Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä hyviä PS4 pelejä suosittelet 40-vuotiaalle naiselle?

Vierailija
19.06.2018 |

?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Call of Duty: Black ops III

Vierailija
22/46 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä genrestä tykkäät?

Itse ostin PS4 Pron pelkästään Horizon Zero Dawnin takia.

Sittemmin olen pelaillut myös FarCry sarjaa ja kaikki Unchartedit.

Seikkailu (jossa ei ole kauheasti räiskintää), maailmojen tutkiminen (open world), ongelmanratkaisu, salamurhaus/hiiviskely😁

Ap

Nosiis tässä pelissä on suhteellisen paljon räiskintää, mutta sitä voi minimoida jos juoksee pelissä paljon.

Kyseessä Dead Island definitive edition.

Iso open world, jossa on paljon etsittävää ja tutkiskeltavaa. Zombejahan siinä mäiskitään mutta se tapahtuu kauniilla saarella. Ah, taidampa vetää tänään taas pelisessiot.

Myös pelin toinen osa, Dead Island Riptide on oikein hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Witcher 3 ja Skyrim on myös tuttuja. Varmaan parhaimpia mitä olen pelannut. Varsinkin Witcher. Ap

Vierailija
24/46 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellblade: Senuas Sacrifice

Last of Us

Tomb Raider-sarja

Firewatch

Vierailija
25/46 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dishonored

Nioh (jos pitää haastavista peleistä)

Vierailija
26/46 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

the long dark - selviytymispeli

Vierailija
27/46 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Witcher 3 ja Skyrim on myös tuttuja. Varmaan parhaimpia mitä olen pelannut. Varsinkin Witcher. Ap

Velipoika toi mulle vähän aikaa sitten pelattavaksi sekä Witcher 3, että Skyrim

Kumpaa kannattaisi ensin alkaa pelaamaan? Kokeilin Skyrimiä ihan vaan yhden tehtävän ajan, mutta oli koko ajan olo että olen ihan hukassa.

Vierailija
28/46 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rayman on kiva

Vierailija
29/46 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fallout 4 näyttää olevan tarjouksessa 12,95. Falloutteja voi pelata juuri sillä tyylillä kuin miellyttää.

Vierailija
30/46 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpaa kannattaisi ensin alkaa pelaamaan? Kokeilin Skyrimiä ihan vaan yhden tehtävän ajan, mutta oli koko ajan olo että olen ihan hukassa.

No jatka sillä Skyrimillä kun olet aloittanut. Harjaannut kyllä pelatessa. Mulla meni eniten aikaa maailman tutkimiseen ja erilaisten aseiden yms rakenteluun. Tuntikausia saattoi hurahtaa noiden juttujen kanssa tuhratessa 🙂Ap

Vierailija
31/46 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jatka sillä Skyrimillä kun olet aloittanut. Harjaannut kyllä pelatessa. Mulla meni eniten aikaa maailman tutkimiseen ja erilaisten aseiden yms rakenteluun. Tuntikausia saattoi hurahtaa noiden juttujen kanssa tuhratessa 🙂Ap

Niimpä kai se on :) Kiitos!

Vierailija
32/46 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on pelikavereita, niin Overcooked. 

Vierailija
33/46 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku uus gta.

Vierailija
34/46 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin suositella tietokonepelejä, onko pakko olla ps4?

ihan uteliaisuudesta, mitä tietsikkapelejä sit suosittelisit?

Vierailija
35/46 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Until Dawn

Everybody`s Gone to the Rapture

Layers Of Fear

Vierailija
36/46 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fallout 4 näyttää olevan tarjouksessa 12,95. Falloutteja voi pelata juuri sillä tyylillä kuin miellyttää.

Fallout 3 on ehkä parempi. Kuulemani mukaan nelosen dialogilla ei oo mitään merkitystä, vaan hahmon vastausvaihtoehdot on aina tyyliin kyllä, kyllä, kyllä tai ei (kyllä). Ja jos speech-kyky on tarpeeksi korkee niin vastahahmon vakivastaus on että maksa lisää niin kerron... Laadi-daa.

Kolmosessakin kantsii kyllä varoa ettei tee hahmostaan liian ylivoimaista ettei pelaaminen käy tylsäksi, mut nelosessa toi käy vielä varmemmin :p

(Oma suosikkini sarjasta on muuten kyl edelleen ehdottomasti Fallout 2, mut se taitaa olla vaan pc:lle ja ap:kin varmaan haki uudempia pelejä.)

Vierailija
37/46 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fallout 3 on ehkä parempi. Kuulemani mukaan nelosen dialogilla ei oo mitään merkitystä, vaan hahmon vastausvaihtoehdot on aina tyyliin kyllä, kyllä, kyllä tai ei (kyllä). Ja jos speech-kyky on tarpeeksi korkee niin vastahahmon vakivastaus on että maksa lisää niin kerron... Laadi-daa.

Kolmosessakin kantsii kyllä varoa ettei tee hahmostaan liian ylivoimaista ettei pelaaminen käy tylsäksi, mut nelosessa toi käy vielä varmemmin :p

(Oma suosikkini sarjasta on muuten kyl edelleen ehdottomasti Fallout 2, mut se taitaa olla vaan pc:lle ja ap:kin varmaan haki uudempia pelejä.)

Tai siis meinaan että Fallout 4 on kyl varmasti hyvä peli, muttei hyvä Fallout-peli.

T: äskeinen

Vierailija
38/46 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
39/46 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastanneille👍 Kiinnostavilta vaikutti ainakin

Sinking City ja Call of Cthulhu (tosin näitä ilmeisesti täytyy vielä odotella?)

Hellblade (tosin en pidä yhtään isoista ns bossfighteista joita ymmärsin tässä olevan enemmänkin?)

Oli muitakin mutta noi nyt päällimmäisenä. Lisää saa laittaa!

Ap

Vierailija
40/46 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Until Dawn.