Mikä on pelottavin kauhuleffa?
Kommentit (3669)
Vierailija kirjoitti:
Persujen puoluekokousraporri.
Mikä se sellainen raporri on, onko se jotakin syötävää?
Scary Movie 3, varsinkin se kohtaus kun Alienit saapuu maahan. HUI!
Vierailija kirjoitti:
Michael Jacksonin ilmentymä oli mulle se pelottavin hetki tuossa elokuvassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat nähdä vihreän Michael Jacksonin, otsakiehkuralla ja puvussa, niin katso Marvelin She-Hulk -sarja. Hupaisa yhdennäköisyys.
-winner-
Brittiläinen Out of Darkness oli ihan siinä rajoilla, että olisi voinut olla Prey-leffan esihistoriallisempi versio, melkein odotti Predator-hahmon olevan pienen ryhmän jahtaajana. Onnistunut kuvausympäristö ja pienbudjetin käyttö. Tämmöisen voisi tehdä Suomessakin, vaikka Lapissa, kuten Sisu -leffa osoitti.
The Lair on hienoinen uusintaversio Neil Marshallin aiemmista leffoista, varsinkin Dog Soldiers ja The Descent. Valitettavasti Charlotte Kirk tuli hänen muusakseen eikä tässäkään leffassa osaa näytellä :( Rhona Mitra tai Milla Jovovich olisi vaadittu päärooliin. 4,8 arvio IMDB:ssä on valitettavasti aika kohdillaan.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat nähdä vihreän Michael Jacksonin, otsakiehkuralla ja puvussa, niin katso Marvelin She-Hulk -sarja. Hupaisa yhdennäköisyys.
-winner-
Jätän väliin, etten traumatisoidu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä katsoin eilen Lamb elokuvan Yle areenasta ja kesken nukahtamatta. Oli aika erikoinen elokuva. En mä vaan nähnyt siinä kauhun elementtejä. Vähän koskettava osasi olla ja siinä se. Mä sanoisin sitä perhedraamaksi yliluonnollisella twistillä.
Minä taas sanoisin, että se on loistava valinta katsottavaksi putkeen toisen ketjun suosikkiperhedraaman Speak No Evilin kanssa. Arkinen, viipyilevä kauhu, joka jää leffan 5 viimeisen minuutin jälkeen ajatuksiin, on aina tehokkaampaa kuin 100 KUUMOTTAVAA jump scarea (jos ne ovat sitten se "oikea" kauhun elementti nykykatsojalle?).
-winner-
Mun lähielokuvateattetiin on tulossa amerikkalainen versio Speak No Evil:stä.
Typerää miksi aina vain amerikkalaisia elokuvia päänsääntöisesti vain tulee elokuviin. Itse en ole törmännyt missään alkuperäiseen Speak No Evil:iin. Tulisipa se netflixiin.
The Ritual Netflixissä oli positiivinen yllätys,keräsi ahdistaa tunnelmaa hiljalleen eikä heti heittänyt hirviötä naamalle.
The Fourth Kind toimi ainakin hiton hyvin kun oli vähän kuumetta ja piti mennä ulos pimeään röökille .D
On siis elokuva ufosieppauksista.
Vierailija kirjoitti:
The Fourth Kind toimi ainakin hiton hyvin kun oli vähän kuumetta ja piti mennä ulos pimeään röökille .D
On siis elokuva ufosieppauksista.
Se pöllö on kuumottava ku se tuijottaa
Itteni mielestä ryhmä hauta on kaikista pelottavin!
The Platform 2 tulee Netflixiin neljäs lokakuuta. Tämä on siis jatko-osa elokuvalle joka tunnetaan suomeksi nimeltä Taso.
Ykkönen oli mielestäni loistava kammottavuudellaan ja omaperäisyydellään, että kuinka kyseistä elokuvaa enää parantamaan?
Ei varsinaisesti kauhuelokuva,mutta TOSI ahdistava muuten,nimittäin Funny Games(1997)
Kaikki eläinrääkkäysvideot
The conjuring
Mama
The Blair witch project
Alien: Romulus oli huikeaa kauhua pitkästä aikaa 👍
Aika paljon lainauksia on edellisistä Alieneista, mutta kauhuna toimii.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki eläinrääkkäysvideot
The conjuring
Mama
The Blair witch project
Siis katsotko netistä eläinrääkkäysvideoita? Miksi ihmeessä?
Psykologiset, varsinkin Hereditary. Teinikauhu lähinnää haukotuttaa ja v*tuttaa.