Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yllätys miehelle- Mies teki inhottavan tempun..

Vierailija
18.06.2018 |

Järjestin miehelle yllätyksen eilen illalla. Tulin suihkusta ja menin vain pyyhe kädessä miehen eteen. No,arvatkaapa mitä mies teki? Riuhtasi kädestäni pyyhkeen ja työnsi sen tissieni eteen.
En tiedä olisiko pitänyt itkeä vai nauraa. Tuohan oli osoitus siitä,että mies ei halua mua tissieni takia. Kuppikoko on G ja ympärysmitta 70 eli en ole mikään lihava vaan tissit ovat suuret.
Yritin tänään jutella miehelle tapahtuneesta, mutta mies vain hokee, että mun pitää olla hiljaa. Eilen ennen kun mentiin nukkumaan, niin mies katseli netistä jonkun naisen kuvaa. Mua jäi vaivaamaan, että mies hakee muualta seuraa, koska ei hyväksy mua. En yhtään tiedä, mitä voin tehdä asialle. Edellisessäkin suhteessa mies ilkkui mun vartaloa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä itse tekisi jos mies tunkisi peniksen naamallesi? 

Vierailija
2/12 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalistahäirintää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalinen väkivalta on aina rikos. Asia ei muutu, vaikka tekijänä olisi uhrin puoliso.

Vierailija
4/12 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metoo!

Vierailija
5/12 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:llahan oli pyyhe päällään. ENNEN kuin mies veti sen pois. Eli luvatta riisui ap:n suojan. Jos joku niin mies tässä on syyllistynyt seksuaaliseen häirintään!

Vierailija
6/12 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies ei ollut sillä tuulella. Ei ne himot miehilläkään mene sormia napsauttamalla päälle.

Vierailija
7/12 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vanha sinä olet?

Vierailija
8/12 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:llahan oli pyyhe päällään. ENNEN kuin mies veti sen pois. Eli luvatta riisui ap:n suojan. Jos joku niin mies tässä on syyllistynyt seksuaaliseen häirintään!

Pyyhe kädessä?

Vierailija
9/12 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

A-loit-ta-jal-la o-li pyy-he kä-des-sään, jon-ka mies ot-ti kä-des-tä peit-tääk-seen rin-nat.

Vierailija
10/12 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti rinnat ovat noilla spekseillä melkoisen roikkuvaa mallia. Voisitko ottaa kuvan, niin on helpompi kommentoida miehen reaktiota.

Vierailija
11/12 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koiras lukea teksti uudelleen. AP: lla oli pyyhe kädessä ja mies oli työntänyt pyyhkeen AP:n tissien eteen. Mies sitä mies tätä! Kannattaa harjoitella sitä lukemista.

Vierailija
12/12 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika. Etsi kumppani, joka rakastaa ryntäitäsi tai edes sinua kokonaisuutena srllaisena kuin olet.