Herttuatar Kate poistuu julkisuudesta ainakin syksyyn saakka.
https://fi.newsner.com/viihde/herttuatar-kate-katoaa-julkisuudesta-kuuk…
Mitä arvelette syyksi? Itse veikkaan synnytyksen jälkeistä masennusta.
Kommentit (31)
Kyllästynyt edustamaan. Sitä kutsutaan Lazy-Katyksi, jättäytyy pois aina mistä tahansa.
Moniko avmamma kävi töissä kun nuorin vauva oli 2kk???
Johan on ihme palsta! Ensin täällä on kauhea rääkyminen siitä että kuninkaallisilla on lastenhoitajia ja nyt sitten kun kuninkaallinen äiti tahtoo itse hoitaa lapsiaan niin siitäkin pitää nostaa mekkala. Älyttömiä mammoja palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vauva on kaksikuinen. Kuinka moni teistä oli töissä sen ikäisen äitinä?
Usassa, ja monessa muussa maassa, ollaan jo takaisin töissä tuossa vaiheessa.
Britannia ei ole USA. Ja Yhdysvalloissakin moni äiti on pidempään kotona kuin lyhyen äitiysloman. Kate oli kolme viikkoa synnytyksestä edustamassa ja samana päivänä synnytyksen jälkeen täydessä tällingissä esittelemässä vauvaa lehdistölle. KuInka moni teistä pystyisi samaan?
Opiskelee parhaillaan intensiivikurssilla suomea ja elokuun alusta alkaa trollaamaan av:lla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se käy kauneusleikkauksissa.
Tää voisi olla, mutta missä operaatiossa kävisi?
Silmänaluset pussittaa.
Vierailija kirjoitti:
Johan on ihme palsta! Ensin täällä on kauhea rääkyminen siitä että kuninkaallisilla on lastenhoitajia ja nyt sitten kun kuninkaallinen äiti tahtoo itse hoitaa lapsiaan niin siitäkin pitää nostaa mekkala. Älyttömiä mammoja palstalla.
Meille haluttiin edustava _presidenttipari_ ja oltiin tohkeissaan kun saadaan oikein pikku prinsessa tai prinssi valtakuntaan. Ei tarvitse kadehtia enää muita.
Rinssi on puolivuotias. Hänestä ei ole nähty vilaustakaan sen paremmin kuin edustavasta äidistäänkään.
Nyt te vingutte ja spekuloitte englannin kuninkaallista, joka on muutaman kuukauden lomalla - tai sairaslomalla - rankan raskauden jälkeen 2-kuisen vauvan äitinä. Naurettavaa!
Se uudelleenohjelmoidaan jossain aivopesuinstituutissa reptiliaani-isäntiensä toimesta.
Äitiysloma ja kesäloma.