Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pitäisi tuntea syyllisyyttä jos harrastaa seksiä varatun kanssa

Vierailija
17.06.2018 |

,jos itse on sinkku.

En käsitä tätä yhtälöä. Varattu on vastuussa omista tekemisistään. Ja jotainhan on pielessä jos oma kumppani ei riitä...

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh kukin elää oman moraalinsa mukaan. Varkaaksi minä sellaista kutsun, joka ottaa tietoisesti toisen omaa.

Vierailija
82/87 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se aika ikävää tarinaa kertoo ihmisen luonteesta ja moraalista jos pokailee varattuja ja ei muka tunnu missään. Tällaiset ihmiset ovat itsekkäitä sosiopaatteja. Joillakin ilmeisesti omatunto kumminkin kolkuttelee koskapa asiaa pitää selitellä ja rationalisoida.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin aion tänään harrastaa seksiä naimisissa olevan miehen kanssa.

Terveiset vaimolle :)

Ja miksikö... siksi, että varatut on tautiriskin kannalta turvallisia ja näissä suhteissa sinkkua luotettavampia.

Päivän aivopieru. Sulle ei ole varmaan tullut mieleen, että tällä naimisissa olevalla miehellä voi olla useita irtosuhteita? Mistä tiedät, millaisia ne muut ovat tautiriskin kannalta?

Tottakai voi olla muitakin irtosuhteita, mutta kyllä noi varatut luotettavampia silti on, kun eivät halua tautien takia jäädä kiinni. Sinkut nyt panee mitä tahansa ja yleensä sinkut on näitä "pannaan paljaalla" ja taudit leviää

Jeps, sinkut on holtittomia, mutta taudit eivät tartu varattuihin.

*huokaus*

Vierailija
84/87 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä sanotaan että pitäisi tuntea syyllisyyttä? En ole koskaan kuullut sellaista väitettä.

Vähän joka paikassa - mm. tällä palstalla. Hyvin usein sitä syytetään kodinrikkojaksi, jonka kanssa kumppani pettää. Minä olen sitä mieltä, että kodinrikkoja on vain ja ainoastaan se pettäjä. Ei kukaan muu. 

Näin juuri,joka paikassa se vieras leimataan kodinrikkojaksi. Syyttä

Ap

Äläpäs nyt liioittele.

Se joka harrastaa seksiä tieten varatun kanssa syyllistyy vähän samaan kuin varastetun tavaran ostaja- ei varasta itse mutta hyötyy varkaudesta.

Tai työpaikkakiusaajan työtoveri- ei kiusaa itse mutta ei myöskään puutu ja siten mahdollistaa omalta osaltaan kiusaamisen jatkumisen.

Ei kukaan kiistä eikö pettäjä- varas- kiusaaja ole varsinainen syyllinen , mutta ei voi mitään , tunne on lähellä halveksuntaa noita mahdollistajia kohtaan myös.

Se että tuota pitää edes kysyä tarkoittaa sitä että joku pieni omantunnonpistos taitaa vaivata.

Kannattaa yleensäkin puhua ja tehdä asioita siihen tyyliin että ne kestää päivänvalon.

Vierailija
85/87 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

enpä tunne. Harrastan seksiä huomenna hotellissa varatun miehen kanssa.

Terkkuja vaan vaimolle😘

Miksi vaimolle pitää aukoa päätään jos panee tämän miestä?

No se on se kun ei itse vaimoksi pääse , niin ähäkutti , varastanpa sinulta kuitenkin vähän.

Vierailija
86/87 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

enpä tunne. Harrastan seksiä huomenna hotellissa varatun miehen kanssa.

Terkkuja vaan vaimolle😘

Miksi vaimolle pitää aukoa päätään jos panee tämän miestä?

No se on se kun ei itse vaimoksi pääse , niin ähäkutti , varastanpa sinulta kuitenkin vähän.

”Vaimoksi pääse” :-D

Tuskin alle kuusikymppiset enää noin 50-lukulaisesti asiaa ajattelee. Jos vaimo on jollekin naiselle arvonimi niin surkea on hänen elämäntilanteensa.

Kyllä kyse on kevyestä viihteestä useimmiten, kun helpon varatun kanssa seksiä harrastaa.

Vierailija
87/87 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut näiden varattuja iskevien sinkkujen luonteenpiirteissä hyvin samankaltaisia asioita ja lähinnä säälin heitä. Mielestäni he ansaitsevat myös myötätuntoa ongelmiensa takia eivätkä näin rajuja hyökkäyksiä.

Tuttuni jotka ovat ajautuneet ns. kolmanneksi pyöräksi ovat kaikki mielestäni heikolla itsetunnolla varustettuja vaikka esittävätkin muuta. Heillä ei ole mitään omaa ja yrittävät haalia sitä muiden elämää itselleen ja etsiä hyväksyntää. Toki keinot ovat vääriä mutta tarpeet todellisia. Annetaan heillekin ymmärrystä vaikka he eivät omaa elämäänsä osaakaan elää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme