Pitäisikö 9v. Pojan antaa pelata Klash of clans- nimistä peliä
Hei,
Yllätin eilen illalla 9v. poikani pelaamasta klash of clans- nimistä peliä. Otin kännykän heti pois, ja puhuimme pelistä. Hän sanoi, että muutkin luokan pojat pelaavat tätä peliä. Katsoin pelitrailerin ja huomasin että pelissä tuhotaan toisten rakennuksia ja varastetaan jotain loot nimistä tavaraa. Onko mahdollista että oikeasti muutkin saavat tätä peliä pelata. Kännykkä toistaiseksi takavarikossa, kun huomasin hänellä olevan yli 1000 gem nimistä resurssia ja kertoi että sen arvo on noin 8 euroa. Eikai vaan poika ole gemiä ostanut😨 Annanko pelata vai otanko nettiliittymän pois?
Kommentit (17)
No et tietenkään anna pelata jos siinä tuhotaan muiden rakennuksia ja ryöstetään tavaraa. Lapsesi on vaarassa joutua pahoille teille😫
Clash of Clans on jo niin nähty... Laita sille Fortnite samoin tein.
Poika oli jo tasolla 72 eli aika kauan ehtinyt ilmeisesti peliä pelata😨 Kyllä nyt lähti puhelin pariksi viikoksi pois
Vierailija kirjoitti:
Katsoin vähän tuota fortnitea, kun sitä peliä pyysi, videoilla ammuttiin ihmisen näköisiä hahmoja, ja ikärajana 12. Siihenkin voi taitaa käyttää rahaa😨 Mitä pitäisi tehdä olen hyvin huolestunut. Pitäisikö kuraattorille ilmoittaa, että haluaa ihmisten ampumis pelejä pelata? 😨
Vierailija kirjoitti:
Katsoin vähän tuota fortnitea, kun sitä peliä pyysi, videoilla ammuttiin ihmisen näköisiä hahmoja, ja ikärajana 12. Siihenkin voi taitaa käyttää rahaa😨 Mitä pitäisi tehdä olen hyvin huolestunut. Pitäisikö kuraattorille ilmoittaa, että haluaa ihmisten ampumis pelejä pelata? 😨
Harmiton peli. Turhaan ylireagoit.
Vierailija kirjoitti:
Harmiton peli. Turhaan ylireagoit.
Pelaatko/oletko pelannut? Selventäisitkö vielä vähän mitä tässä sitten loppujenlopuksi tehdään
Anna pelata vaan. Pelaako hän porvoossa?
Vain Porvoossa pelataan Klash of Klansia.
Ap höpsö, kiltti harmiton peli, meillä 6v pelaa sitä. 9v pelaa fortnitea.
Clash of clans on strategia ja suunnittelupeli, opettavainen ja hyvä. Huoletivoit antaa pelata!!
Vierailija kirjoitti:
Ap höpsö, kiltti harmiton peli, meillä 6v pelaa sitä. 9v pelaa fortnitea.
Clash of clans on strategia ja suunnittelupeli, opettavainen ja hyvä. Huoletivoit antaa pelata!!
Siinä siis klaani rakentaa uusia kyliä, laajenee ja seikkailee etsimässä uusia alueita mitä vallata. Joskus voi olla joku tappelukohtaus mutta ne ei ole väkivaltaisia ja eivät myös se pääasia. Pääasia on se klaanin ja siihen kuuluvien porukoiden kerääminen.
huon, tyypillinen mamma xD pelien sisällä voi myös siis kerätä pelin omaa valuuttaa sitä ostamatta, siinä vain kestää kauemmin, WoWissakin on ihan perus kulta/hopee/pronssi mitä siellä kerätää ja kulutetaa
tietenkin peleissä on ikärajasuositukset, voit edetä sen mukaisesti, tai käy katsomassa youtubessa pelivideoita jos haluat tietää tarkemmin millanen peli, kirjotat pelin nimen niin pitäis alkaa löytyyn "gameplay" videoita
varmaan tiedät että nykyään onjo ensimmäisiä miljonäärejä esportsissa ihan jo suomessakin?
eli mahdollinen tulevaisuuden ammatti, mutta ei kannata pelata vain sen takia kun kaveritkin pelaa, vaan täytyy itse haluta pelata
Minä olisin huolestunut tämän maan aikuisten ihmisten kirjoitustaidottomuudesta vähän enemmän.
provo kukkuu, provo kukkuu
tiedän sen itse koska olen nettitrolli ja kokemusta on samanlaisten ketjujen aloittamisesta
Ei siinä pelissä mitään pahaa ole.Ja niitä gemejä saa ilmaiseksi
Mistä näitä hysteerisiä vanhempia tulee? Porvoosta?