Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystäväni oli meillä viettämässä leffailtaa, huomasin että mieheni hieroi hänen jalkoja leffan aikana

Vierailija
18.06.2018 |

Ystäväni makoili sohvalla jalat mieheni sylissä, minä istuin sivussa nojatuolissa. Näin sivusilmällä että mies hieroi hänen jalkateriä, mutta heti kun liikahdin vähänkään kuin noustakseni niin hän lopetti. Ajattelenko liikaa tästä vai pitäisikö olla huolissaan? ☹️

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä istun joskus mun bestiksen miehen kainalossa. 

Erona on tietysti se, että ei sitä tarvitse mitenkään peitellä. Bestis istuu toisessa kainalossa. 

Ei ole seksuaalisia tunteita tätä miestä kohtaan. Enkä usko, että hänelläkään on minua kohtaa, olen vähän kuin lähisukulainen. 

Voi että tätä naisen viatonta ajatusmaailmaa, miehellä puolestaan tatti kovana toivoo että tekisit joskus kahden kesken aloitteen. 😂

Tatti voi olla kovana ilman mitään taka-ajatuksiakaan. Ainakin minulla tatti nousee joskus pelkästään lähelläolemisesta ja siitä että tuntuu niin hyvältä. Puhelimessakin. Ilman että asiaan liittyy mitään suoranaisesti seksuaalista.

Vierailija
22/32 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin normaalia! Siis jos ystävä on miehesi sisko ja miehesi on koulutettu hieroja ja ystävälläsi on pahoja kramppeja jalkapohjissa. Täysin normaalia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on vähän outoa, että ystäväsi istui jalat miehesi sylissä etkä sinä itse.

Minä olisin varmaan sanonut, että miksi lopetat jalkojen hieromisen, kun minä vähän tässä liikahdann.

Vierailija
24/32 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erona on tietysti se, että ei sitä tarvitse mitenkään peitellä. Bestis istuu toisessa kainalossa. 

Ei ole seksuaalisia tunteita tätä miestä kohtaan. Enkä usko, että hänelläkään on minua kohtaa, olen vähän kuin lähisukulainen. 

Voi kuule.

Se polkisi sua kuin tulpatonta mopoa, jos saisi luvan.

Vierailija
25/32 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että nämä naisetkaan, jotka niin viattomasti istuvat ystävänsä miehen kainalossa tai sylissä tai hierotuttavat jalkojaan tällä, suhtautuvat oikeasti platonisesti ystävänsä mieheen. Tuollainen käytös kertoo tarpeesta olla esillä, mitata omaa viehätysvoimaansa suhteessa kaveriin ja nimenomaan ns. turvallisella tavalla eli kaikkien edessä, jolloin kaverin voi olla vaikea kommentoida asiasta mitään olematta itse konservatiivinen ja tylsä. Siinä rikotaan yksipuolisesti raja, jonka kaveri mahdollisesti olisi keskusteltaessa halunnut asettaa mutta ei voi tehdä sitä, koska näyttäisi vain mustasukkaiselta hirmusiipalta.

Miksi haluaisit istua kaverisi miehen sylissä? Mietipä tarkkaan, mikä on motiivisi. Tuntuuko se hyvältä? Turvalliselta? Mitä tunteita se sinussa herättää? En nimittäin rynni istumaan appenikaan syliin, vaikka oikeasti tullaan aivan loistavasti toimeen. Minä ja miehen veli olemme myös läheisiä, mutta ei tulisi mieleenikään kyhnätä hänen kainalossaan tai laittaa jalkojani hänen syliinsä. Tuollainen käytös vihjaa jotain. Se ei ole vain toverillisuutta vaan nimenomaan tarkoituksena on ilmaista rajaa: voin tehdä tämän, mitäs siitä sanot? Ja valitettavasti suurin osa näistä naisista ilmaisee sen rajan sille kaverilleen, vähän lällätellen, että mitäs teet, olet joko tylsä ja mustasukkainen, jos sanot jotain, ja typerä ja naiivi, jos et sano.

Vierailija
26/32 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen hiveli varpaillaan miestäsi ja mies yritti luonnollisesti estää. 

Vierailija
27/32 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi vähän samalla tavalla, paitsi että ystäväni istui mieheni sylissä ja mieheni hiplaili hänen rintojaan salaa.

Vierailija
28/32 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kyllähän tuollainen clothed footjob on erittäin, erittäin, erittäin eroottista. Tai sitten miehesti ja tämä viehko ystävättäresi ovat hiukan hitaita ja juntteja.

Vierailija
29/32 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiks tämä ketju ole ollut palstalla aiemminkin, onko tämä joku vakiprovo?

Oli joskus, katsoin jopa, että onko joku nostellut taas vanhoja ketjuja, mutta joku porvoosta haluaa vissiin muistella vaan vanhoja asioita.

Vierailija
30/32 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi edes kuvitella, että kaverini mies hieroisi jalkojani. Ihan puistattaisi koko ajatus 

Vierailija
31/32 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi että tätä naisen viatonta ajatusmaailmaa, miehellä puolestaan tatti kovana toivoo että tekisit joskus kahden kesken aloitteen. 😂

Siinähän sitten toivoo, jos näin.

Ei tule tapahtumaan. Enkä aidosti usko, että miehillä ei voisi olla sisarillisia tunteita naista kohtaan.

Eikö muka voi? 

Oma vaimonsa on kaunotar. Olen toki minäkin, mutta ollaan yhdessä oltu jo lapsuudesta asti ja minulla on oma mies. Ystävä joskus makoilee hänen vieressään ja en katso pahalla keidenkään ystävyyttä. 

Voi syntyä sisarillisia suhteita ilman sukulaisuutta. Näin minä koen. 

Vierailija
32/32 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo tai ei, mutta tuosta en tykkäisi muuta kuin huonoa.  Katsoisin merkitsevästi, ehkä en mitään sanoisi juuri siinä.

Mutta ystävätär ei tulisi enää meille.  Jossain menee raja.  25 kirjoitti tasan oikein. 

Sekä mies että ystävätär ottivat erivapauden, joka ei vain sovi.  Jos tekevät tuota ja muutakin kahdestaan, se olkoon sitten heidän juttunsa ja on jo toinen tarina.  Mutta ns. viattomasti toisen kanssa nyhrääminen oman puolison läsnäollessa on yksinkertaisesti typerää ja mautonta.  Siinä todellakin ylitetään raja.

Miehen kanssa ottaisin asian puheeksi tapahtuneen jälkeen, sitten kun ns. ystävätär ei enää olisi paikalla.  Tietenkin mies kieltäisi asian, väittäisi minun nähneen näkyjä, kuvitelleen olemattomia, olevani vainoharhainen hullu.  Näinhän se aina menee.  Tai sitten silmät suurina esittäisi viatonta miestä, joka vain vaistomaisesti ja huomaamattaan hiveli sylissään olleita jalkoja.  Ja nyt puoliso sitten nostaa moisesta suuren numeron!

Ilmoittaisin mielelle vain jäätävästi, että satuinpa näkemään aivan oikein ja noteerasin myös sen, että lopetit hiplauksen heti, kun esitin nousevani ylös.  Joten se ei ollut mitään vaistomaista ja epähuomiossa tehtyä.

Ystävättärelle ilmoittaisin, että en pitänyt hänen käytöksestään, hänen jalkansa eivät kuulu minun mieheni syliin ja varsinkin jos mies alkaa hiplata niitä, hänen kuuluu vetää kinttunsa pois.  Joten toistaiseksi emme nyt tapaa toisiamme.  On sinun ja mieheni asia sitten, jos haluatte toisianne tavata, mutta minä en ole siinä mukana.

Pallo heitetään siis näille kahdelle.  Jos he päättävät hiplailla toisiaan jatkossakin, niin hehän sitten ansaitsevat toisensa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi