Mikä on pelottavin kauhuleffa?
Kommentit (3483)
Kpop demon gunters tai kpopparit demonien jäljillä.
Pelotti niin paljon että itketti ja näin painajaisia koko yön. Kaduttaa kun katsoin ja muut vielä ylistää sitä maailman parhaimmaksi jutuksi ikinä ja hössöttää.
Miksi ne demonit onkin yhtäkkiä "komeita" poikia ja sit samalla komeita demonei. Miks ne tytöt ihastuu nii kiusallisesti? Miksi kaikki hehkuttaa jotain noin hirveetä?? En ikinä antais mun lasten kattoa sitä. Stereotypiat kukkii ja pelottaa ajatella kun mun lapset näkis sen väkivallan mil ne huitoo niit demonei.
Kiitti kun luit tän sun mielestä varmasti "ragebaitin".
Katsoo juuri heränneenä itseään peilistä niin siinä on kauhuleffaa kerrakseen.
Jää ne oikeat kauhuleffat toiseksi.
Teletapit. Varsinkin se niiden kotona asuva sininen möhköfantti
Ostin tänään kirppikseltä leffan Kauriinmetsästäjä ja katson sitä nyt, kun Winner otti sen puheeksi Bullet in the Head leffasta. Lukemieni arvostelujen perusteella jokaisen leffaharrastajan pitäisi katsoa se leffa.
King of the Ants leffan katsoin viime päivinä, kun se on Re-Animator ohjaajalta Stuart Gordonilta. Halpis leffa, mutta saatu tehtyä painostavan inhottava ja omaperäinen elokuva. On kuulemma kauhua, mutta itse näin sen ahdistavana trillerinä.
Eilen katsoin How to Make a Monster (2001) leffan. Tämä oli typerää ja halpaa kauhua. Ei tippaakaan ahdistava ja typerää antia antaa katsojalle. Itse katsoin vaan tätä mukamas hauskana elokuvana.
Huomenna menen katsomaan leffan Chuckin Ihmeellinen Elämä. Pakko nähdä, kun Stephen King ja Mike Flanagan. Vaikka molemmat tunnetaan upeista kauhutuotoksistaan niin tämä leffa on Fantasia/draamaa. Mulle The Haunting of Hill House on paras kauhusarja ja Mike Flanagan on sen ohjaaja.