Mikä on paras poliisisarja
Omasta mielestä CSI Las Vegas on paras poliisisarja, mutta mikäs tiedän suosikki on?
Kommentit (34)
Poliisit, kotihälytys on siis ihan paras!
Olen vuosien varrella seurannut monia hyviä; Columbo, Murhasta tuli totta, NYPD Blue, CSI Miami jne. Ei nyt tule yhtä ylitse muiden mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Olen vuosien varrella seurannut monia hyviä; Columbo, Murhasta tuli totta, NYPD Blue, CSI Miami jne. Ei nyt tule yhtä ylitse muiden mieleen.
Onko se sinusta poliisisarja? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se sinusta poliisisarja? :D
No kyllä se samaan genreen menee ihan niin kuin vaikkapa Matlock tai joku jossa yksityisetsivä tutkii rikoksia.
True Detective (1. kausi), The Wire, The Fall, Luther, The Shield, The Killing (alkuperäinen tanskalainen versio), Breaking Bad, Narcos, Fargo, Better Call Saul. Onhan noita!
Vierailija kirjoitti:
Erittäin off topic, mutta Angela Lansbury oli juuri Ylen esittämässä Pikkunaisia minisarjassa. Olipa kiva nähdä, hänhän on jo yli yhdeksänkymppinen. Ekat roolit 40-luvulla. Harva pystyy samaan.
Paras poliisisarja... Ylen juuri esittämä Komisario Maltese tmv. oli yllättävän hyvä.
Silta, Kriminalisti, Kettu, Derrick, Ennen kuolemaa, Komisario Maltese, Maigret.
Kriminalisti ja Jäljet päättyvät Berliiniin. Ncis Los Angeles, Linda Hunt ja edesmennyt Miquel Ferrer on suosikit. Csi- sarjoja seurailin: Horatio Cainin aurinkolasit on jääneet mieleen.
Rakastan brittisarjoja
Lewis
Middsummer murders
Morse
Vera
True detective, ensimmäinen kausi.