Koska tää Ataraxin vaikutus loppuu?
Olen ilmeisesti herkkä Ataraxin vaikutusaineelle.
Lauantaina päivällä klo 15 aikoihin otin YHDEN Ataraxin. Sen jälkeen klo 16 menin nukkumaan, koska olo alkoi käydä sekavaksi, raajat painoivat tuhat kiloa, ja samalla tuntui, kuin olisin ilmassa leijunut. Isänikin käynyt kuulema kahvilla, ja tästä minulla ei mitään muistikuvaa.
Klo 20:30 nousin ylös, olo oli hieman tokkurainen, mutta suht OK. Lämmitimme mieheni kanssa saunan, ja join kaksi saunaolutta hissukseen.
Takaisin nukkumaan klo 23, ja heräsin sunnuntaina klo 11 aikoihin. Vieläkin väsytti, enkä itseäni saanut ylös sängystä koko päivänä. Klo 15 tuli taas uni, klo 19 heräsin. Olo oli kaamea, ja olisin voinut nukkua vielä lisää.
Kello 23 menin taas nukkumaan. Heräilin vähän väliä. Välillä oli kuuma, välillä kylmä, ja painajaisia.
Klo 7 nyt maanantaiaamuna heräsin töihin, ja olo on vieläkin epätodellinen. Käsissä ja jaloissa kuin tunnottomuutta, ja aivosumua. Haluaisin vain nukkumaan. Hengityskin tuntuu, kuin olisi "nukkumassa", eli raskaalta.
Muistaakseni Resolar-yskänlääkettä kokeilin kuivaan yskään ja yskäkohtauksiin sen 10 ml yksi ilta vuonna 2008, ja siitäkin tuli unelias olo. Jätin kokeilun siihen, vaikka aamulla oli ihan normaali olo, mutta pelästyin sivuvaikutuksia niin.
Kauan tämän Ataraxin vaikutus kestää?
Eipä ole hyttysenpistot kutisseet ainakaan (niitä kymmeniä jo pelkästään jaloissa).
Vaikutus on näköjään yksilöllistä. Itse en huomaa Ataraxista muuta kuin atooppisen ihon kutinan hellittävän hieman kun otan sitä lääkärin määräämän reilun annoksen illalla. Atarax ei todellakaan tee minua uniseksi tms. Me kaikki olemme näköjään yksilöitä ja reagoimme lääkkeisiin eri tavoin.i