Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teen, en enää rakasta miestäni???

Vierailija
17.06.2018 |

Pitkä liitto takana, kaksi lasta. Liitto toimii, on seksiä ja läheisyyttä. Mieheni suorastaan palvoo minua. Olen kiltti, ahkera, sporttinen, seksuaalinen. Mies kehuu joka päivä söpöksi, himottavaksi, paras nainen jne. Ostaa kukkia, hakee joka päivä töistä, on uskollinen. Seisokki varma kun tulen kainaloon alastomana.

Mutta. Minä. En. Enää. Rakasta. Unohdin mm mieheni syntymäpäivän. Unohdin hääpäivämme. Ihastuin työkaveriini, mitään tosin ei tietenkään tapahtunut. Puhun vain työasioita ja välttelen.

Kamalaa, miksi rakkaus loppui?? Olen yrittänyt ja tsempannut itseni. Pidän miestäni hyvänä kaikin tavoin, hoidan kodin ja lapset. Olen uskollinen. Teen aloitteita, seksielämämme on ihanaa ja aktiivista. Hemmottelun miestäni, hieron ja teen herkkuruokia, olen hyvä kokki. Leivon ja pidän kodin aina siistinä ja puhtaana. Yritän olla mahdollisimman hyvä vaimo miehelleni.

Jollain tasolla kuitenkin mieheni aavistaa asian oikean tilan. Pelkää menettävänsä minut. On mustasukkainen, koska minuun ihastuu helposti miehet. Kaverit puhuu minusta Marilynina, oon sellainen miesmagneetti, olen kuitenkin kiltti. Neitsyenä tapasin mieheni, hän on ainokaiseni. Mutta mua on yritetty iskeä kuntosalilla, bussipysäkillä, töissä jne. Baareissa en juokse.

Mitä teen?? Minulla on ihan kamala ja syyllinen olo, kun en enää rakasta????

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja siis onko toivoa että vielä rakastuisin mieheeni? Onko jollain muulla rakkaus elpynyt uudelleen?

Ja siis en nyt oleta että pitkässä liitossa se rakkaus olisi syvää ja tai intohimoista. Kyse on nyt siitä kun rakkaus on kokonaan loppu.

Menkää parisuhdeleirille jossa " tutustutte" uudelleen toisiinne.

Muistele millaista oli suhteenne alkuaikoina. Mihin ihastuit ja sitten rakastuit?

Osaatko kuvitella pahimman mahdollisen skenaarion esim sellaisen, että miehesi sairastuisi vakavasti tai olisi pahassa onnettomuudessa? Voitko kuvitella mitkä olisi tunteesi sitten? Vai eikö letkauta mikään?

Kiitos vinkistä! Olisin kyllä kauhuissani jos lasteni isälle kävisi huonosti.

Sinulla taitaa olla tunteita miestäsi kohtaan eli miehestä ei ole tullut pelkkä "kaveri". Syvimmät tunteet rakkaus, välittäminen ja huolenpito ovat oikeita rakkauden tunteita.

Alkuhuuman intohimoinen rakkaus muuttuu vuosien varrella toisesta huolehtimiseksi ja rakastamiseksi. Halutaan toiselle tuottaa hyvää kaikessa ja ollaan samalla rakastavaiset ja parhaat ystävät toisilleen jonka kanssa jaetaan ilot ja surut. Päiviin kuuluu aina huonoja ja hyviä aikoja. Ei ole totta jos joku sanoo, että on elänyt vain hyviä aikoja.

Vierailija
22/37 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit oikeasti lakannut rakastamasta miestäsi et pystyisi enää mihinkään noista mainitsemistasi asioista, etkä varsinkaan harrastamaan seksiä hänen kanssaan. Kyse on jostain muusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2/5 aika paljon sait ympättyä tuohon mut esim. Marilyn juttu, seisokin ja pullan leipominen vähän liikaa. Jos et rakastaisi miksi paapoisit herran jestas.

Haha! Mun instanssa on monen kaverin Marilyn kuittaukset, ja pilakuvia löytyy kun rakastan leipomista. Koska olen hyvä siinä. Hahaa!!!

Vierailija
24/37 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilakuvia= kuvia

Vierailija
25/37 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista, ehkä se rakkaus on vaan jossain syvällä. Mieheni on paras ystäväni, jutellaan ja nauretaan yhdessä. Mieheni viihtyy kanssani, on sellainen koti-ihminen, minä aktiivisempi.

Minä taas hoidan kodin ja lapset, ruoat. Olen hyvin äidillinen. Mies pomottaja, perheen pää, ei todellakaan mikään tossukka! Lapsetkin puhuvat, että meillä määrää isi.

Vierailija
26/37 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se kun mikään ei riitä vaikka kaikki on paremmin kuin hyvin. Lisää pitää vaan saada.

Vierailija
27/37 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinulla on vaan liian kovat odotukset. Ja jotenkin pieni omahyväisyys noista sinun jutuista nyt paistaa läpi.

Vierailija
28/37 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollihan tämä. Jos ei, niin mies ansaitsee parempaa sillä kyseessä on sinun ongelmasi eikä hänen.

