Mitä hyviä PS4 pelejä suosittelet 40-vuotiaalle naiselle?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä genrestä tykkäät?
Itse ostin PS4 Pron pelkästään Horizon Zero Dawnin takia.
Sittemmin olen pelaillut myös FarCry sarjaa ja kaikki Unchartedit.
Seikkailu (jossa ei ole kauheasti räiskintää), maailmojen tutkiminen (open world), ongelmanratkaisu, salamurhaus/hiiviskely😁
Ap
Nosiis tässä pelissä on suhteellisen paljon räiskintää, mutta sitä voi minimoida jos juoksee pelissä paljon.
Kyseessä Dead Island definitive edition.
Iso open world, jossa on paljon etsittävää ja tutkiskeltavaa. Zombejahan siinä mäiskitään mutta se tapahtuu kauniilla saarella. Ah, taidampa vetää tänään taas pelisessiot.
Myös pelin toinen osa, Dead Island Riptide on oikein hyvä.
Witcher 3 ja Skyrim on myös tuttuja. Varmaan parhaimpia mitä olen pelannut. Varsinkin Witcher. Ap
Hellblade: Senuas Sacrifice
Last of Us
Tomb Raider-sarja
Firewatch
Dishonored
Nioh (jos pitää haastavista peleistä)
Vierailija kirjoitti:
Witcher 3 ja Skyrim on myös tuttuja. Varmaan parhaimpia mitä olen pelannut. Varsinkin Witcher. Ap
Velipoika toi mulle vähän aikaa sitten pelattavaksi sekä Witcher 3, että Skyrim
Kumpaa kannattaisi ensin alkaa pelaamaan? Kokeilin Skyrimiä ihan vaan yhden tehtävän ajan, mutta oli koko ajan olo että olen ihan hukassa.
Fallout 4 näyttää olevan tarjouksessa 12,95. Falloutteja voi pelata juuri sillä tyylillä kuin miellyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpaa kannattaisi ensin alkaa pelaamaan? Kokeilin Skyrimiä ihan vaan yhden tehtävän ajan, mutta oli koko ajan olo että olen ihan hukassa.
No jatka sillä Skyrimillä kun olet aloittanut. Harjaannut kyllä pelatessa. Mulla meni eniten aikaa maailman tutkimiseen ja erilaisten aseiden yms rakenteluun. Tuntikausia saattoi hurahtaa noiden juttujen kanssa tuhratessa 🙂Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jatka sillä Skyrimillä kun olet aloittanut. Harjaannut kyllä pelatessa. Mulla meni eniten aikaa maailman tutkimiseen ja erilaisten aseiden yms rakenteluun. Tuntikausia saattoi hurahtaa noiden juttujen kanssa tuhratessa 🙂Ap
Niimpä kai se on :) Kiitos!
Jos sulla on pelikavereita, niin Overcooked.
Vierailija kirjoitti:
Voisin suositella tietokonepelejä, onko pakko olla ps4?
ihan uteliaisuudesta, mitä tietsikkapelejä sit suosittelisit?
Until Dawn
Everybody`s Gone to the Rapture
Layers Of Fear
Vierailija kirjoitti:
Fallout 4 näyttää olevan tarjouksessa 12,95. Falloutteja voi pelata juuri sillä tyylillä kuin miellyttää.
Fallout 3 on ehkä parempi. Kuulemani mukaan nelosen dialogilla ei oo mitään merkitystä, vaan hahmon vastausvaihtoehdot on aina tyyliin kyllä, kyllä, kyllä tai ei (kyllä). Ja jos speech-kyky on tarpeeksi korkee niin vastahahmon vakivastaus on että maksa lisää niin kerron... Laadi-daa.
Kolmosessakin kantsii kyllä varoa ettei tee hahmostaan liian ylivoimaista ettei pelaaminen käy tylsäksi, mut nelosessa toi käy vielä varmemmin :p
(Oma suosikkini sarjasta on muuten kyl edelleen ehdottomasti Fallout 2, mut se taitaa olla vaan pc:lle ja ap:kin varmaan haki uudempia pelejä.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fallout 3 on ehkä parempi. Kuulemani mukaan nelosen dialogilla ei oo mitään merkitystä, vaan hahmon vastausvaihtoehdot on aina tyyliin kyllä, kyllä, kyllä tai ei (kyllä). Ja jos speech-kyky on tarpeeksi korkee niin vastahahmon vakivastaus on että maksa lisää niin kerron... Laadi-daa.
Kolmosessakin kantsii kyllä varoa ettei tee hahmostaan liian ylivoimaista ettei pelaaminen käy tylsäksi, mut nelosessa toi käy vielä varmemmin :p
(Oma suosikkini sarjasta on muuten kyl edelleen ehdottomasti Fallout 2, mut se taitaa olla vaan pc:lle ja ap:kin varmaan haki uudempia pelejä.)
Tai siis meinaan että Fallout 4 on kyl varmasti hyvä peli, muttei hyvä Fallout-peli.
T: äskeinen
Kiitos vastanneille👍 Kiinnostavilta vaikutti ainakin
Sinking City ja Call of Cthulhu (tosin näitä ilmeisesti täytyy vielä odotella?)
Hellblade (tosin en pidä yhtään isoista ns bossfighteista joita ymmärsin tässä olevan enemmänkin?)
Oli muitakin mutta noi nyt päällimmäisenä. Lisää saa laittaa!
Ap
Call of Duty: Black ops III