Kukaan ei tykännyt kun vaihdoin facebookin profiilikuvan
Harvoin vaihdan kuvaa ja yleensäkin saan vain muutaman tykkää yksin. Mitä tästä näin keski-ikäisenä naisena pitäisi ajatella?
Kommentit (16)
Miksi siitä pitäisi tykätä.
Eikö nuo tykkäämiset ole mennyttä maailmaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään! Harva sitä facea niin aktiivisesti käyttää, ja muutenkin algoritmi on sellainen, että kaikkien postaukset eivät tule kaikilla näkyviin etusivulle. Varmasti kaunis kuva :)
Miten voit väittää noin, kun et ole kuvaa nähnyt? Se voi olla kaunis kuva, yhtä lailla voi olla olematta.
Omista profiilikuvistani tykkää n. 20 % kavereistani. Ei sillä mitään väliä ole, vaihdan kuvaa ehkä kerran 3 kuussa.
Ei kellään kiinnosta. Se on vain illuusio että jollain kiinnostais tekemisesi.
Sama täällä. Saan ehkä 1-3 tykkäystä profiilikuvan vaihtaessani. Kavereita Facebookissa on jotain 50. Olen muutenkin epävarma ulkonäöstäni ja pelkään olevani ruma ja vastenmielinen. Kuvistani tykkäämättömyys ei ainakaan helpota tunnettani. Olen alkanut laittaa kuvaksi meidän kissan tai kukkia. Kissani saa yleensä enemmän tykkäyksiä ja sydämiä kuin minä.
Älä vaihda kuvaa, niin ei tarvi näin turhasta asiasta stressata ja mieltään pahoittaa. Tai tosiaan vaihda kuvaksi joku kissa, marsu tai kukka tai joku aurinkolasin toinen linssi, eipä ole tykkääjillä mitään väliä.
Kannattaa laittaa hymyilevä, hyvälaatuinen kuva.
Onneksi en ole Facessa kun se tuottaa tällaisiakin ongelmia. Kyllä on ihmiselo vaikeaa.
Vastaus:
Sinä et tykkää muiden kuvista ja postauksista.
Itse tykkäilen ystävieni postauksista, ja saan myös takaisin paljon tykkäyksiä.
Jos tuo on ainoa ongelmasi ole onnellinen.
Pääasia, että susta tykätään live-elämässä.
Minulla on siellä vain noin 15 ystävää ja en ole kirjoittanut faceen mitään syntymäpäiväonnitteluja enempää vuosiin. Käyn kyllä vilkaisemassa siellä juttuja muutaman kerran viikossa ja peukutan niitä, mistä oikeasti tykkään. Fb:ssa olen kuitenkin lähinnä vain muutaman seuraamani yhdistyksen tiedotusta seuraakseni.
Olen hieman päälle nelikymppinen ja viimeksi vaihdoin kuvaani kolme vuotta sitten. Siihen tuli ehkä 7 peukkua ja mielestäni se oli jo tosi hyvin. En jaksa miettiä tuollaisia asioita kuitenkaan, sillä muutakin mietittävää on ja minulle riittää oikeat ystävät.
Jos sinusta kuitenkin tykätään oikeassa elämässä, on ihan sama, "tykätäänkö" kuvanvaihdoksistasi Facebookissa.
Minä en tykkäile kenenkään profiilikuvista, koska ne ovat julkisia, ja sitten nämä tykkäämäni kuvat näkyvät kaikille fb-kavereilleni myös, mikä on ärsyttävää. Ärsyttää itseänikin se, että feedini on jatkuvasti täynnä joitain kaverin kaverin kaverin asioita. En muutenkaan olisi facessa, mutta haluan seurata siellä itseäni kiinnostavia jonkin tietyn aihepiirin ryhmiä, en niinkään kytätä joidenkin yksittäisten ihmisten elämää.
Ei mitään! Harva sitä facea niin aktiivisesti käyttää, ja muutenkin algoritmi on sellainen, että kaikkien postaukset eivät tule kaikilla näkyviin etusivulle. Varmasti kaunis kuva :)