Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen alkanut näkemään enneunia

Vierailija
19.06.2018 |

Ja saan myös aavistuksia.

Tiedän kuka on raskaana, kuka saa keskenmenon, kuka joutuu synnytyämään kuolleen lapsen, kenen mies pettää, kenen äiti menehtyy.

Nämä ahdistaa. Selviävät toki aina henkilölle, mutta mietin pitäisikö auttaa? Pitäisikö tyrkyttää dolpperia tai varoittaa syksyn surusta?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kerro, ei seuraa mitään hyvää.

Vierailija
2/30 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miksi näen noita, jos en voi tehdä mitään?

Mies ei enää edes halua kuulla, kun on huomannut että ne toteutuvat. Olen siis kertonut esimerkiksi yhteiseen tuttuumme liittyviä aavistuksia.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi jos kerrot keskenmenosta se saattaa lisätä mahdollisuutta, koska ihminen alkaa tietoisesti ajattelemaan asiaa enemmän kuin ajattelisi ilman tietoa.

Vierailija
4/30 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa mikä tarkoitus näillä unilla on. Ja vähän myös tiedän siitä millä tavalla nämä "palaset" tulevat joidenkin ihmisten unimaailmaan. Mutta yleensä ihmiset eivät pidä siitä että tietävät epämiellyttävän asian etukäteen.

Vierailija
5/30 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan kanssa totut kyllä näihin uniin. Kun ymmärtää että kaikkiin asioihin ei voi aina vaikuttaa tässä universumissa, olo helpottuu.

Vierailija
6/30 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tällaisia unia ja aavistuksia haluaisi.

Viimeksi kaveri puhui koko kesän tulevasta 6kk reissusta, tiesin reissun peruuntuvan ja syyn liittyvän hänen äitiinsä. Harmitti kuunnella intoilua.

Mies sanoo ettei halua kuulla mitään, että häntä inhottaa.. Tuntuu kurjalta olla yksin tämän asian kanssa. Vanhempani eivät myöskään halua edes kuulla yleisellä tasolla tästä..

Ap

Vierailija
7/30 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko ennustaa mulle, ap? Haluaisin tietää kuinka mun käy, ja olen valmis vastaukseen.

Vierailija
8/30 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsis! Ethän ole. Älä narraa.

Vierailija
9/30 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsu manaaja häätämään se henki tai löydä usko.

Onko ihme, ettei ketään kiinnosta kuulla pahanilmanlintua. Näetkö koskaan mitään positiivista?

Vierailija
10/30 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en osaa ennustaa. Saan aavistuksia yhtäkkiä. Lasten kevätjuhlassa tiesin, että heidän ystävien äiti menettäisi vauvan jota odottaa. Kun kerroin miehelle, niin tämä suuttui.

Kun sitten kuulimme tästä, mies ei halunnut keskustella asiasta.

Tiedän myös jos joku valehtelee tai voi henkisesti huonosti, usein vähän tuntemattomampi henkilö. En kuitenkaan osaa auttaa, joten näillä tiedoilla en tee mitään..

Ap

Vierailija
11/30 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kutsu manaaja häätämään se henki tai löydä usko.

Onko ihme, ettei ketään kiinnosta kuulla pahanilmanlintua. Näetkö koskaan mitään positiivista?

Tunnistan kaltaisiani outoja luonnonlapsia, mutta en osaa kommunikoida heidän kanssaan, kuin mielessäni vaan.

Aavistan usein aamulla jos joku tuttu on synnyttänyt ja jo pienenä tiesin, että hoitohevoseni oli varsonut. Tiedän myös jos jollakin menee raskaus hyvin.

Koen myös vahvasti jos joku pitää minusta.

Ap

Vierailija
12/30 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen lapsen syntymän jälkeen tunsin jotain vastaavaa. Luonnon luomat vaistot herkistyivät.

Vierailija
13/30 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitkö enneunta siitä, että tulisin moittimaan suomen kielen taitoasi?

"Alkanut nähdä", ei "alkanut näkemään".

:)

Vierailija
14/30 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä Skepsis ry:hyn ja sovi koejärjestely, jolla kykysi varmistetaan.

Todennäköisesti kykysi katoaa kun sitä yrittää todistaa.

Vierailija
15/30 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on varmaan älyttömän laaja sosiaalinen verkosto.

Vierailija
16/30 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja saan myös aavistuksia.

Tiedän kuka on raskaana, kuka saa keskenmenon, kuka joutuu synnytyämään kuolleen lapsen, kenen mies pettää, kenen äiti menehtyy.

Nämä ahdistaa. Selviävät toki aina henkilölle, mutta mietin pitäisikö auttaa? Pitäisikö tyrkyttää dolpperia tai varoittaa syksyn surusta?

Ahaaaaaa, sun "näkijänkyvyt" keskittyy ilmeisen vahvasti raskauksiin. Aika paljon sattunut sulle noita ikäviä näkyjä. Itse olen elänyt tätä elämää pian 50 vuotta ja en tiedä ketään kuka olisi kuollut synnytykseen, keneltä olisi kuollut vauva kohtuun tai synnytyksessä, enkä ketään kuka olisi joutunut synnyttämään kuolleen lapsen. Ja tunnen jo työnikin puolesta paljon ihmisiä :0

Vierailija
17/30 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkaverit, kaverit, sukulaiset ja asiakkaat.

Ilmeisesti muut eivät koe täällä samoin, joten turhaan edes aloitin.

Ap

Vierailija
18/30 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ystäväpiirissä on niitä ihmisiä paljon, joilla sattuu vaikka minkälaisia vastoinkäymisiä, tärkeintä on olla tukena. Ehkä enteen tarkoitus on saada sinut tähän tukian rooliin, olet ainoa jolle tilanne ei ole täysi shokki... Asioita ei pidä koskaan kertoa, ellei ihminen itse pyydä ennustusta...

Vierailija
19/30 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko nähny liilatukkasen tytön, joka on vähän pyöreä, näyttää noin 13 vuotiaalta? Tai kuitenkin yläaste ikäiseltä? Jos oot nii mä oon se tyyppi, ja kerro jos nöit jotai siis.

Vierailija
20/30 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työkaverit, kaverit, sukulaiset ja asiakkaat.

Ilmeisesti muut eivät koe täällä samoin, joten turhaan edes aloitin.

Ap

No, minä otan sinut jonkinasteisesti tosissani. Olen jollain tasolla intuitiivinen itsekin. 

Miehesi kavahtaa, koska tuo on ikävää ja pelottavaa. Jos ne tiedot ovat "aitoja", en henkilökohtaisesti usko niille muuta tulokanavaa kuin (paha)henki ja itse haluaisin hankkiutua sellaisesta eroon. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme