Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teen, en enää rakasta miestäni???

Vierailija
17.06.2018 |

Pitkä liitto takana, kaksi lasta. Liitto toimii, on seksiä ja läheisyyttä. Mieheni suorastaan palvoo minua. Olen kiltti, ahkera, sporttinen, seksuaalinen. Mies kehuu joka päivä söpöksi, himottavaksi, paras nainen jne. Ostaa kukkia, hakee joka päivä töistä, on uskollinen. Seisokki varma kun tulen kainaloon alastomana.

Mutta. Minä. En. Enää. Rakasta. Unohdin mm mieheni syntymäpäivän. Unohdin hääpäivämme. Ihastuin työkaveriini, mitään tosin ei tietenkään tapahtunut. Puhun vain työasioita ja välttelen.

Kamalaa, miksi rakkaus loppui?? Olen yrittänyt ja tsempannut itseni. Pidän miestäni hyvänä kaikin tavoin, hoidan kodin ja lapset. Olen uskollinen. Teen aloitteita, seksielämämme on ihanaa ja aktiivista. Hemmottelun miestäni, hieron ja teen herkkuruokia, olen hyvä kokki. Leivon ja pidän kodin aina siistinä ja puhtaana. Yritän olla mahdollisimman hyvä vaimo miehelleni.

Jollain tasolla kuitenkin mieheni aavistaa asian oikean tilan. Pelkää menettävänsä minut. On mustasukkainen, koska minuun ihastuu helposti miehet. Kaverit puhuu minusta Marilynina, oon sellainen miesmagneetti, olen kuitenkin kiltti. Neitsyenä tapasin mieheni, hän on ainokaiseni. Mutta mua on yritetty iskeä kuntosalilla, bussipysäkillä, töissä jne. Baareissa en juokse.

Mitä teen?? Minulla on ihan kamala ja syyllinen olo, kun en enää rakasta????

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis onko toivoa että vielä rakastuisin mieheeni? Onko jollain muulla rakkaus elpynyt uudelleen?

Ja siis en nyt oleta että pitkässä liitossa se rakkaus olisi syvää ja tai intohimoista. Kyse on nyt siitä kun rakkaus on kokonaan loppu.

Vierailija
2/37 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoit miehesi olevan ainokaisesi ja muiden miesten koittavan iskeä sinua. Onko sinulla halu päästä koittamaan, onko ruoho vihreämpää aidan toisella puolen? Että millaista se kaikki olisikin jonkun toisen kanssa?

Minulla on sen verran kokemusta eri miehistä, että sanoisin, että vaikka seksi olisikin tajunnanräjäyttävää, se ei vielä riitä. Täytyy olla henkinen yhteys, ja sitä on vaikea löytää.

Korostat myös omia hyviä puoliasi ja kerrot miehesi palvovan sinua. Koetko meneväsi hukkaan miehesi kanssa? Pidätkö miestäsi veroisenasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma :( mies on täydellinen, itse haluaisin vain olla sinkku ja yksin...

Vierailija
4/37 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP tässä. Ei minulla ole tarvetta kokeilla muita miehiä. En ole yhtään sellaista tyyppiä, vaikka rakastan seksiä, en pysty seksiin kuin sitoutuneessa, luottamuksellisessa parisuhteessa. Olen herkkä, miehen tulee saada oloni turvalliseksi jotta pystyn mihinkään intiimiin. Mutta, sitten avaankin kaikki lukot kun sen teen! Ja vain taivas on rajana, olen hyvin intohimoinen ja nopeasti syttyvä.

Haluaisin niin paljon rakastaa miestäni!!

Syyllisyys on ihan kamalaa.

Olen miestäni 12 vuotta nuorempi. Kuntoilen, olen hoikka ja muodokas. Pidän huolta itsestäni ja ulkomuodostani. Tilanne on se, että mieheni tupakoi (itse en polta) ja juo liikaa. Lihonut 30 kg, ei kuntoilen ja tosiaan minua paljon vanhempi.

Olin niin kokematon kun tavattiin, hän oli ensimmäinen mies, ketä edes pussasin, tai treffailuun. Olen entinen seurakuntanuori, siksi viattomuus ja kokemattomuus.

Mieheni oli seurustellut ennen minua, ja rakastui minuun päätäpahkaa. Itse ensin vastustelun, mutta hellyin miehen rakkauden edessä, joka oli niin tulista ja syvää.

Vierailija
5/37 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole mikään uutinen! Niin se vaan rakkaus tahtoo ajan myötä loppua. Ei siihen mitkään terapiat sun muut auta. Minä erosin pitkästä avioliitosta kun omat tunteet kuoli, mies sen sijaan itki ja parkui, oli edelleen niin rakastunut eikä olisi millään halunnut erota. Säälistä en jatkanut! Ja en ole katunut, sen jälkeen olen sitten rakastanut....kun löytyi oikea kohde! 

Vierailija
6/37 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alapeukut? Tässähän yritän kaikkeni??

Miten saada rakkaus elpymään?? Tuntuu, että yrittämällä tuntea pahennan vain tilannetta. Happi loppuu tässä suhteessa. Olen kamala vaimo ja äiti jos jätän mieheni!! Olen ihan hajalla asiasta.

Vierailija
7/37 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariuduitko alun perin, koska rakastuit mieheesi? Vai olitko imarreltu huomiosta ja halusit vain saada jonkun kumppaniksi? Vai etkö halunnut sanoa ei miehen suurien tunteiden edessä?

Kertomasi perusteella kuulostaa, että miehen ulkomuodon rupsahtaminen häiritsee sinua ja itse koet olevasi olevasi parempaa tasoa. Koetko häntä enää hyvännäköiseksi?

Minkä ikäinen olet muuten?

Vierailija
8/37 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua hajottaa perhettä. Lapset ovat minulle kaikki kaikessa, ja molemmat poikani palvovat isäänsä. Ihailevat. Ja mies taas antaa loppukädessä minulle kaikessa periksi vaikka en mitään vaadi. Mutta jollain kieroutuneella tavalla mies tekee kaiken minun ”ehdoilla , vaikka en pomota tai määräile (inhoan dominointia, olen siihen liian herkkä ja tunteellinen).

Tää on vaan niin hullua jollain tasolla.

Vierailija
9/37 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pariuduitko alun perin, koska rakastuit mieheesi? Vai olitko imarreltu huomiosta ja halusit vain saada jonkun kumppaniksi? Vai etkö halunnut sanoa ei miehen suurien tunteiden edessä?

Kertomasi perusteella kuulostaa, että miehen ulkomuodon rupsahtaminen häiritsee sinua ja itse koet olevasi olevasi parempaa tasoa. Koetko häntä enää hyvännäköiseksi?

Itseasiassa en ole ulkonäkökeskeinen ihminen yhtään! Voin todistaa tämän; kuntosalilla missä käyn minua nuorempi, lihaksikas, komea personal traineri mies pyysi treffeille, ja yritti kovasti flirttailla. Jätti käyntikorttiinsa, kehui ulkomuotoani ja sanoi ihanaksi naisesi yms.. Kroppa oli täydellisessä kuosissa ym mies ei saanut Minussa Yhtään Värähtämään, lähinnä yökötti. Jouduin jättämään treenit väliin kun en enää halunnut tavata tätä miestä.

Toinen esimerkki! Kävin kerran kymmenessä vuodessa bilettämässä baarissa, ja eräs rikas, komea mies pyysi jatkoille veneensä kannelle drinksujen merkeissä. Olin hieman humalassa joten hölmönä ja viattomana menin kun miehellä oli tosi hauskat jutut. No, mieshän yritti sillä yli öky veneellään tehdä vaikutuksen ja olisi halunnut että aletaan tapailemaan. Nou nou, säikähdin mitä olen tekemässä eikä mies kiinnostanut tippaakaan oli miten rikas ja komea tahansa. Ja mitään ei tosiaankaan tapahtunut, säikähdin kun tajusin että mies ei ole kaverilinjoilla tosiaankaan. Enkä antanut puhelinnumeroa.

Vierailija
10/37 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa en ole ulkonäkökeskeinen ihminen yhtään! Voin todistaa tämän; kuntosalilla missä käyn minua nuorempi, lihaksikas, komea personal traineri mies pyysi treffeille, ja yritti kovasti flirttailla. Jätti käyntikorttiinsa, kehui ulkomuotoani ja sanoi ihanaksi naisesi yms.. Kroppa oli täydellisessä kuosissa ym mies ei saanut Minussa Yhtään Värähtämään, lähinnä yökötti. Jouduin jättämään treenit väliin kun en enää halunnut tavata tätä miestä.

Toinen esimerkki! Kävin kerran kymmenessä vuodessa bilettämässä baarissa, ja eräs rikas, komea mies pyysi jatkoille veneensä kannelle drinksujen merkeissä. Olin hieman humalassa joten hölmönä ja viattomana menin kun miehellä oli tosi hauskat jutut. No, mieshän yritti sillä yli öky veneellään tehdä vaikutuksen ja olisi halunnut että aletaan tapailemaan. Nou nou, säikähdin mitä olen tekemässä eikä mies kiinnostanut tippaakaan oli miten rikas ja komea tahansa. Ja mitään ei tosiaankaan tapahtunut, säikähdin kun tajusin että mies ei ole kaverilinjoilla tosiaankaan. Enkä antanut puhelinnumeroa.

Selvä, mutta et vastannut kysymykseen. Häiritseekö miehen rupsahtaminen sinua ja koetko itse olevasi parempaa tasoa?

Vierailija
11/37 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvä, mutta et vastannut kysymykseen. Häiritseekö miehen rupsahtaminen sinua ja koetko itse olevasi parempaa tasoa?

En koe että mieheni olisi rupsahtanut. Kaikkihan me tässä vanhetaan.

Inhoan jotain taso-ajattelua!! Se ei ole kypsää tai empaattista. Ihminen ihmisenä. Mikä on joku ”taso” ??? On vain miehiä, naisia, kaikki arvokkaita ja ainutlaatuisia. Mysteeri on, kehen naisena tuntee seksuaalista vetoa, minulla suhde on 2/1000.0000. Sorry, miehet! Mutta kerran sytyttyään, tuli palaa.

Vierailija
12/37 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai anteeksi, totuus on 2/5.0000.0000

Vierailija
13/37 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama ongelma :( mies on täydellinen, itse haluaisin vain olla sinkku ja yksin...

Näin just:( :( AP

Vierailija
14/37 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja siis onko toivoa että vielä rakastuisin mieheeni? Onko jollain muulla rakkaus elpynyt uudelleen?

Ja siis en nyt oleta että pitkässä liitossa se rakkaus olisi syvää ja tai intohimoista. Kyse on nyt siitä kun rakkaus on kokonaan loppu.

Menkää parisuhdeleirille jossa " tutustutte" uudelleen toisiinne.

Muistele millaista oli suhteenne alkuaikoina. Mihin ihastuit ja sitten rakastuit?

Osaatko kuvitella pahimman mahdollisen skenaarion esim sellaisen, että miehesi sairastuisi vakavasti tai olisi pahassa onnettomuudessa? Voitko kuvitella mitkä olisi tunteesi sitten? Vai eikö letkauta mikään?

Vierailija
15/37 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menkää parisuhdeleirille jossa " tutustutte" uudelleen toisiinne.

Muistele millaista oli suhteenne alkuaikoina. Mihin ihastuit ja sitten rakastuit?

Osaatko kuvitella pahimman mahdollisen skenaarion esim sellaisen, että miehesi sairastuisi vakavasti tai olisi pahassa onnettomuudessa? Voitko kuvitella mitkä olisi tunteesi sitten? Vai eikö letkauta mikään?

Kiitos vinkistä! Olisin kyllä kauhuissani jos lasteni isälle kävisi huonosti.

Vierailija
16/37 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi jotain muuta elämääsi kuin itsesi ihailu. Ehkä se auttaa järkiintymisessä.

Vierailija
17/37 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keksi jotain muuta elämääsi kuin itsesi ihailu. Ehkä se auttaa järkiintymisessä.

Voi kuule, en tosiaankaan ihaile itseäni. Olen rikki, hajalla ja ajattelen että olen ihan paska. Siinä sulle totuus!

Kerroin vain mitä Minulle on sanottu! Eri asia on, mitä itse ajattelen itsestäni.

Työpalaverissa pomon kanssa palaverin pitäjä sanoi skype tiimiläisille, että tällä kaunottarien kanssa ollaan, ja katsoi syvälle silmiini samaan aikaan. Ja itse olin ihan ”häh”. Voi kuule, ajattelen aina kun kehutaan, että tää ei ole mun elämää.

Vierailija
18/37 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika. Tuollaista nössöä ei kukaan jaksa pitkityksessä nurkissaan katsella. Ansaitset parempaa.

Vierailija
19/37 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi et vaan eroa jos et rakasta miestä? Olisi reilumpaa hänellekin kun saisi mahdollisuuden löytää nainen joka oikeasti rakastaa, kyllä hän tunteesi aavistaa ainakin alitajuisesti. Mikä siinä eroamisessa ja yksinolossa niin pelottaa että pitää väkisin olla suhteessa ihmisen kanssa jota ei rakasta?

Vierailija
20/37 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

2/5 aika paljon sait ympättyä tuohon mut esim. Marilyn juttu, seisokin ja pullan leipominen vähän liikaa. Jos et rakastaisi miksi paapoisit herran jestas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme