Mikä on pelottavin kauhuleffa?
Kommentit (3545)
Ei oo kauhu mut katsoin dokkarin äijästä joka oli ihan sekaisin ja eli karhujen kanssa...
Jos joku katsoo,niin se nauhoite mikä tuhotaan dokumemtissa löytyy youtubesta mut en suosittele kuuntelemaan.
Minä valitettavasti kuuntelun.
Se miten dokkari päättyi oli järkyttävää ja koko dokkari todella sairas.
Jäi hirveä olo😬
Dalton Trumbo: SotilaspoikaUusi
- tosikuvaus
- elokuva + kirja
Nykyään pitäisi olla pakollinen katsottava jokaiselle ihmiselle..
tässä maailmassa.
Näin se filmin eka kertaa 15 v ja aikuisena uudelleen Elokuva-arkistossa. Luin myös kirjan.
T: ihminen N 60,
elokuvafriikkiharrastaja koko ikäni
P.S. Olen pitänyt esitelmän aiheesta paljon, paljon, vuosia, vuosia myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo kauhu mut katsoin dokkarin äijästä joka oli ihan sekaisin ja eli karhujen kanssa...
Jos joku katsoo,niin se nauhoite mikä tuhotaan dokumemtissa löytyy youtubesta mut en suosittele kuuntelemaan.
Minä valitettavasti kuuntelun.Se miten dokkari päättyi oli järkyttävää ja koko dokkari todella sairas.
Jäi hirveä olo😬
KERRO NIMI
Ouija tuli eilen katsottua ja nyt katson sen jatko-osaa eli Ouija: Origin of evil.
Mä oon kuullut, että monet ovat sanoneet näitä aivan pasjoiksi elokuviksi, mutta minuun nämä uppovat, vaikka ei olekaan niin pelottavia. Kivat aavemaiset tunnelmat näissä mielestäni on.
Luulisin näiden parhaiten uppoavan teineille ja teineille nämä voivat olla pelottavia.
The Lodge tuli eilen katsottua ja aika mitään sanomaton leffa oli. En nyt osaa kehua enkä torua elokuvaa. Veikkaisin sen elokuvan olevan kriitikoiden mieleen. Luulisin että tämä saisi ylistystä ihmisiltä, mutta itselleni tämä oli mitään sanomaton. Kyllähän tämän katsoi, mutta en tiedä jaksaisinko toista kertaa tätä katsoa.
Kirpparilla tuli eilenkin käytyä ja tälläiset tuli löydettyä:
- The Devil's hand (2014) (kauhu)
- Detention (2012) (kauhu/komedia)
- Mandy Lane (2007) (kauhu/trilleri)
Ja aiheeseen kuulumattomana:
- Mee-Shee The Water Giant (2005) (seikkailu/perhe)
Paljon kirppareilta tulee löydettyä sellaisia kauhu elokuvia joista en ole kuullutkaan, kuten nämä nyt mainitsemani. Kiinnostaa kovasti nähdä elokuvia mitkä eivät ole entuudestaan tiedossani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä valitettavasti kuuntelun.Se miten dokkari päättyi oli järkyttävää ja koko dokkari todella sairas.
Jäi hirveä olo😬
KERRO NIMI
Pelottavin: Ring.
Kammottavin/ällöttävin: Human centipede
Jälkimmäisen näin joskus jossain hotellissa yöpyessäni, edelleen järkkyjä oloja jälkikäteen muisteltuna.
Vierailija kirjoitti:
Pelottavin: Ring.
Kammottavin/ällöttävin: Human centipede
Jälkimmäisen näin joskus jossain hotellissa yöpyessäni, edelleen järkkyjä oloja jälkikäteen muisteltuna.
Tuon Ring leffan kun katsoo uudelleen niin sitä alkaa miettimään mikä siinä on pelottavaa.
Tunnelmallinen tekele on, mutta ei se uudelleen katsottuna enää pelottava ole. Loistava elokuva on, kun oon katsonut sen ainaskin 3 kertaa.
Human centipedeä en ole nähnyt, eikä edes houkuttele katsomaan. Tiedän sen elokuvan idean.
Ne on elokuvia, miten niitä pitäisi pelätä? Eli vastaus siis, että ei mikään.
Vierailija kirjoitti:
- Mandy Lane (2007) (kauhu/trilleri)Ja aiheeseen kuulumattomana:
- Mee-Shee The Water Giant (2005) (seikkailu/perhe)Paljon kirppareilta tulee löydettyä sellaisia kauhu elokuvia joista en ole kuullutkaan, kuten nämä nyt mainitsemani. Kiinnostaa kovasti nähdä elokuvia mitkä eivät ole entuudestaan tiedossani.
All the Boys Love Mandy Lane? Sehän on ihan yleisesti tunnettu kyllä. Ei mikään pelottava, mutta ihan kiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäi hirveä olo😬
KERRO NIMI
Tää on sairas dokkari 😭
Youtubesta löytyy se viimeinen äänite hyi vitt...teki pahaa
Laura Marsin silmät. Tulispa tvstä vielä.
Se uusi Monstrous aivan karsea, ei herkkähermoisille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Mandy Lane (2007) (kauhu/trilleri)Ja aiheeseen kuulumattomana:
- Mee-Shee The Water Giant (2005) (seikkailu/perhe)Paljon kirppareilta tulee löydettyä sellaisia kauhu elokuvia joista en ole kuullutkaan, kuten nämä nyt mainitsemani. Kiinnostaa kovasti nähdä elokuvia mitkä eivät ole entuudestaan tiedossani.
All the Boys Love Mandy Lane? Sehän on ihan yleisesti tunnettu kyllä. Ei mikään pelottava, mutta ihan kiva.
En mä vaan oo kuullut tuosta 😅
Kansien perusteella näyttäisi olevan ahdistava elokuva. Mä sitten alan katsoa sitä NYT!
Katsoin sen All the boys love Mandy Lane:n.
Oli kaunis elokuva ja tyylikäs. Tykkäsin kovasti.
Ei tämä niin kauhua ollut, vaikka oli voimakkaita väkivaltaisia kohtauksia. Tää oli todellakin mukavaa katsottavaa.
Dalton Trumbo: Sotilaspoika
- tosikuvaus
- elokuva + kirja
Nykyään pitäisi olla pakollinen katsottava jokaiselle ihmiselle..
tässä maailmassa.
Näin se filmin eka kertaa 15 v ja aikuisena uudelleen Elokuva-arkistossa. Luin myös kirjan.
T: ihminen