Olen joutunut vakavan työpaikkakiusaamisen kohteeksi
Pomoni kiusaa minua ja hän otti minut vakavaan puhutteluun. Vakavat puhuttelut pitäisi kieltää sillä pomolla on täysi auktoriteetti siinä tilanteessa etkä voi lähteä pois sillä jos lähdet niin se on potkut. Ok joskus tulen 15 minuuttia myöhässä mutta pomo käyttäytyy niin kuin olisi maansa myynyt. Vittu tota paskaa.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tasan tarkkaan ap mistä puhut. Voimia jaxuhali <3
Kiitos.... en vain jaksa tätä työpaikkakiusaamista enää!
ap
Se kiusaa, kun tuut myöhässä töihin?
Vierailija kirjoitti:
Se kiusaa, kun tuut myöhässä töihin?
Kyllä koska hän ei selvästi tykkää minusta ja ottaa minun tekemät asiat vakavasti vaikka olen vain 15 minuuttia myöhäsä ei helvetti miten paljon mua vituttaa
ap
15 minuuttia myöhässä. Et voi olla tosissasi.... Lopetatpa se myöhästely ja katso sitten, onko hän yhtä v -mäinen. Tule sen jälkeen tännekin kertomaan, kun olet ensin parantanut omat tapasi.
Vierailija kirjoitti:
15 minuuttia myöhässä. Et voi olla tosissasi.... Lopetatpa se myöhästely ja katso sitten, onko hän yhtä v -mäinen. Tule sen jälkeen tännekin kertomaan, kun olet ensin parantanut omat tapasi.
En usko että virheet oikeuttavat häntä kiusaamaan. Voi rakentavaa palautetta antaa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko että virheet oikeuttavat häntä kiusaamaan. Voi rakentavaa palautetta antaa.
ap
Voi laupias taivas sentään. Käsität siis normaalin kritiikin kiusaamiseksi. Töistä myöhästelykin on syy, josta pitää antaa kritiikkiä. Se on jopa syy palkan vähentämiseen myöhästelyä vastaavalta osalta.
Viestin 5 kirjoittaja tässä: Olen samaa mieltä, rakentavasti annettu palaute olisi oikein. Mutta miksi olet myöhästynyt? Jos vain huvin vuoksi ts. ettet ole välittänyt mennä ajoissa, ymmärrän sinänsä pomon suuttumuksen. Pomolta olisi reilua kertoa asia sitten suoraan sinulle, asiallisen tiukasti. Vaikka työ ei olisikaan sellaista, että 15 minuutilla olisi olennaista merkitystä työn tai työpaikan kannalta, tärkeää on osoittaa, että pidät sopimuksista kiinni. Ilman työnantajan lupaa ei omia lupia oteta, se on työelämän sääntö, ellet ole yksityisyrittäjä, sittenhän olet oman itsesi "herra".
Rakentavaa palautetta on juurikin tuo työajoista muistuttaminen, etenkin jos sinulla on säännönmukaisesti tapana myöhästellä. Kiusaamista olisi jos pomo ulisisi sulle myöhästelystä vaikka saavut aina töihin ajoissa.
Miun työpaikassa saapi kenkää heti, jos myöhästyy. On ainakin sitoutuneita työntekijöitä. Tosin "aina" noi irtisanomiset eivät kovinkaan paljoa kestä päivänvaloa, mutta eipä kukaan ole valittanut.
Tiedän tasan tarkkaan ap mistä puhut. Voimia jaxuhali <3