Miesystävän kommunikointi
Olen tapaillut erästä miestä.
Olen jotenkin kummissani hänen tavasta pitää yhteyttä. Hänestä ei välttämättä kuulu koko päivänä, ja illalla saattaa tulla jokin kömpelö viesti..kuva jne.
Ei kukaan ole niin kiireinen ettei ehdi soittaa tai lähettää viestiä jne.
Kun olen maininnut asiasta, hän ihmettelee miksi nostan siitä haloon. Tuntuu kuin eläisin yksin. Välillä hän tupsahtaa ovesta ilmoittamatta. Kuin olisin varpaillani koko ajan. Olen myös sanonut että voidaan erota jos meillä ei tämä homma kohtaa. Mutta sekään ei ilmeisesti kelpaa.
Mikä tämä homma on?
Kommentit (33)
Sama ajatus, miten suhde voi kehittyä jos ei pidetä yhteyttä.
Ei välttämättä joka päivä, mutta Jonkin tasoinen kiinnostus pitää löytyä.
Samoin ei tunnu kivalta jos mies sitten hiljaisuuden jälkeen vain kävelee ovesta sisään.
Kun ei asuta yhdessä, niin jotenkin pitää etukäteen sopia tapaamisista.
Kuinka usein tapaatte ja kommunikoitteko silloin enemmän?
Vai tuleeko mies vain *käymään* ja sitten on taas *kiire * pois?
Kutsuuko mies omaan kotiinsa?
Ja onko mies vapaa? Jospa tuo käytös johtuu siitä, että ei halua, että pidätte yhteyttä (ettei joudu kiinni) ja hän ei etukäteen tiedä milloin pääsee tulemaan luoksesi?
Koko homma tuntuu pyörivän hänen ehdoilla. Näkisin ja kuulisin usein, mutta nämä pitkät hiljaisuudet tuntuvat epäluontevilta.
Ei tämä ole ensimmäinen suhteeni, kyllä minulla on monta juttua mihin peilata. Tuntuu kuin kaikki ei olisi ok, mutten tiedä missä mättää.
Joku kysyi millaisia kuvia hän lähettää. Esimerkiksi kuvan kahvikupista. Koko päivän hiljaisuus ja sitten kuva kahvikupista ilman mitään tekstiä.
??
Ap
Miehenä kommentoin, että sulle löyty kyl sopivampiakin kandidaatteja. Mieti millaisia muita ongelmia tulee vielä vastaan, jos suhteen alussa on jo tuollaista?
Vastaako sun viesteihin kesken päivän?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olen samaa mieltä että jos ehtii päivittämään somea ja istua kapakoissa niin luulis että haluaisi jakaa sitä vapaa-aikaa myös kumppanin kanssa? Eikö yhteydenpito kuulu parisuhteeseen?
Kyllä olen monesti miettiny että antaa mennä , mutta ku ei hän sitten mene kuitenkaa..
Ap
Oletpa löytänyt helmen ap! Kapakoissa istuva mies ei olisi minun mies ja tuo some on myös hieman kyseenalainen juttu Miehellä. Se on ok, jos kirjoittaa vaikka jostakin harrastuksestaan tms., mutta muuten teinien hommaa.
Kannattaa sinun kuitenkin muistaa, että sinä olet tuon parisuhteen toinen osapuoli ja jos homma ei miellytä, niin pistä hyvä tyttö poikki se. Sinun ei tarvitse myöskään olla mikään tapaamisreikä miehelle, vaan aikuismaisesti päätät itse reikäsi käytöstä. Veikkaanpa, että pojilla on nyt monta rautaa tulessa ja siksi hän ei niin ehdi, jaksa ja viitsi sinun kanssasi seurustella.
Jos et ole 14 vuotias, niin onko 16 lähempänä?
Ajatteln että kirjottelen joskus omista jutuistani, mutta.. ei hän välttämättä vastannut, tai vastasi kahdeksan tunnin perästä jne
Että sellasta yhteistä keskustelua ei saa vain tehdyksi. Näenhän että hän on lukenut viestin..
Tuntuu jotenkin että lannistun asian tiimoilta uudestaan ja uudestaan.
Sitten hän paukkaa ovesta sisään ja pitäisi olla valmiina kaikennäköiseen.
Ap
Jos jo seurustelusuhteen aikana miehen kommunikointitavassa on kummastelemista, se tuskin muuttuu myöhemmin yhtään paremmaksi. Minä roikuin vuosia tyypin kanssa, jolla oli kännykkä koko ajan käsissä ja tuntui näpräävän sitä jatkuvasti, mutta viesteihini ei "ehtinyt" vastailemaan kuin pitkällä viiveellä. Ja jos viestini perässä ei ollut kysymysmerkkiä, vastausta ei aina tullut ollenkaan.
Ymmärrän kyllä että työ ja harrastukset vievät oman aikansa arjesta. Mutta kyllä sen vaistoaa toisesta onko sitä oikeaa kiinnostusta ja innostusta ylläpitää suhdetta.
Älä kirjoita hänelle mitään. Katso kauanko menee että hänestä kuuluu...
Itse seurustelen introvertin kanssa. Itsekin suht hiljainen, mutta viestitellään pienimuotoisesti viikolla 5 päivänä ja nähdään aina viikonloppuisin. Ei ne viestit mitään suuria eepoksia ole, mutta kiva vaihtaa päivän kuulumiset. Mies on tosiaan introvertti - aika hiljaa ollaan kun kahdestaan, mutta tunne välittyy vähänkin puhein. Tärkeät jutut puhutaan, turhat pölinät ei kiinnosta itseasiassa enää minuakaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olen monesti miettiny että antaa mennä , mutta ku ei hän sitten mene kuitenkaa..
Ap
No ei tietenkään mene, jos kuitenkin annat pillua!
Tavataan tapailemani miehen kanssa vain viikonloppuisin. Viikolla soitellaan max kaksi kertaa ja lähetetään muutama viesti, mutta muuten juttelut hoidetaan viikonloppuna.
Ahdistuisin, jos pitäisi joka päivä soitella. Tykkään kuitenkin hänestä tosi paljon.
On toi musta vähän outoa. Ei voi jakaa elämäänsä toisen kanssa. Se arkihan sitä elämää on, ei viikonloput.
Jätä se. Tai oikeastaan, ei sun tarvi sitä ees ilmottaa ;)
Jos ei löydy puhetta, ei oo kiinnostusta. Vaistosi sanoo oikein.