Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lyhyet sortsit tai hame ja selluliittireidet

löysäreisi
19.06.2018 |

Käytätkö polven ylle ulottuvia sortseja tai hametta jos sulla on muhkuraa reisissä tai muuten ei treenatut jalat?
Itse en enää kehtaa, vaikka pitäis käyttää mitä haluaa eikä välittää muista. Tänä kesänä suosikkeja on maksimekot ja sortsit jotka ylettyy polveen. Joo ja reisissä sellua, vaikka muuten olen hoikka. Olen ns. laiha lihava.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burkha.

Vierailija
2/12 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita perseshortsit vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk

Vierailija
4/12 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen öö hoikka ja suht kiinteä, vaikken urheile, koska mulla on vahva urheilutausta. Ei oo ikinä ollut selluliittia. Jos aloitan urheilun, saan nopeasti tuloksia. Jalat näyttää silti suht treenatuilta.

Mun ongelma on säärien pahat ja uusiutuvat karvatupentulehdukset.

Vierailija
5/12 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän lyhyitä shortseja, vaikka on selluliittia. Itsehän en niitä takareisistä näe, niin ei haittaa.

Vierailija
6/12 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä, jos joku mies vahingossa vilkaisee ja saa erektiohäiriön? Kuka korvaa?

Vierailija
7/12 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin pitäisi käyttää mitä itse haluaa jos on kauheet sellarit ja pylly vilkkuu.... kyllä pukeutumisessa pitää ajatella myös kanssaihmisiä eikä koviksena kulkea puolialasti ihmisten ilmoilla.

Vierailija
8/12 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän, ei kiinnosta muiden mielipiteet.

Vierailija
9/12 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehethän ei saa  nykyään edes hihatonta, ns. vaimohakkaaja paitaa kesähelteillä pitää kun on mukamas niin junttia ja  weeteetä. Kumma kyllä näitä toppipaita naisia ja minishortsi naisia näkee päivittäin pilvin pimein läpsyttelmässä sandaaleissaan persettä keinuttaen, miksi se ei ole sitten junttia lainkaan.

Vierailija
10/12 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä vaan käytän. Paremmalta mun jalat näyttää, kun saavat vähän väriä ja se taas edellyttää kulkemista shortseissa.

Vierailija
11/12 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän "mini"farkkuhametta itsevarmasti mutta jostakin syystä samanmittaiset shortsit ei eksy ikinä jalkaan (niissä ns.epävarma olo) hullua:D

Vierailija
12/12 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä, mutta syynä ei ole selluliitti vaan yhteen hankautuvat reidet. Pidän kesällä mieluiten polvi- ja pohjepituisia hameita ja mekkoja ja niiden alla mikrokuitusortseja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä