Reissumies on se kaikkein huonoin ruisleipä
Tämä on fakta. Minkä ihmeen takia sitä niin usein tyrkytetään?
Kommentit (42)
Totta. kummallisen mauton ja ihmeellinen rakenne siinä.
Onko siinä mallasta tai sokeria tms? Ihmeen kitkerä se on.
Ei kai yksikään kunnon ruisleipää maistanut Reissumiehestä pidäkään.
Voi hyvänen aika, miksi syötte Reissumiestä, jos ette siitä tykkää? Ja sitäpaitsi Reisumies ei ole ruisleipää, vaikka ruista onkin mukana.
Eipä ne muutkaan halpis-ruispalat häävejä ole. Jos paketin hinta on alle euron, niin laadussa on säästetty.
Maukas, näppärä, halpa eikä suolaakaan tönköksi. Mutta yöks-teinille pitää olla jotain muuta ;-)
Sehän on ihan tosi halpaa, joten varmaan siksi tyrkytetään.
Suomalaiselle kulinaristille tärkeimmät kolme asiaa ruuassa: halpa, halpa ja halpa.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiselle kulinaristille tärkeimmät kolme asiaa ruuassa: halpa, halpa ja halpa.
Halpisruoka pitää kieltää, koska suomalaiset massakarjaihmiset ostavat halpisruokaa, ja sitten kaikki luulevat minuakin halpisruokaa mussuttavaksi massakarjaihmiseksi koska olen suomalainen, vaikka minä olen niin paljon niiden yläpuolella!
Missasit pointin. Minkään ruuan ei tarvitse olla kehnoa.
Mutta hyväosaisellekin suomalaiselle riittää Reissumies, miksipä tehdä parempaa.
Se tosi tumma Reissumies on kyllä hyvää, monta palaa voisi syödä toisensa perään.. mutta se perus, ei kehuttavaa.
Vierailija kirjoitti:
Se tosi tumma Reissumies on kyllä hyvää, monta palaa voisi syödä toisensa perään.. mutta se perus, ei kehuttavaa.
Se koukuttaa, eikä se ole millään tavalla hyvä asia. Tarkoituksella tehty sellaiseksi.
Oululainen on mum lemppari. Reissumies on sellanen kompromissi vehnä- ja ruisleivän väliltä. Ei ole oikein kumpaakaan.
Esim. mikä tuote olisi oikeaa ruisleipää sitten?
Eivät maksa juuri mitään? Pakastimesta paahtimeen ja särvintä päälle 👍
Reissumies oli ennen hyvä, rouheampi, mutta nykyään se on jotenkin vaahtomainen.
Maistakaa Sallan Kursulaista lämpimänä, niin tiedätte mitä on hyvä ruisleipä.
Vierailija kirjoitti:
Esim. mikä tuote olisi oikeaa ruisleipää sitten?
Vitsinähän tätä kysyt, eikö vaan?
Niin on, miten niin pahan ruisleivän pystyykin tekemään?