MikÀ on pelottavin kauhuleffa?
Kommentit (3439)
Vierailija kirjoitti:
Persujen puoluekokousraporri.
MikÀ se sellainen raporri on, onko se jotakin syötÀvÀÀ?
Scary Movie 3, varsinkin se kohtaus kun Alienit saapuu maahan. HUI!
Vierailija kirjoitti:
Michael Jacksonin ilmentymÀ oli mulle se pelottavin hetki tuossa elokuvassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat nÀhdÀ vihreÀn Michael Jacksonin, otsakiehkuralla ja puvussa, niin katso Marvelin She-Hulk -sarja. Hupaisa yhdennÀköisyys.
-winner-
BrittilÀinen Out of Darkness oli ihan siinÀ rajoilla, ettÀ olisi voinut olla Prey-leffan esihistoriallisempi versio, melkein odotti Predator-hahmon olevan pienen ryhmÀn jahtaajana. Onnistunut kuvausympÀristö ja pienbudjetin kÀyttö. TÀmmöisen voisi tehdÀ Suomessakin, vaikka Lapissa, kuten Sisu -leffa osoitti.
The Lair on hienoinen uusintaversio Neil Marshallin aiemmista leffoista, varsinkin Dog Soldiers ja The Descent. Valitettavasti Charlotte Kirk tuli hÀnen muusakseen eikÀ tÀssÀkÀÀn leffassa osaa nÀytellÀ :( Rhona Mitra tai Milla Jovovich olisi vaadittu pÀÀrooliin. 4,8 arvio IMDB:ssÀ on valitettavasti aika kohdillaan.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat nÀhdÀ vihreÀn Michael Jacksonin, otsakiehkuralla ja puvussa, niin katso Marvelin She-Hulk -sarja. Hupaisa yhdennÀköisyys.
-winner-
JÀtÀn vÀliin, etten traumatisoidu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MÀ katsoin eilen Lamb elokuvan Yle areenasta ja kesken nukahtamatta. Oli aika erikoinen elokuva. En mÀ vaan nÀhnyt siinÀ kauhun elementtejÀ. VÀhÀn koskettava osasi olla ja siinÀ se. MÀ sanoisin sitÀ perhedraamaksi yliluonnollisella twistillÀ.
MinÀ taas sanoisin, ettÀ se on loistava valinta katsottavaksi putkeen toisen ketjun suosikkiperhedraaman Speak No Evilin kanssa. Arkinen, viipyilevÀ kauhu, joka jÀÀ leffan 5 viimeisen minuutin jÀlkeen ajatuksiin, on aina tehokkaampaa kuin 100 KUUMOTTAVAA jump scarea (jos ne ovat sitten se "oikea" kauhun elementti nykykatsojalle?).
-winner-
Mun lÀhielokuvateattetiin on tulossa amerikkalainen versio Speak No Evil:stÀ.
TyperÀÀ miksi aina vain amerikkalaisia elokuvia pÀÀnsÀÀntöisesti vain tulee elokuviin. Itse en ole törmÀnnyt missÀÀn alkuperÀiseen Speak No Evil:iin. Tulisipa se netflixiin.
The Ritual NetflixissÀ oli positiivinen yllÀtys,kerÀsi ahdistaa tunnelmaa hiljalleen eikÀ heti heittÀnyt hirviötÀ naamalle.
The Fourth Kind toimi ainakin hiton hyvin kun oli vÀhÀn kuumetta ja piti mennÀ ulos pimeÀÀn röökille .D
On siis elokuva ufosieppauksista.
Vierailija kirjoitti:
The Fourth Kind toimi ainakin hiton hyvin kun oli vÀhÀn kuumetta ja piti mennÀ ulos pimeÀÀn röökille .D
On siis elokuva ufosieppauksista.
Se pöllö on kuumottava ku se tuijottaa
Itteni mielestÀ ryhmÀ hauta on kaikista pelottavin!
The Platform 2 tulee Netflixiin neljÀs lokakuuta. TÀmÀ on siis jatko-osa elokuvalle joka tunnetaan suomeksi nimeltÀ Taso.
Ykkönen oli mielestÀni loistava kammottavuudellaan ja omaperÀisyydellÀÀn, ettÀ kuinka kyseistÀ elokuvaa enÀÀ parantamaan?
Ei varsinaisesti kauhuelokuva,mutta TOSI ahdistava muuten,nimittÀin Funny Games(1997)
Kaikki elÀinrÀÀkkÀysvideot
The conjuring
Mama
The Blair witch project
Alien: Romulus oli huikeaa kauhua pitkĂ€stĂ€ aikaa đ
Aika paljon lainauksia on edellisistÀ Alieneista, mutta kauhuna toimii.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki elÀinrÀÀkkÀysvideot
The conjuring
Mama
The Blair witch project
Siis katsotko netistÀ elÀinrÀÀkkÀysvideoita? Miksi ihmeessÀ?
Psykologiset, varsinkin Hereditary. Teinikauhu lÀhinnÀÀ haukotuttaa ja v*tuttaa.