Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pitäisi tuntea syyllisyyttä jos harrastaa seksiä varatun kanssa

Vierailija
17.06.2018 |

,jos itse on sinkku.

En käsitä tätä yhtälöä. Varattu on vastuussa omista tekemisistään. Ja jotainhan on pielessä jos oma kumppani ei riitä...

Kommentit (87)

Vierailija
1/87 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sanotaan että pitäisi tuntea syyllisyyttä? En ole koskaan kuullut sellaista väitettä.

Vierailija
2/87 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

,jos itse on sinkku.

En käsitä tätä yhtälöä. Varattu on vastuussa omista tekemisistään. Ja jotainhan on pielessä jos oma kumppani ei riitä...

En minäkään. Jokainen vastaa omasta moraalistaan, ja kyllä se varattu on vastuussa omalle kumppanilleen siitä, jos pettää - sinkku saa tehdä ihan mitä haluaa. 

Kun ex-mieheni petti minua useasti, niin sinkkujen kuin varattujenkin naisten kanssa, en minä niitä naisia siitä syyttänyt - varatut olivat vastuussa omille siipoilleen ja sinkut eivät kenellekään. Äijähän siinä minua petti, ei kukaan muu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/87 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan tunne syyllisyyttä. Varattu on vastuussa tekemisistään ja jos minä en häntä haluaisi sänkyyni sen tekisi joku muu.

Vierailija
4/87 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä sanotaan että pitäisi tuntea syyllisyyttä? En ole koskaan kuullut sellaista väitettä.

Vähän joka paikassa - mm. tällä palstalla. Hyvin usein sitä syytetään kodinrikkojaksi, jonka kanssa kumppani pettää. Minä olen sitä mieltä, että kodinrikkoja on vain ja ainoastaan se pettäjä. Ei kukaan muu. 

Vierailija
5/87 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

enpä tunne. Harrastan seksiä huomenna hotellissa varatun miehen kanssa.

Terkkuja vaan vaimolle😘

Vierailija
6/87 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan tunne, se on varatun asia.

Vierailija
7/87 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän joka paikassa - mm. tällä palstalla. Hyvin usein sitä syytetään kodinrikkojaksi, jonka kanssa kumppani pettää. Minä olen sitä mieltä, että kodinrikkoja on vain ja ainoastaan se pettäjä. Ei kukaan muu. 

Näin juuri,joka paikassa se vieras leimataan kodinrikkojaksi. Syyttä

Ap

Vierailija
8/87 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai se toinenkin rikkoo perhettä. Antaa tilaisuuden pettäjälle.

Vierailija
9/87 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinkku on tietoinen siitä, että harrastaa seksiä varatun kanssa, tietysti myös sinkku on syyllinen.

Vierailija
10/87 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tai sitten jotkut ovat niin empaattisia, että voivat tuntea miltä tuntuisi petetystä osapuolesta eivätkä halua sekaantua varattuihin. Joo voi olla, että joku muu sen varatun kuitenkin huolisi, mutta en itse halua osalliseksi millään lailla siihen sotkuun. Eri asia, jos ei tiedä, että toinen on varattu. Jotkut varatut myös hakevat baareista jotain ”kostopanoa” koska oma nainen on pettänyt ensin, näinkin lapsellisia aikuiset ihmiset ovat.

Vierailija
11/87 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se riko tai anna. Sinkkuna saa tehdä mitä haluaa. Ei se ole vastuussa varatun tekemisistä. Onhan sillä suu jolla sanoa ei

Vierailija
12/87 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinkku on tietoinen siitä, että harrastaa seksiä varatun kanssa, tietysti myös sinkku on syyllinen.

Millä perusteella?

Vierailija
13/87 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä ainakaan tunne syyllisyyttä. Varattu on vastuussa tekemisistään ja jos minä en häntä haluaisi sänkyyni sen tekisi joku muu.

Niin tai sitten jotkut ovat niin empaattisia, että voivat tuntea miltä tuntuisi petetystä osapuolesta eivätkä halua sekaantua varattuihin. Joo voi olla, että joku muu sen varatun kuitenkin huolisi, mutta en itse halua osalliseksi millään lailla siihen sotkuun. Eri asia, jos ei tiedä, että toinen on varattu. Jotkut varatut myös hakevat baareista jotain ”kostopanoa” koska oma nainen on pettänyt ensin, näinkin lapsellisia aikuiset ihmiset ovat.

Vierailija
14/87 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tavalla moraali on teillä rappiolla jos ehdoin tahdoin lähtee varattua vokottelemaan. Kyllä siinä kumpikin osallistuu yhtälailla pettämiseen jos tietää tosi asiat ja silti nai varattua. Osoittaa vaan tosi suurta itsekkyyttä ja itsekeskeisyyttä. Turha siitä on yksin sitä pettäjää syytellä, vaikka tietenkin on helpompi niin tehdä. Kaikkiin saamiinsa ehdotuksiin ei ole pakko vastata myönteisesti. Täysin moraaliton ajatus on myöskin se, että jos minä en harrasta seksiä jonkun varatun kanssa niin joku muu sen tekee tai se, että pettäjän sihteessa on vikaa, ei se muuten pettäisi. Miksi pitää yrittää valkopestä asiaa? Soimaako omatunto sittenkin? Olet ihan yhtä syyllinen kuin pettäjäkin. Sitä ei mikään selittely korjaa.

Vierailija
15/87 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti nämä nykyiset sinkut, jotka tietoisena toisen osapuolen avioliitosta silti harrastavat seksiä sen varatun kanssa, tulevat joskus kokemaan sen petettynä osapuolena olemisen tuskan.

Vierailija
16/87 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se riko tai anna. Sinkkuna saa tehdä mitä haluaa. Ei se ole vastuussa varatun tekemisistä. Onhan sillä suu jolla sanoa ei

Nimenomaan sillä toisella osapuolella on suu jolla sanoa 'ei kiitos'. En halua rikkoa perhettäsi.

Vierailija
17/87 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on surkeaa kun ei vapaat huoli.Täytyy olla jonkun patjana vaan väkisin kun ei muita saa.

Vierailija
18/87 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika tavalla moraali on teillä rappiolla jos ehdoin tahdoin lähtee varattua vokottelemaan. Kyllä siinä kumpikin osallistuu yhtälailla pettämiseen jos tietää tosi asiat ja silti nai varattua. Osoittaa vaan tosi suurta itsekkyyttä ja itsekeskeisyyttä. Turha siitä on yksin sitä pettäjää syytellä, vaikka tietenkin on helpompi niin tehdä. Kaikkiin saamiinsa ehdotuksiin ei ole pakko vastata myönteisesti. Täysin moraaliton ajatus on myöskin se, että jos minä en harrasta seksiä jonkun varatun kanssa niin joku muu sen tekee tai se, että pettäjän sihteessa on vikaa, ei se muuten pettäisi. Miksi pitää yrittää valkopestä asiaa? Soimaako omatunto sittenkin? Olet ihan yhtä syyllinen kuin pettäjäkin. Sitä ei mikään selittely korjaa.

Tai sitten se sun kultapupu vaan itse ehdottelee.

Ja ei,en tunne syyllisyyttä.

Vapaa ihminen saa tehdä mitä vaan, ei sen tehtävä ole olla pukkiukkos moraalinvartija

Vierailija
19/87 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä saa tehdä mitä haluaa. Täydellinen sosiopaatti tekee mitä haluaa välittämättä kanssaihmisistään. Mutta näköjään täällä on porukkaa moneen junaan.

Vierailija
20/87 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole mitään moraalia niin siitä vain. Voihan sitä ryöstääkin tai vaikka tappaa toisen jos ei ole moraalisia estoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi