Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö mies tee aloitetta koska olen ylipainoinen?

Vierailija
17.06.2018 |

Muuten vaikuttaa kiinnostuneelta.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei johdu siitä vaan eräästä hashtagilla alkavasta jutusta

Vierailija
2/17 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino on ylitsepääsemätön turnoff.

Itse katselen vain sporttisia naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo jostain syystä katselee ja kuten sanoin, vaikuttaa muutenkin kiinnostuneelta. No ehkä sitten vaan tekee kiusaa.

4/17 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen se mies sitten on noin muuten Ap? Vaikea näiden lähtötietojen perusteella ottaa kantaa.

Vierailija
5/17 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä samanlainen tilanne ja tuohon lopputulokseen olen tullut. Flirttailee ja kiusottelee minkä kerkeää, mutta lopullinen siirto ilmeisesti jää tekemättä mun ylipainon vuoksi. Voisko joku miehen-ketale vähän avata asiaa? Oletko joskus ihastunut pullukkaan, mutta ylipaino on ollut ylitsepääsemätön este aloitteen tekemiselle?

Vierailija
6/17 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä samanlainen tilanne ja tuohon lopputulokseen olen tullut. Flirttailee ja kiusottelee minkä kerkeää, mutta lopullinen siirto ilmeisesti jää tekemättä mun ylipainon vuoksi. Voisko joku miehen-ketale vähän avata asiaa? Oletko joskus ihastunut pullukkaan, mutta ylipaino on ollut ylitsepääsemätön este aloitteen tekemiselle?

Mistä oikein päättelet, että tuo riippuu juuri sun ylipainosta?

Vierailija
7/17 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä komea sporttinen mies ja jostain syystä ajattelen, että ei voisi tämän näköisen muidun kanssa olla tai halua näyttäytyä. Muuten synkkaa niin hyvin ja kipinää löytyy. Mutta joo mistäs minä tiedän, voihan siihen olla joku muukin syy, jotenkin toi oli vaan ainut minkä itse nään esteenä.

Vierailija
8/17 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä komea sporttinen mies ja jostain syystä ajattelen, että ei voisi tämän näköisen muidun kanssa olla tai halua näyttäytyä. Muuten synkkaa niin hyvin ja kipinää löytyy. Mutta joo mistäs minä tiedän, voihan siihen olla joku muukin syy, jotenkin toi oli vaan ainut minkä itse nään esteenä.

Mikset sä voi tehdä aloitetta? Ehkä mies on näyttänyt kiinnostuksensa ja odottaa, että sä reagoit siihen jotenkin. Nyt mies miettii, että sä et varmaan ole kiinnostunut

Vierailija
9/17 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset sä voi tehdä aloitetta? Ehkä mies on näyttänyt kiinnostuksensa ja odottaa, että sä reagoit siihen jotenkin. Nyt mies miettii, että sä et varmaan ole kiinnostunut

Mulla vähän sama.. mutta kun ei ole mitään suoraa avausta tehnyt niin kai sen kuvittelee vaan flirtiksi. Ja joka paikassa toitotetaan että mies kyllä tekee aloitteen jos on kiinnostunut.

Vierailija
10/17 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lievä ylipaino ei haittaa mitään. Tosin voin puhua vain omasta puolesta. Olen mä kerran yhden yön juttuna pannut tosi lihavaa. Vähän kyllä ällötti jälkeenpäin. Toisaalta oli kivaa kun hän suostui kaikkeen pervoonkin.

Huh kyllä kännissä menee näköjään mikä vain.

Vierailija
11/17 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitäkin miehiä, jotka ei "kehtaa" olla lihavan naisen kanssa, vaikka kuinka kiinnostaisi, kun saisivat liikaa kuittailua kavereilta. Eipä sellaisella "miehellä" kyllä mitään tekiskään...

Vierailija
12/17 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo jostain syystä katselee ja kuten sanoin, vaikuttaa muutenkin kiinnostuneelta. No ehkä sitten vaan tekee kiusaa.

On kiinnostunut, mutta ei kuitenkaan tarpeeksi kiinnostunut. Saattaa hyvinkin olla sun ylipaino se mikä miestä tökkii ja jos olisit hoikka/normipainoinen niin et tosiaan joutuisi edes arpomaan av-palstalla miehen kiinnostusta.

Karua, mutta tuohon se kiinnostus usein kaatuu.

Vierailija
13/17 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pöh.

Jos on susta kiinnostunut, ei ylipaino haittaa.

Saattaapa pitääkin vähän pulleammista.

Jos pitäisi sinua epäviehättävänä, tuskin flirttailisi.

Vierailija
14/17 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi kyllä aloitteen, jos olisi riittävän kiinnostunut. Se taas sitten, miksi ei ole riittävän kiinnostunut, voi johtua mistä vaan.

Vierailija
15/17 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee tosiaan itse aloite!

Jos se ei osaa. En osaa minäkään...

Vierailija
16/17 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä mitenkään riitä itsetunto aloitteen tekoon. Eikö se nyt olisi joka miehen kauhistus, että vähän vanhempi (4 vuotta) ja ylipainoinen nainen kuvittelee, että sillä olisi jotain saumoja nuorempaan ja komeaan mieheen (ulkonäön vuoksi en siis suinkaan ole häneen ihastunut vaan lähinnä huumorintajuun, lempeyteen ja fiksuuteen). Kyllä se tässä tapauksessa pallo on hänellä. Tämä vastaus siis 7:lta.

Vierailija
17/17 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ennen ylipainoinen. Parikin miestä joita tapailin yhtäkkiä lakkasivat pitämästä yhteyttä. Laihduin ja ryhdyin sporttimimmiksi, kun vaihdoin facebookkiin uudemman kuvan, puheluita ja viestejä alkoi tulla neljältä exältä/ent säädöltä. Kaksi niistä lähettelee vieläkin säännöllisesti epätoivoisia viestejä joihin jätän vastaamatta. (tästä 2vuotta) Kiitos ei. Kyllä se paino siis vaikuttaa aika paljon, sorry to say.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme