Mikä on pelottavin kauhuleffa?
Kommentit (3669)
Superstition vuodelta 1982. Nykyään varmaan aika kevyt, muttei siihen aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Voitit kyllä selkeästi minut valintojesi kauhistuttavuudessa ;D
-winner-
Tänään löytyi vielä noiden kylkeen Palm Springs 2 eurolla. Katsoinkin sen ja oli aika painajaismainen elokuva, vaikka täysin komedia oli. Painostava olo tuli ahdingosta oravan pyörässä. Oli mielestäni hyvä elokuva.
Olisiko sinun aika vaihtaa nimeä, kun voitin sinut :D
Ei oo pelottavin mutta suosittelen katsomaan Disneystä sellasen ku "The Nighthouse"
Tää elokuva oli kuumottava! Ja tätä ei markkinoitu oikeastaan missään.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo pelottavin mutta suosittelen katsomaan Disneystä sellasen ku "The Nighthouse"
Viime vuosien parhaita kauhuleffoja, ja Rebecca Hall on erittäin hyvä, uskottava näyttelijä.
Vierailija kirjoitti:
Jep, tätä voi kyllä sanoa pelottavaksi. Suosittelen myös!
Rebecca Hall on näytellyt muissakin hyvissä kauhuleffoissa, Resurrectionille vahva suositus, ja The Awakeningissa oli tunnelmaa. Niin ja The Gift tietysti kannattaa katsoa, vaikka se on enemmänkin psykologinen trilleri.
Vierailija kirjoitti:
Kauna
Nunna
RingLights Out
Conjuring (ne kaikki)
En ikinäkoskaanmilloinkaan katso kauhuleffoja yksin
Mä mieluusti katson kauhuelokuvia yksin. Toiset ovat vain tunnelman pilaajia. Oon nähnyt kaikki noi mainitsemasi ja onneksi katsoin nuo yksin, sillä Ring ja Kauna olivat kammottavan ihania elämyksiä silloin nuoruudessani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitit kyllä selkeästi minut valintojesi kauhistuttavuudessa ;D
-winner-
Tänään löytyi vielä noiden kylkeen Palm Springs 2 eurolla. Katsoinkin sen ja oli aika painajaismainen elokuva, vaikka täysin komedia oli. Painostava olo tuli ahdingosta oravan pyörässä. Oli mielestäni hyvä elokuva.
Olisiko sinun aika vaihtaa nimeä, kun voitin sinut :D
Ei, alapeukuttaja on jo ihan täpinöissään pelkästä ajatuksesta ja hänen elämänsä on pilalla, jos muutan linjaani yhtään ;D
-winner- all the way
Evil death 1 se orginal..ja manaaja 1
Kävin katsomassa tänään Thanksgiving leffan elokuvateatterissa. Se oli kuin brutaalinen versio Scream elokuvasta. Eli Rothin elokuva ja häneltä tunnetaan ehkä parhhaiten Hostel leffa. Yhtä kammottavaa meininkiä tässä Thanksgiving leffassa oli kuin Hostellissa.
Mä bongasin viime päivinä leffauutisista, että uutta Evil dead- ja Saw -leffaa ollaan tekemässä.
Evil dead uutisesta muistan lukeneeni, että niitä on tulossa useampi ja harvempaan tahtiin, kuin mihin tahtiin Star wars elokuvia tehtiin. Noin kolmen vuoden välein uutisen mukaan lupailtiin Evil dead -leffoja tulevan.
Halloween- naamioiden yö alkuperäinen 80-luvulta, Jamie Lee Curtis pääosassa. On muuten eka Halloween sarjan leffa.
Krampus on varmana pelottavin jouluelokuva. Mä oon katsellut tätä joka joulu ja aina on yhtä tehokas. Tässä on jotain tehty tosi oikein hyytävyyden kannalta.
Totesin myös sen, että ollakseen hyytävä pitää leffassa olla myös sydäntä lämmittäviä kohtauksia myös.
Katson parhaillaan Krampusta.
Ostin tänään yhden paskimmista kauhuelokuvista tai ainakin niin hyvän vastaanoton tämä on saanut ja tämä on The Tomb (2007).
Alkeelliselta elokuvalta näyttää ja suosittelen tätä surkeiden elokuvien ystäville.
Mä sain eilen katsottua The Fall of the House of Usher -sarjan. Mun mielestä se oli hyvä. Hahmot olivat aivan kammottavia, mutta siihenhän sarja perustui, että paha saa palkkansa. Moraalia herättelevä sarja.