Invisalign
Hei,
Kauan teillä meni, että saitte kalvot suuhun, kun hampaisto oli kuvattu?
Kommentit (21)
Olis mennyt ehkä pari viikkoa mutta onneksi en sille tyypille mennyt moisia ottamaan. Olen nyt perinteisessä kisko-oionnassa joka on paras. Sen verran vaikea purentaongelma.
Mä haluan myös oikoa hampaani tällä menetelmällä ja sitä minulla suositeltiinkin! Purentaongelmaa ei itselläni ole. Hitto vaan kun hinta on 4500-6000e ja ei vielä ole varaa niin täytyy odotella :(
Mistä te saatte rahat tähän touhuun? Laina? Itsekin haluaisin!
Vierailija kirjoitti:
Olis mennyt ehkä pari viikkoa mutta onneksi en sille tyypille mennyt moisia ottamaan. Olen nyt perinteisessä kisko-oionnassa joka on paras. Sen verran vaikea purentaongelma.
Miksi et mennyt?
Vierailija kirjoitti:
Mä haluan myös oikoa hampaani tällä menetelmällä ja sitä minulla suositeltiinkin! Purentaongelmaa ei itselläni ole. Hitto vaan kun hinta on 4500-6000e ja ei vielä ole varaa niin täytyy odotella :(
Minulla maksaa 4000e. Invisalign go! Hoitoaika 14-23 viikkoam oidotaan siis vaan etualueen hampaita, muuten takahampaat hyvät.
Minulla olisi invasalign full muttei vielä rahaa siihen :(
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, lainalla ja säästämällä! Iso raha kyllä, mutta loppuelämän kun suorat ovat, niin siihen nähden pieni raha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et mennyt?
Kävin neljällä eri lääkärillä konsultaatiossa. Kolme heistä sanoi että tarvitsen "perinteiset" raudat koska purentaongelma niin vaikea. Luotin ja itsekin uskoin siihen enemmän.
Vierailija kirjoitti:
:( Toivotaan että joku päivä on! Pankistakin saa nykyään ihan suht ok lainoja tätä varten!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et mennyt?
Kävin neljällä eri lääkärillä konsultaatiossa. Kolme heistä sanoi että tarvitsen "perinteiset" raudat koska purentaongelma niin vaikea. Luotin ja itsekin uskoin siihen enemmän.
Okei! Sinulla siis vinoutta takahampaissakin! Hyvä että kävit useammalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:( Toivotaan että joku päivä on! Pankistakin saa nykyään ihan suht ok lainoja tätä varten!
Opiskelijalle ei varmaan myönnetä mitään lainoja..? :/
Ei onneksi ole enää kauaa valmistumiseen. Jos joku tietää että myönnetään niin olen kiitollinen kuulemaan enemmän!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei onneksi ole enää kauaa valmistumiseen. Jos joku tietää että myönnetään niin olen kiitollinen kuulemaan enemmän!
Ai, olet opiskelija! Hmm en tiedä saako opiskelija lainaa, luulen että ei, mutta varma en voi olla! Kannattaa varmistaa ja kysyä omasta pankista! Varsikin jos valmistuminen lähellä niin voisi saadakkin ja kuitenki kyseessä "pieni" laina, eikä niin suuri kuin esim. Asuntolaina!
Noin parissa viikossa. Itse valitsin perinteisen oijonnan. Helpompaa olla, kun voi syödä jne, ei tarvitse aina ottaa kalvoja pois ja pestä hampaita :)
Hintaa tällä 4500e ja invasalign n. 5500
Itsellä maksaa hoito silloin vain mitä tehdään: esim rautojen laitto 450e per leuka. Hampaiden poisto 200e. Alkukartoitus, röntgen jne 200e. Kiristykset joka toinen kuukausi 250e..
Vierailija kirjoitti:
Noin parissa viikossa. Itse valitsin perinteisen oijonnan. Helpompaa olla, kun voi syödä jne, ei tarvitse aina ottaa kalvoja pois ja pestä hampaita :)
Itsellä maksaa hoito silloin vain mitä tehdään: esim rautojen laitto 450e per leuka. Hampaiden poisto 200e. Alkukartoitus, röntgen jne 200e. Kiristykset joka toinen kuukausi 250e..
Kyllä, tuo jatkuva peseminen varmasti rankkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei onneksi ole enää kauaa valmistumiseen. Jos joku tietää että myönnetään niin olen kiitollinen kuulemaan enemmän!Ai, olet opiskelija! Hmm en tiedä saako opiskelija lainaa, luulen että ei, mutta varma en voi olla! Kannattaa varmistaa ja kysyä omasta pankista! Varsikin jos valmistuminen lähellä niin voisi saadakkin ja kuitenki kyseessä "pieni" laina, eikä niin suuri kuin esim. Asuntolaina!
Täytyy selvitellä asiaa. Kiitos vastauksesta. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, tuo jatkuva peseminen varmasti rankkaa.
Kyllä ainakin itse koen niin. Kalvoja pidetään 22h päivässä 2 vuotta (itsellä näin). Pitkä sitoutuminen. Normaalien rautojen kanssa elämä suht helpompaa. Riittää töissä vain hampaiden välien putsaus, sekä peseminen aamuin illoin. Ei tarvitse hammasharjaa kantaa joka paikkaan :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei onneksi ole enää kauaa valmistumiseen. Jos joku tietää että myönnetään niin olen kiitollinen kuulemaan enemmän!Ai, olet opiskelija! Hmm en tiedä saako opiskelija lainaa, luulen että ei, mutta varma en voi olla! Kannattaa varmistaa ja kysyä omasta pankista! Varsikin jos valmistuminen lähellä niin voisi saadakkin ja kuitenki kyseessä "pieni" laina, eikä niin suuri kuin esim. Asuntolaina!
OT, huutomerkki on erikoismerkki jota kannattaa käyttää maltilla. Antaa huonon kuvan kirjoittajasta jos sitä käyttää jokaisen lauseen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, lainalla ja säästämällä! Iso raha kyllä, mutta loppuelämän kun suorat ovat, niin siihen nähden pieni raha.
Jos oikominen tapahtuu aikuisena, niin hampaat eivät välttämättä pysy loppuelämää suorassa vaan ne pyrkii palautumaan samaan asentoon kuin oikomisen alussa. Iso raha ja voi mennä hukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OT, huutomerkki on erikoismerkki jota kannattaa käyttää maltilla. Antaa huonon kuvan kirjoittajasta jos sitä käyttää jokaisen lauseen jälkeen.
Tiedän kyllä tämän. Näppäimeni sekosi, ja laittoi huutomerkin pisteen paikalle, tästä syystä pelkkiä huutomerkkejä. :) Onneksi kuitenkin viestistäni sai selvää!! ;)
Up