikos" oli se, kun astui liian isoille saappaille jonkun mielestä
Samikset löytää toisensa. Vaimo nautti rahavirtojen antimista
Parempihan se on jos mies käy ammattilaisella hoidossa, kuin että kusettaa jotain sinisilmäisiä tyttölasta joka uskoo että ihan kohta tuo jättää vaimonsa kun mä vaan jaksan antaa sille p....a.
Vaimo todellakin tietää rahakätköt, Aarniohan soitti vankilasta vaimolleen miten "etupihan hakkeet" pitää kastella ja antoi tarkat koordinaatit. Puhelua kuunneltiin ja poliisit ihmettelivät miksi pihan kastelu on miehelle niin tärkeää vaikka hänet on juuri pidätetty ja Aarnion tontiltahan löytyi yksi rahakätköistä. Vaimo oli ihan mukana juonessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aarnio väitti että hänen dna:nsa ilotytön tuolissa oli tullut hänen hiestä. Tuolissa olleesta spermasta ei suoraan nimittäin kyetty löytämään Aarnion dna:ta. On melkoinen selittelijä tämä Aarnio kyllä. Mitään ei ole kuulemma tehnyt! Kukaan ei usko enää.
No jos spermajäljestä ei löydy dna:ta niin miksi pitäisi itse muuta väittää?
Kuvaa vain hyvin miten henkilö valehtelee kaikesta mahdollisesta. Tuolistahan kuitenkin löytyi Aarnio dna:ta muuten.
Aarnio on selkeästi patologinen valehtelija, jota omatunto ei kolkuta. Monenkohan nuoren elämän hän huumekaupallaan tuhosi?
Ei tollasta vastuuta voi sysätä Aarniolle. Huumeessa olisivat löytäneet muualtakin.
Mahtaa olla ex kytälle lusiminen aika raskasta? En kyllä sääli kun poliisi rikollisena on tavis rikollista vielä halveksuttavampi. Tosin kannabiksen pitäisi olla laillista.