Miksi pitäisi tuntea syyllisyyttä jos harrastaa seksiä varatun kanssa
,jos itse on sinkku.
En käsitä tätä yhtälöä. Varattu on vastuussa omista tekemisistään. Ja jotainhan on pielessä jos oma kumppani ei riitä...
Kommentit (87)
En olisi koskaan varatun kanssa, enkä ymmärrä ollenkaan miksi joku on. Minusta ihminen joka on valmis pettämään on lähtökohtaisesti epämiellyttävä, itsekäs, heikko, moraaliton ja selkärangaton, eikä tosiaankaan herätä seksuaalista tai minkäänlaista kiinnostusta.
Jos parisuhteessa on vikaa, voi suhdetta yrittää parantaa, tai voi erota. Pettämiseen se ei kelpaa selitykseksi yhtään mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
En olisi koskaan varatun kanssa, enkä ymmärrä ollenkaan miksi joku on. Minusta ihminen joka on valmis pettämään on lähtökohtaisesti epämiellyttävä, itsekäs, heikko, moraaliton ja selkärangaton, eikä tosiaankaan herätä seksuaalista tai minkäänlaista kiinnostusta.
Jos parisuhteessa on vikaa, voi suhdetta yrittää parantaa, tai voi erota. Pettämiseen se ei kelpaa selitykseksi yhtään mitenkään.
Varatut saattavat olla hyviä ja kiihkeitä sängyssä eivätkä jää lahkeeseen roikkumaan. Seksin takia heidän kanssaan ollaan eikä minkään muun takia. Harva haluaa petturia kumppanikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varatut saattavat olla hyviä ja kiihkeitä sängyssä eivätkä jää lahkeeseen roikkumaan. Seksin takia heidän kanssaan ollaan eikä minkään muun takia. Harva haluaa petturia kumppanikseen.
Kyllä kokemukseni mukaan myös sinkut ovat hyviä ja kiihkeitä sängyssä.. ilman ällöttävää petturiluuseriluonnetta. Miten voi kiihottua ihmisen kanssa jota halveksii?
Jos ihmisellä on terve moraali ja empatiatunto, niin ihmisestä tuppaa tuntumaan pahalta se että osallistuu toisen ihmisen huijaamiseen ja loukkaamiseen. Ei kukaan pakota tuntemaan huonoa omatuntoa, mutta sen puuttuminen kertoo kyllä ihmisestä aika paljon. Ja etenkin nämä tämän ketjun ilkeilyhymiöt. Jos toisen ihmisen kipu tuntuu niin kivalta, että halutaan vielä kääntää veistä haavassa ja nauraa päälle, niin se ei ole päästään terveen ihmisen merkki.
Näiden tahallisesti pahantekijöiden karma lopulta pistää polvilleen. Näin käy aina.
Samaa mieltä, pettäjän syytä se vain on. Onhan se karvas kalkki, mutta ei se siitä parane, että syyttelee siitä muita.
Tottakai jokainen on vastuussa omista tekemisistään parisuhdestatuksesta riippumatta. Kyllä se, jos tietoisesti lähtee varatun kanssa peuhaamaan, mielestäni osoittaa itsekkyyttä, välinpitämättömyyttä ja tietyn asteista empatiakyvyn puutetta molemmilta osapuolilta. Ja kyllä itse kyseenalaistaisin molempien osapuolten moraalikäsityksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kokemukseni mukaan myös sinkut ovat hyviä ja kiihkeitä sängyssä.. ilman ällöttävää petturiluuseriluonnetta. Miten voi kiihottua ihmisen kanssa jota halveksii?
Halveksii? Se on vain seksiä eikä tosiaan olla mitään parisuhdetta hakemassa. Jos seksiä etsii netissä, niin todella paljon tulee ehdotuksia varatuilta. Ne sinkut etsivät muutakin kuin vain seksisuhdetta.
Tilanteet, joihin ihmiset ajautuvat, koettelevat heidän moraaliaan. Leväperäinen seksielämä on vain yksi mittari siitä, miten voi olla sitoutumaton yhteisiin arvoihin ja luottamussuhteisiin ihmisten välillä. Esim. siihen, että luottamussuhde vanhempien välillä on lasten elämän kulmakivi.
Totuus on, että pettäminen ei olisi pettämistä, jos ei olisi petettyä. Pettämistä ei tapahdu ilman toista osapuolta. Varatun kanssa vehtaava on yhtälön irrottamaton osa, mahdollistaja. Uhreja on usein monta, lapsetkin, kun totuus tulee ilmi. Se on aina rumaa jälkeä.
Jos varatulla on avoin suhde ja lupa vaimolta, silloin ei tarvitse tuntea syyllisyyttä. Muussa tapauksessa se on inhimillinen reaktio.
Kyllä se on sen pettäjän päätös pettämisestä eikä kenenkään muun. Itse en pettäisi miestäni vaikka maailman komein adonis tulisi viekottelemaan. Se on ihan omasta tahdosta ja halusta kiinni pettääkö vai ei.
Jos mies pettäisi, niin en syyllistäisi ketään muuta kuin miestäni. Ja suhde loppuisi siihen.
Oksettaa millaisia moraalittomia ihmisiä tässäkin ketjussa kirjoittaa. Pettäjät ovat alinta pohjasakkaa ja viime kädessä yksin vastuussa pettämisestä, mutta paljon on vialla sinkussakin, joka tietoisesti pystyy olemaan varatun kanssa. Todennäköisesti ainakin moraalin, omantunnon ja empatian puute sekä itsekkyys.
En kyllä ainakaan haluaisi tietoisesti olla tuollaisessa kuviossa mukana millään tavalla.
usein kolmatta osapuolta syytetään kaikkein eniten koska omaa puolisoa on vaikea vihata edes pettäjänä. itse en sekaantuisi varattuihin koska on ihan kammottavaa tulla petetyksi ja en halua olla missään tapauksessa osallisena semmoisessa :(
Tehkää ainakin palvelus kaikille ja kertokaa sille varatun kumppanille.
Hyi vi*** u!! Kaikki pettävät on oksettavia, enkä ymmärrä kodinrikkojiakaan pätkääkään!
Hyi!!!!!!!!!!
Noh, itse olen sitä mieltä että samaa paskakastia ovat pettäjät ja varattujen kanssa vehtaavat. En halua olla missään tekemisissä kumpienkaan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä sanotaan että pitäisi tuntea syyllisyyttä? En ole koskaan kuullut sellaista väitettä.
Vähän joka paikassa - mm. tällä palstalla. Hyvin usein sitä syytetään kodinrikkojaksi, jonka kanssa kumppani pettää. Minä olen sitä mieltä, että kodinrikkoja on vain ja ainoastaan se pettäjä. Ei kukaan muu.
Totta kai se toinenkin rikkoo perhettä. Antaa tilaisuuden pettäjälle.
Antaa tilaisuuden pettäjälle? :D :D :D :D Voi vee.
Miksi haluat olla sellaisen ihmisen kanssa, joka etsii "tilaisuuksia"? Kantsisko etsiä joku muu, jos et halua itse olla kuin yhden kanssa ja kumppani ei ole samaa mieltä asiasta?
Vierailija kirjoitti:
Noh, itse olen sitä mieltä että samaa paskakastia ovat pettäjät ja varattujen kanssa vehtaavat. En halua olla missään tekemisissä kumpienkaan kanssa.
Ja kun oikein tarkkaan mietitään, niin et halua olla yhtään kenenkään kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä sanotaan että pitäisi tuntea syyllisyyttä? En ole koskaan kuullut sellaista väitettä.
Vähän joka paikassa - mm. tällä palstalla. Hyvin usein sitä syytetään kodinrikkojaksi, jonka kanssa kumppani pettää. Minä olen sitä mieltä, että kodinrikkoja on vain ja ainoastaan se pettäjä. Ei kukaan muu.
Totta kai se toinenkin rikkoo perhettä. Antaa tilaisuuden pettäjälle.
Antaa tilaisuuden pettäjälle? :D :D :D :D Voi vee.
Miksi haluat olla sellaisen ihmisen kanssa, joka etsii "tilaisuuksia"? Kantsisko etsiä joku muu, jos et halua itse olla kuin yhden kanssa ja kumppani ei ole samaa mieltä asiasta?
Ööö? Siis ... nyt kyllä putosin kärryiltä.
Lähinnä tarkoitin, että se on ihan itsestä kiinni pettääkö vai ei.
Niin ei ole vielä puolisolla ollut aihetta pettää. Seksi toimii paremminkin kuin hyvin ja muutenkin meillä on todella mukavaa ja hauskaa yhdessä.