Mikä on pelottavin kauhuleffa?
Kommentit (3433)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eddington on varmaan Suomessa murskamenestys pelkästään Vauvan Persujen katsojamäärillä. Poliittista kähmintää, epäpäteviä poliiseja, junttiväkivaltaa, koronapaniikkia ja Pedro Pascal. What's not to like?
-winner-
Mistähän muuten Pedro Pascal hype oikein on syntynyt? Ihan symppis tyyppi vaikuttaa olevan, mutta ei tuo näyttelijän lahjoilla erityisesti loista. Omasta mielestäni ainakaan.
Ehkäpä siitä, kun on saanut nimekkäitä rooleja. Eihän moni muukaan näyttelijä ole kovin muuntautumiskykyinen, mutta heillä on se imago.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eddington on varmaan Suomessa murskamenestys pelkästään Vauvan Persujen katsojamäärillä. Poliittista kähmintää, epäpäteviä poliiseja, junttiväkivaltaa, koronapaniikkia ja Pedro Pascal. What's not to like?
-winner-
Eddingtonia menen myös katsomaan, mutta en ole persu. Mä tykkään katsoa monenlaista elokuvaa. Eikä tuo Eddington edusta kauhua Googlen mukaan. Voipi olla, että elokuva ei ole sellainen mitä odotat sen olevan.
Odotan sen olevan samaa raskasta kertakatsottavaa kuin Asterin aiemmatkin. Lähinnä kai on kyse siitä, että jaksaako kukaan katsoa satiiria jenkkiläisestä yhteiskunnasta, kun näkee miten se on ihan sekaisin jo joka päivä uutisia lukemalla. Jenkkiensi-illan lipputulojen perusteella ei kiinnosta jenkkejäkään omaan peiliin katsominen.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-winner-
Mistähän muuten Pedro Pascal hype oikein on syntynyt? Ihan symppis tyyppi vaikuttaa olevan, mutta ei tuo näyttelijän lahjoilla erityisesti loista. Omasta mielestäni ainakaan.
Ehkäpä siitä, kun on saanut nimekkäitä rooleja. Eihän moni muukaan näyttelijä ole kovin muuntautumiskykyinen, mutta heillä on se imago.
Narcos, Game of Thrones, Mandalorianin ääninäyttely. Toisessa Kingsman-leffassa Pedro oli kohokohta. Ja sitten tämä isukki-rooli-imago, jonka aloitti 2018 Prospect ja jonka Last of Us toi toivottavasti päätepisteeseen.
Vertaisin lähinnä nykystaroista Keanu Reevesiin ja Norman Reedusiin ja Jared Letoon, joiden partanaamalook tuo roolit. Tietynnäköinen tyyppi saa tietyt roolit. Eihän varmaan joku Hugh Jackmankaan olisi päässyt pinnalle, jos ei nuorempana ollut ihan Clint Eastwoodin näköinen.
-winner-
"Vertaisin lähinnä nykystaroista Keanu Reevesiin ja Norman Reedusiin ja Jared Letoon, joiden partanaamalook tuo roolit. Tietynnäköinen tyyppi saa tietyt roolit. Eihän varmaan joku Hugh Jackmankaan olisi päässyt pinnalle, jos ei nuorempana ollut ihan Clint Eastwoodin näköinen.
-winner-"
Mua on oikeasti alkanut huvittamaan, kun jotkut ovat aina alhaisten roistojen rooleissa. Surullista, kun toisten ulkonäkö leimataan pahoiksi tyypeiksi. Luulisi elokuvien perusteella, että miehillä olisi enemmän ulkonäköpaineita, mutta tilanne onkin toisin.
Dont breathe.
On niin hirveä että yhtä kohtaa en pysty edes katsomaan, äänetkin siinä on liikaa.
Mä eilen katsoin The Sadness (Ku bei) leffan. Oli se sairas ja todella inhasti ahdistava elokuva. Se sentään tuntui kauhulta, kun useasti monet kauhut jättävät pliisun vaikutelman. Kaikki ei varmana kykene katsomaan tätä leffaa loppuun asti.
Koetteli tuo leffa mun mieltä, vaikka kauhuja on tullut useita katsottua. Viime yönä näin unta, kun siinä joku jätkä oksenteli päälleni. Taisi ällöttävyys jäädä mieleen tuosta elokuvasta.
Oletteko nähneet Dream Scenario leffan? Ei taida olla kauhua, mutta oivaa painajaismaista viihdettä kerrakseen kirjaimellisesti. On se kauhua, jos asettuu Nicholas Cagen rooliin. Mä sain leffasta haikean olon.
Vierailija kirjoitti:
Mä eilen katsoin The Sadness (Ku bei) leffan. Oli se sairas ja todella inhasti ahdistava elokuva. Se sentään tuntui kauhulta, kun useasti monet kauhut jättävät pliisun vaikutelman. Kaikki ei varmana kykene katsomaan tätä leffaa loppuun asti.
Koetteli tuo leffa mun mieltä, vaikka kauhuja on tullut useita katsottua. Viime yönä näin unta, kun siinä joku jätkä oksenteli päälleni. Taisi ällöttävyys jäädä mieleen tuosta elokuvasta.
Paljolti Garth Ennisin extreme survival kauhu Crossed -sarjakuvan inspiroima ja ohjaaja tekeekin siitä nyt tietojen mukaan myös sitten virallisen versionsa. https://www.imdb.com/title/tt1640215/
Ilmeisesti jäi vielä joku yökötys hampaankoloon?
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Dont breathe.
On niin hirveä että yhtä kohtaa en pysty edes katsomaan, äänetkin siinä on liikaa.
Kakkososa on todella hirveä myös, mutta täysin eri syystä. Ei kannata katsoa.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljolti Garth Ennisin extreme survival kauhu Crossed -sarjakuvan inspiroima ja ohjaaja tekeekin siitä nyt tietojen mukaan myös sitten virallisen versionsa. https://www.imdb.com/title/tt1640215/
Ilmeisesti jäi vielä joku yökötys hampaankoloon?
-winner-
En ole perehtynyt elokuvaan paremmin, joten Crossed on siis sen sarjakuvan nimi ja uutta elokuvaa samasta sarjakuvasta? Tulkitsinko viestiäsi oikein?
Vierailija kirjoitti:
"Vertaisin lähinnä nykystaroista Keanu Reevesiin ja Norman Reedusiin ja Jared Letoon, joiden partanaamalook tuo roolit. Tietynnäköinen tyyppi saa tietyt roolit. Eihän varmaan joku Hugh Jackmankaan olisi päässyt pinnalle, jos ei nuorempana ollut ihan Clint Eastwoodin näköinen.
-winner-"
Mua on oikeasti alkanut huvittamaan, kun jotkut ovat aina alhaisten roistojen rooleissa. Surullista, kun toisten ulkonäkö leimataan pahoiksi tyypeiksi. Luulisi elokuvien perusteella, että miehillä olisi enemmän ulkonäköpaineita, mutta tilanne onkin toisin.
Willem Dafoe, Walton Goggins, Michael Rooker, David Dastmalchian, Michael Fassbender... Kaikki fiksuja ja naureskelevia haastatteluissa ja sitten erittäin intensiivisiä ja pelottavia, jos haluavat näytellä pahiksia.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-winner-
Mä taas en yhtään ymmärrä Tom Hardy -hypeä. Hänkin on joka toisessa leffassa tai sarjassa, vaikka naama on kuin sitruunan syöneellä.
-winner-
Nyky kauhuleffat ihan pask.... ja kaikki vanhat hyvät on jo nähty N50v
Hiiri Hipsuvarpaan seikkailut
Love actually
Karmeita naiskohtaloita pettävien, stalkkaavien ja muuten vain pelottavien miesten käsittelyssä
Ördög kirjoitti:
Tappajahain ensi-illasta on muuten 50 vuotta!
https://www.vauva.fi/keskustelu/2458761/onko_tappajahai_hyva_elokuva_mi…
Vauva.fi ei ole luotettava lähde, että väärä linkki. Huomasin lähiteatteriini tulevan 50 vuotisnäytös Tappajahaista. Ei ole suomitekstityksiä. Parempi mun katsoa vain omalta dvd:ltä tuo leffa.