Sloggi-alushousujen laatu on heikentynyt!
Ostin pitkästä aikaa Sloggeja, tai-malliset alushousut. Vaatekokoni on 42. Jo aiemmasta tiesin, että slogit kutistuvat pesussa roimasti. Ostin siis 46-kokoiset. Pesin ne 60 asteessa, kuivatin kuivausrummussa. Mikä oli lopputulos: en tiedä koosta, mutta pikkarit hädi tuskin mahtuvat! Kiristävät ja kutittavat..
Olen erityisherkkä ainakin siltä osin, että en voi sietää enkä käyttää yhtään kiristäviä vaatteita. Ja nyt siis joutuisin käyttämään pikkareita, joiden koko lähentelee kai 40. Kaiken lisäksi pikkareissa on polyesteriresori, tms., joka kutittaa vietävästi! Hukkaan meni lähes 20 euron ostos, kolmet basic cotton tai-pikkarit.
Ensi kerralla, jos ylipäätään ostan, on ostettava sloggi-alushousut kokoa 48, että ne pesun ja kuivauksen jälkeen mahtuvat kiristämättä....Vaihda myös mallia, vissiin ne maxi-alushousut ovat paremmat. Tarvitsen siis korkeavyötäröiset, 100 % puuvillaa olevat, kiristämättömät alushousut. Mistä löytyy?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Ap on vain pulskistunut, ja nyt sloggyt hiertävät jo vakoa.
Aloitus on vuodelta -18 joten ap on vähintään tuplannut kokonsa ja pimppara ja alareppu roikkuvat komeasti alhaalla.
Heti meni sormi läpi housuista! Kalliita ja laatu huonoa!
Oho. Olen ajatellut, että onko kohdalleni sattunut jotkin maanantaikappaleet, kun lähes ensimmäisen pesun jälkeen lankoja purkautuu ja tulee reikiä. Mutta ilmeisesti onkin laatu heikentynyt. Todella huonolaatuisia nykyisin. En osta enää kun muillakin huonoja kokemuksia. Ei siis mulla olekaan mitään maanantaikappaleita.
Mulla on yhdet stringit jostain 15v takaa ja ne on edelleen ehjät ja hyvässä kunnossa. Niitä ei kai enää valmisteta, kun ei mistään ole löytynyt. Mutta sitten uudemmat peruspikkarit tosiaan hajoilee heti.
Ai, mua ahdosti sloggit jo ysärillä. Kerran ostin Anttilasta, kun kaikki kehui niitä silloin, ja ne oli väärästä paikkaa mulle liian isot ja väärästä paikkaa liian pienet, puristi. En enää muista mistä kohtaa ahdisti, mutta istui siis tosi huonosti mulle. Toiste en oo ostanut. Mutta joku ostaa, kun onhan noita paljon kaupoissa vieläkin. Triumphin rintsikat on kuitenkin tosi hyvät mulle.
Ostan Prisman Actuellen alkkareita nykyään. Niiden laatu riittää mulle.
Mulla on onneksi vielä vanhoja käyttökelpoisia Sloggeja, nykyiset uudet ovat ihan surkeita, huomattavasti ohuempia eivätkä ole yhtä napakoita. Siitä suivaantuneena löysin Tokmannilta hyvänmallisia Polan alushousuja 3kpl/pkk ajatellen että Pola nyt varmaan on hyvä mutta mitä vielä, nepä olivat ihan yhtä surkeita kuin uudet sloggit, liian ohuita ja haperoita ja jotenkin löysiä. Täytyy varmaan seuraavaksi etsiä noita Prisman Actuelleja.
Vierailija kirjoitti:
Ai, mua ahdosti sloggit jo ysärillä. Kerran ostin Anttilasta, kun kaikki kehui niitä silloin, ja ne oli väärästä paikkaa mulle liian isot ja väärästä paikkaa liian pienet, puristi. En enää muista mistä kohtaa ahdisti, mutta istui siis tosi huonosti mulle. Toiste en oo ostanut. Mutta joku ostaa, kun onhan noita paljon kaupoissa vieläkin. Triumphin rintsikat on kuitenkin tosi hyvät mulle.
Ostan Prisman Actuellen alkkareita nykyään. Niiden laatu riittää mulle.
Triumphin ja Patrician liiveissä koot pitää hyvin paikkansa.
Ap on vain pulskistunut, ja nyt sloggyt hiertävät jo vakoa.