Vierailija
29/37 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin vika on ap:n omassa päässä. Tuskin paranee miestä vaihtamalla. Analysoi vähemmän ja elä enemmän tässä ja nyt.

Vierailija
30/37 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trollihan tämä. Jos ei, niin mies ansaitsee parempaa sillä kyseessä on sinun ongelmasi eikä hänen.

Ei ole trolli. Mies ansaitsee todellakin parempaa:(

Vierailija
31/37 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko seksi mittari rakkaudelle?

Meillä on seksiä, mutta välillä tuntuu, että melkein kaikki muu on kadonnut suhteestamme.

N42, naimisissa 17 vuotta

Vierailija
32/37 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tilanteelta, jossa pitää tutustua uudestaan, syvällisemmin. Suhde kuulostaa menneen vähän pintapuoliseksi esittämiseksi, ainakin sinun osaltasi. Avautukaa asioista kuin hyvät ystävykset, sellaiseen oikeasti läheiseen kumppaniin ei pitäisi kyllästyä yhtä helposti kuin tunnetasolla jotenkin etäiseen vaikkakin välittävään kumppaniin.

Olen ollut suhteessa jossa oli hellyyttä ja muutakin mainitsemaasi, mutta tuo syvällisempi osuus puuttui ja sellaisenkin suhteen kokeneena ymmärsin mistä kiikasti. 

Vierailija
33/37 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tämä on provo. Kuka onnistuu leipomaan tuollaisen määrän itsekehua viesteihin, joiden tarkoituksena on muka pohtia rakkauden loppumista pitkässä suhteessa? Jos nyt olet aito, niin suosittelen nenän poistamista omasta navasta, se usein auttaa.

Vierailija
34/37 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on seksiä, mutta välillä tuntuu, että melkein kaikki muu on kadonnut suhteestamme.

Useimman mielestä on. Ei voi rakastella jos ei ole yhdistäviä tunteita lainkaan. En usko, nainen ainakaan ei voi mies voi ottaa seksin pelkkänä rituaalina ja teknisenä tapahtumana ilman tunteita kuten on kun/jos käy maksullisella.

Yleensä jos tunteet ovat kuolleet niin seksi ja läheisyys ei onnistu. Toisesta tulee "vastenmielinen" jopa inhottava niin ettei voi kuvitella mitään intiimiä kanssakäymistä. Ei mitään läheisyyttä , koskettelua, suudelmia ei mitään.

Vierailija
35/37 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useimman mielestä on. Ei voi rakastella jos ei ole yhdistäviä tunteita lainkaan. En usko, nainen ainakaan ei voi mies voi ottaa seksin pelkkänä rituaalina ja teknisenä tapahtumana ilman tunteita kuten on kun/jos käy maksullisella.

Yleensä jos tunteet ovat kuolleet niin seksi ja läheisyys ei onnistu. Toisesta tulee "vastenmielinen" jopa inhottava niin ettei voi kuvitella mitään intiimiä kanssakäymistä. Ei mitään läheisyyttä , koskettelua, suudelmia ei mitään.

Huh aika hyytäviä vastauksia. Mutta tosiaan, en naisena pysty seksiin pelkän seksin takia. Vaikka miten himottaisi tai haluttaisi, pitää olla tunnetasolla yhteyttä, ymmärrystä. Seksi on itselleni todella tärkeää mutta samalla herkää, tunteellista, vaikka olisi miten himokasta. En pysty irtoseksiin, en vaan pysty.

Vierailija
36/37 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh aika hyytäviä vastauksia. Mutta tosiaan, en naisena pysty seksiin pelkän seksin takia. Vaikka miten himottaisi tai haluttaisi, pitää olla tunnetasolla yhteyttä, ymmärrystä. Seksi on itselleni todella tärkeää mutta samalla herkää, tunteellista, vaikka olisi miten himokasta. En pysty irtoseksiin, en vaan pysty.

Totta. Naiselle tunteet ovat tärkeät jotta seksi sujuu. Yhden illan jutut sitten eri asia jos niihin sortuu. Niissä pelittää jännitys ja jännyys. Itsellä kyl vähän kokemusta. Tuttu ja turvallinen on paras.

Vierailija
37/37 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä unohtaa, että rakkautta on monenlaista ja monensävyistä. Meillä suomessa sille on vain yksi sana "rakkaus" kun muiden maiden kielissä on eroteltu mm. pyyteetön rakkaus, romanttinen rakkaus, eroottinen rakkaus, sisaruksellinen rakkaus jne.

Vihkivalassakin kysytään "tahdotko rakastaa" ei sitä rakastatko. Tunteet kun tulevat ja menevät miten mielii ja vaihtelevat ihan sen mukaan millainen vaihe parisuhteessakin on meneillään. Toinen, mitä suomalaiset eivät yleisesti tiedä, ovat nämä eri vaiheet parisuhteessa. Ja se, että intohimoa voi lisätä ja ruokkia.

En väitä, että kipinä koskaan palautuu alkuaikojen tasolle ja kukapa ei haluaisi nauttia toisinaan tunteen ihanasta palosta, jossa kipinöi ja velloo. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi