Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä hyviä PS4 pelejä suosittelet 40-vuotiaalle naiselle?

Vierailija
19.06.2018 |

?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän myös Witcher 3:ea yhtenä parhaimmista peleistä. Onhan sulla ne lisäosat jo siihen? Suosittelen! Lisäksi Dragon Age ja Mass Effect -pelisarjat ovat omalla suosikkilistalla korkealla.

Myös Elder Scrolls Online on ihan pelattava, pääjuonen pelaa helposti yksinkin läpi. Skyrimiä pelailen itse juuri uudemman kerran, lisäosineen tällä kertaa.

Suosittelen myös Deus Ex-pelisarjaa, sen voi pelata monella tyylillä, esim. hiiviskelemällä.

N38

Vierailija
42/46 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse suosittelen myös jo jonkun mainitsemaa Hellblade: Senua's Sacrificea. Etenkin jos mielisairaudet ym. kiinnostavat. Aika jännittävä ja voi olla hieman pelottavakin, mutta erittäin hienosti toteutettu peli koskettavalla tarinalla.

Taideteos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastanneille👍 Kiinnostavilta vaikutti ainakin

Sinking City ja Call of Cthulhu (tosin näitä ilmeisesti täytyy vielä odotella?)

Hellblade (tosin en pidä yhtään isoista ns bossfighteista joita ymmärsin tässä olevan enemmänkin?)

Oli muitakin mutta noi nyt päällimmäisenä. Lisää saa laittaa!

Ap

Hellbladessa muistaakseni vain kolme ns. bossbattlea, ei sen enempää. :)

Vierailija
44/46 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastanneille👍 Kiinnostavilta vaikutti ainakin

Sinking City ja Call of Cthulhu (tosin näitä ilmeisesti täytyy vielä odotella?)

Hellblade (tosin en pidä yhtään isoista ns bossfighteista joita ymmärsin tässä olevan enemmänkin?)

Oli muitakin mutta noi nyt päällimmäisenä. Lisää saa laittaa!

Ap

Hellbladessa muistaakseni vain kolme ns. bossbattlea, ei sen enempää. :)

Ok, kiitos. Jotain arvostelua lukiessa tuli vaikutelma että siinä olisi niitä enemmänkin. Mulla menee monesti mielenkiinto kun ei saa jotain örkkiä millään hengiltä ja peli saattaa jäädä sen takia moneksi kuukaudeksi tauolle. Luonto ei kuitenkaan anna periksi laittaa asetuksista tasoa helpommalle🙄Ap

Vierailija
45/46 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pidän myös Witcher 3:ea yhtenä parhaimmista peleistä. Onhan sulla ne lisäosat jo siihen? Suosittelen! Lisäksi Dragon Age ja Mass Effect -pelisarjat ovat omalla suosikkilistalla korkealla.

Myös Elder Scrolls Online on ihan pelattava, pääjuonen pelaa helposti yksinkin läpi. Skyrimiä pelailen itse juuri uudemman kerran, lisäosineen tällä kertaa.

Suosittelen myös Deus Ex-pelisarjaa, sen voi pelata monella tyylillä, esim. hiiviskelemällä.

N38

Joo, oliko niitä lisäosia kaksi? Olen ne kyllä muistaakseni pelannut. Täytyy katsoa toi Deus Ex. Ap

Vierailija
46/46 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Last of us ehdottomasti! Paras peli ikina. ostin PS4 konsolin Etta paasin pelaamaan re-masteroidun version pelista 😁 brothers: a tale of two sons Oli tosi hyvaa, liikuttava tarina ja sen pelaamiseen tarvitaan 2 pelaajaa Mika on kivaa.