Miksi pitäisi tuntea syyllisyyttä jos harrastaa seksiä varatun kanssa
,jos itse on sinkku.
En käsitä tätä yhtälöä. Varattu on vastuussa omista tekemisistään. Ja jotainhan on pielessä jos oma kumppani ei riitä...
Kommentit (87)
Koska se on varattu. Duh. Sen pitäisi riittää syyksi tuntea syyllisyyttä, tai mieluummin vielä olemaan harrastamatta seksiä sellaisen kanssa. Eri asia sitten, jos on sopinut puolison kanssa että näin voi tehdä, mutta toisaalta, mistä sinä sen voisit tietää? No nythän joku (esim. ap luullakseni) ottaa sen siltä kannalta, että kun ei voi tietää, niin siitä vaan. Minusta asia on juuri toisin päin: jollei voi tietää, niin parempi jättää väliin. Tuskinpa ap ja kaltaisensa tästä mielipiteestä piittaa, mutta tulipahan kerrottua.
Ollaan keskusteltu aiheesta naimisissa olevan rakastajani kanssa ja koska hän ei välitä parisuhteestaan, niin en koe, että minunkaan pitäisi. En ole syyllinen hänen ja vaimonsa ongelmiin, alkoivat vuosikausia ennen minua. En myöskään tule olemaan syyllinen heidän mahdolliseen avioeroon, koska en aio aloittaa parisuhdetta ko miehen kanssa, vaikka siis vapautuisikin.
Kolmatta osapuolta syytetään, koska ei haluta päästää irti elättäjästä. Valehdellaan itselle.
On hyvä myös osata määritellä se varattu. Mielestäni eroprosessissa oleva ihminen ei ole "varattu" enää. Joissakin maissa avioeron saaminen kestää 2-5 vuotta..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä sanotaan että pitäisi tuntea syyllisyyttä? En ole koskaan kuullut sellaista väitettä.
Vähän joka paikassa - mm. tällä palstalla. Hyvin usein sitä syytetään kodinrikkojaksi, jonka kanssa kumppani pettää. Minä olen sitä mieltä, että kodinrikkoja on vain ja ainoastaan se pettäjä. Ei kukaan muu.
Totta kai se toinenkin rikkoo perhettä. Antaa tilaisuuden pettäjälle.
Eihän se riko tai anna. Sinkkuna saa tehdä mitä haluaa. Ei se ole vastuussa varatun tekemisistä. Onhan sillä suu jolla sanoa ei
Nimenomaan sillä toisella osapuolella on suu jolla sanoa 'ei kiitos'. En halua rikkoa perhettäsi.
Niin, että sitten on perhe-elämä kunnossa kun mies haluaisi pettää mutta urheat sinkkunaiset estävät tämän toiminnan jolloin onnellinen parisuhde jatkuu? Ei näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä sanotaan että pitäisi tuntea syyllisyyttä? En ole koskaan kuullut sellaista väitettä.
Vähän joka paikassa - mm. tällä palstalla. Hyvin usein sitä syytetään kodinrikkojaksi, jonka kanssa kumppani pettää. Minä olen sitä mieltä, että kodinrikkoja on vain ja ainoastaan se pettäjä. Ei kukaan muu.
Totta kai se toinenkin rikkoo perhettä. Antaa tilaisuuden pettäjälle.
Eihän se riko tai anna. Sinkkuna saa tehdä mitä haluaa. Ei se ole vastuussa varatun tekemisistä. Onhan sillä suu jolla sanoa ei
Nimenomaan sillä toisella osapuolella on suu jolla sanoa 'ei kiitos'. En halua rikkoa perhettäsi.
Niin, että sitten on perhe-elämä kunnossa kun mies haluaisi pettää mutta urheat sinkkunaiset estävät tämän toiminnan jolloin onnellinen parisuhde jatkuu? Ei näin.
Jatkan vielä, jos mun mies vonkaisi joltain naiselta niin toivon että nainen lähtisi mukaan ja saisin sen pettäjän kiinni jotta voisin dumpata hänet. Eihän se itse seksi ole paha asia vaan se luottamuksen pettäminen, joka siinä vongatessa on jo tapahtunut.
Mäkin aion tänään harrastaa seksiä naimisissa olevan miehen kanssa.
Terveiset vaimolle :)
Ja miksikö... siksi, että varatut on tautiriskin kannalta turvallisia ja näissä suhteissa sinkkua luotettavampia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkuna olen harrastanut seksiä varatun kanssa, mutta varattuna en ole koskaan pettänyt kumppaniani.
Niin? Voit miettiä sitä, miltä sinusta tuntuisi, jos nykyinen puolisosi pettäisi sinua sinkun kanssa.
Lähinnä tarkoitin, että se on ihan itsestä kiinni pettääkö vai ei.
Niin ei ole vielä puolisolla ollut aihetta pettää. Seksi toimii paremminkin kuin hyvin ja muutenkin meillä on todella mukavaa ja hauskaa yhdessä.
Niin, tämä kysyjähän ei kysynyt, mikä on parisuhteesi tila, vaan sitä miltä tuntuisi, jos nyt saisit selville, että puolisosi pettää.
Ja monelle pettäminen tulee kaikesta huolimatta yllätyksenä...
Tulin parisuhteessani petetyksi sinkkunaisen harrastaessa seksiä mieheni kanssa. En ollut vihainen sinkkunaiselle. Kyse oli vähän isommista asioista kuin tästä sinkkunaisesta. Ei kahden ihmisen väliin mahdu kolmatta, ellei siinä ole tilaa.
Sinkkuna harrastin seksiä varattujen miesten kanssa. Ilman syyllisyyttä. En voi ottaa vastuuta toisten parisuhteiden tilasta.
Nyt varattuna olen järjettömän ihastunut yhteen sinkkumieheen. Voisin hyvin langeta häneen. En todellakaan haluaisi hänen kokevan mitään syyllisyyttä, jos meidän välillä joskus jotain tapahtuisikin. koska loppupeleissä, laajemmassa kuvassa, kyse on jälleen muusta kuin vain seksistä sinkun kanssa.
Mahtavaa oman omatuntonsa valkopesua! Jos itse näen kännisen ihmisen menevän auton rattiin muttaen tee mitään ja rattijuoppo vahingoittaa jota kuta toista niin eihän se ole minun vikani, rattijuopon vastuu!
Joo pettäminen ei ole sen sinkun vika, mutta ihminen kenellä on omanarvotunne ei osallistu tuollaiseen toimintaan koska se on ikävää toista ihmistä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti nämä nykyiset sinkut, jotka tietoisena toisen osapuolen avioliitosta silti harrastavat seksiä sen varatun kanssa, tulevat joskus kokemaan sen petettynä osapuolena olemisen tuskan.
Ja kääntäen - koska minä en koskaan pettänyt ex-miestäni, mutta hän petti minua, minulla on nyt oikeus harrastaa seksiä varatun kanssa, koska olen jo kokenut sen petetyksi tulemisen tuskan? Eikö niin? Pöhköhän taidat olla...
Jos luokseni tulee viikonlopuksi 18-v seksistä pitävä kaunis nuori nainen, ihan omasta aloitteestaan selvin päin, tarkoituksenaan harrastaa kostoseksiä (intistä lomilla oleva kundikaveri piti kavereitaan & kaljabileitä parempana vaihtoehtona) niin pitäisikö minun ihan oikeasti välittää siitä että hän on varattu tai tuntea mitään moraalipistoksia?
Tai kun exä tulee luokseni saadakseen seksiä, millaista ei minusta seuraavan kanssa saanut, niin pitäisikö sanoa "sorry, ei käy, sä seurustelet..."
Minä en lukuisista mahdollisuuksista huolimatta ole oikein ikinä lämmennyt varattujen naisten vokotteluille. Yksi poikkeus on kolmen vuoden takaa, koska halusin lopulta saada selvää, onko siinä jotain henkisesti erilaista, kun sitä niin vongataan.
Mun motiivi ei kyllä varmaan kerää kiitoksia naisvoittoisella palstalla, koska mua alkaa aina vituttamaan sen naisen miehen puolesta pelkkä yrityskin. Mun maailmassa äijät ja kaverit tulee aina ekana. Tuon yksi poikkeustapauskin vahvisti sääntöä, koska se alkoi ottamaan päähän se mairea hymy jälkeenpäin ja oman miehen dissaaminen. Käteen jäi vaan tunne, että olin ainoastaan väline boostaamaan naisen itsetuntoa.
Varattuja poimivat hokevat itselleen, että näin toimiessaan saavat laadukkaampia kumppaneita. Totuus on, että sitä tehdään, koska se on lapsellisen helppoa. Eli oma laatu voi olla mitä sattuu. Kunnon parisuhteeseen pääseminen taas vaatii vähän itseltäkin.
Varattujen vokottelijat ovat pohjasakkaa.
Miksi pitää varattuja pokailla, kun vapaitakin on?
Vierailija kirjoitti:
enpä tunne. Harrastan seksiä huomenna hotellissa varatun miehen kanssa.
Terkkuja vaan vaimolle😘
Miksi vaimolle pitää aukoa päätään jos panee tämän miestä?
Vierailija kirjoitti:
Tulin parisuhteessani petetyksi sinkkunaisen harrastaessa seksiä mieheni kanssa. En ollut vihainen sinkkunaiselle. Kyse oli vähän isommista asioista kuin tästä sinkkunaisesta. Ei kahden ihmisen väliin mahdu kolmatta, ellei siinä ole tilaa.
Sinkkuna harrastin seksiä varattujen miesten kanssa. Ilman syyllisyyttä. En voi ottaa vastuuta toisten parisuhteiden tilasta.
Nyt varattuna olen järjettömän ihastunut yhteen sinkkumieheen. Voisin hyvin langeta häneen. En todellakaan haluaisi hänen kokevan mitään syyllisyyttä, jos meidän välillä joskus jotain tapahtuisikin. koska loppupeleissä, laajemmassa kuvassa, kyse on jälleen muusta kuin vain seksistä sinkun kanssa.
Laajemmassa kuvassa et ymmärrä, mitä hyvä ja luotettava suhde tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on surkeaa kun ei vapaat huoli.Täytyy olla jonkun patjana vaan väkisin kun ei muita saa.
Miten niin ei saa? Voi saada useampaakin. Ajatteletko, että ne varatut miehet on surkeimpia miehiä, joihin täytyy tyytyä? Mitä sitten ovat niiden vaimot, kun eivät riitä sille surkeimmallekaan?
Vierailija kirjoitti:
Ja miksikö... siksi, että varatut on tautiriskin kannalta turvallisia ja näissä suhteissa sinkkua luotettavampia.
Päivän aivopieru. Sulle ei ole varmaan tullut mieleen, että tällä naimisissa olevalla miehellä voi olla useita irtosuhteita? Mistä tiedät, millaisia ne muut ovat tautiriskin kannalta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivän aivopieru. Sulle ei ole varmaan tullut mieleen, että tällä naimisissa olevalla miehellä voi olla useita irtosuhteita? Mistä tiedät, millaisia ne muut ovat tautiriskin kannalta?
Tottakai voi olla muitakin irtosuhteita, mutta kyllä noi varatut luotettavampia silti on, kun eivät halua tautien takia jäädä kiinni. Sinkut nyt panee mitä tahansa ja yleensä sinkut on näitä "pannaan paljaalla" ja taudit leviää
Mie on vastuussa pettämistä, mutta jos panet varattua se kertoo vain sinun luonteestasi. Et ole kiltti, etkä empaattinen.