Mikä on pelottavin kauhuleffa?
Kommentit (3428)
The Curse of Audrey Earnshaw katsottu viime yönä. Siitä näki, että pienen budjetin elokuva oli, mutta ei tönkkö ollut. Tätä leffaa voisi verrata The VVitch leffaan. Enemmän draama/fantasiaa, kuin kauhua tuo The Curse of Audrey Earnshaw.
Bring her back ja talk to me aika kovia.
Sama tekijä
Tätä ei perinteisesti lasketa kauhuleffaksi, mutta mulle se oli pahempaa kauhua kuin moni muu tässä ketjussa mainittu leffa, nimittäin Michael Haneken Funny Games (1997) Ja nimenomaan tuo alkuperäinen versio, eikä jenkkiremake. Tuon katsomisen jälkeen ahdisti päiväkaupalla ja jäi kyllä vahvasti mieleen pyörimään:(
Tuosta Junji Ito Maniac: Japanese Tales of the Macabre -sarjasta mä pelkäsin ihan sikana ilmapallojaksoa. Kasvolliset ilmapallot, jotka seuraavat ja vievät uhrinsa kasvot😱
Tietääkö joku vastaavanlaista kauhua? Tämmöinen kauhu menee mulla tunteisiin.
Elämä.
Mikään leffa ole vetänyt vertoja tälle loppumattomalle painajaiselle.
The Evil of Death part 1
The Shinning
Halloween 1
Manaaja 1
Nuoruudestani ehdottomasti The Prowler, mutta se tunnetaan myös nimellä Rosemarys Killer.
Menee jo usko joihinkin täällä oleviin. "Elämä" ihan kuin elämällä ja elokuvilla ei olisi mitään eroa. Vielä kovin kompattu viesti.
Funny Games muka pelottavimpia? Kyseinen elokuvahan vahvistaa olevansa elokuvaa ja tekee sillä hetkellä komediaa. Tämäkin tavallista enemmän tykkäyksiä.
Salems lot se alkuperäinen oli aika creepy ja sitten vvitch