Mikä on pelottavin kauhuleffa?
Kommentit (3741)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin tosi pienenä elokuvan, jossa väkivaltaisen miehen henki vainosi entistä vaimoaan, hajotti paikkoja ja kävi sen naisen kimppuun.
En muista enää sen nimeä, mutta se oli kai tehty joskus -80-82.
Näin vielä parikymppisenäkin painajaisia siitä leffasta. Kasvoin, ihme kyllä, ihan normaaliksi lainkuuliaiseksi veronmaksajaksi.
Mulle tuli hetimieleen elokuva Entity tuntematon voima tehty oliko 83 vuonna. Olisko se?
Eihän mikään tuossa kuvauksessa viittaa Entityyn.
Yleensä tunnelma lässähtää, kun hirviö tulee esiin. Pahinta ihmissusileffat, ei niitä karvakasoja vaan voi ottaa vakavasti :D
No Lights Out oli aika hyytävä, en tahtoisi törmätä Dianaan.
Mä joskus mainitsin tässä ketjussa, että Sam Raimi on ohjannut Doctor Strange in the Multiverse of Madness -elokuvan.
Tänään kävin sen katsomassa elokuvissa.
Oli kyllä samanlaista hullunkurisuutta, kuin Evil deadissa. Tämä elokuva oli kyllä siinä rajoilla että sopiko tämä perhe-elokuvaksi.
Siis ei tämä selvää kauhua ollut, mutta oli sellaista sävyä. Oli tässä elokuvassa reilusti värikästä iloisen oloista meininkiäkin ja siinä lomassa sitä kauhua oli lievästi läsnä.
Tämä leffa oli sitä mitä siltä odotinkin, että sisälsi viitteitä Evil deadistä :)
Kiitos siitä, että ei ollut lässy elokuva, sillä superhyvä oli!!
Uutiset ihmisistä käy kauhuleffasta
Löysin kirppareilta tällä kertaa leikkaamattoman version The Burning - Koston liekit -elokuvasta.
Takakansien perusteella se on kielletty monissa maissa sen ilmestyttyään. 1981 vuoden elokuva.
Houkuttaa niin nähdä tuo, joten voisin katsoa sen tänä iltana.
Stephen King tunnetaan kauhukirjoistaan ja mä löysin myös kirppareilta Dolan's Cadillac elokuvan. Stephen Kingin novelliin perustuva elokuva. On trilleri, mutta kaipa tässäkin on voimakkaita kohtauksia.
En ole näitä nähnyt ennen. Joten ennakko puintia vaan nämä ovat.
Steven Spielbergin Always elokuvan myös löysin kirppareilta, mutta sepäs ei edusta kauhua tai jännitystä.
The Burning - koston liekit -elokuvan juuri katsoin ja vähänkö hyvä leffa oli ikäisekseen.
Oli tunnelmallinen slasher elokuvA ja oli myös mukavakin leirimeininki tässä.
Kyllähän tästä näki, että inspiraation lähteenä on perjantai 13. Päivä
Kävin katsomassa Men -kauhuelokuvan. On Annihilationin ja Ex Machinan ohjaajalta.
Oli aika WTF elokuva ja tosi mystinen loppuun asti. Voi olla toisten mielestä tekotaiteellista paskaa
Vähemmän tunnettu uusi... The Sadness (2022). Älkää spoilatko vaan kattokaa ilman mitään ennakkoinfoa. Sairas.
Miten niin? Ainakin kolme kohtaa osuu:
- Väkivaltainen henki
- Kävi naisen kimppuun
- Tehty joskus 80-82 (tehty -81)
Toinen vähemmän tunnettu hyvä uusi kauhusarja on 30 coins. Saatana etsii Judakselle antamia rahoja.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin? Ainakin kolme kohtaa osuu:
- Väkivaltainen henki
- Kävi naisen kimppuun
- Tehty joskus 80-82 (tehty -81)
Vierailija kirjoitti:
Toinen vähemmän tunnettu hyvä uusi kauhusarja on 30 coins. Saatana etsii Judakselle antamia rahoja.
Tämä on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo kauhu mut katsoin dokkarin äijästä joka oli ihan sekaisin ja eli karhujen kanssa...
Jos joku katsoo,niin se nauhoite mikä tuhotaan dokumemtissa löytyy youtubesta mut en suosittele kuuntelemaan.
Minä valitettavasti kuuntelun.Se miten dokkari päättyi oli järkyttävää ja koko dokkari todella sairas.
Jäi hirveä olo😬
KERRO NIMI
Tää on sairas dokkari 😭
Youtubesta löytyy se viimeinen äänite hyi vitt...teki pahaa
Kiitos!:O Piti sitten viime yönä mennä kuuntelemaan ne audiot..vaikka moni väittää ettei ole oikea, sanotaanko näin, miehen huutaminen on sen verran verta hyytävää että kyllä se taitaa olla aito..joitakin asioita ei vain pysty feikkaamaan..Luin sitten ihan pitkän dokumentin näiden kahden löytämisestä. Hyi hel**vetti, vieläkin on tyhjä olo sisällä :x
David Cronenberg on tehnyt elokuvan Crimes of the Future. Mä luin uutista, että ihmisiä on poistunut elokuvista ensi-iltapäivänään. Tämän vuoden elokuva ja mainostettiin, että todella häijy elokuva varsinkin loppupuolella.
Itseäni ainaskin kiinnostaisi nähdä tuo elokuva.
Mä kun mainitsin aikaisemmassa viestissäni Men -elokuvan niin varmaan te voisitte siitä pitää, jotka pidätte The Lighthouse -leffasta. Mä en snaijannut sitä elokuvaa ja se leffa toi mieleeni The Lighthouse elokuvan taiteelliselta ilmaisultaan. Erikoinen, mysteerinen, taiteellinen ja sekava elokuva varsinkin loppu puolella.
Onko kukaan muu nähnyt Men -elokuvaa?
Jos oot nähnyt niin mitä pidit siitä ja ymmärsitkö sitä leffaa?
Mulle tuli hetimieleen elokuva Entity tuntematon voima tehty oliko 83 vuonna. Olisko se?