Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sloggi-alushousujen laatu on heikentynyt!

Vierailija
17.06.2018 |

Ostin pitkästä aikaa Sloggeja, tai-malliset alushousut. Vaatekokoni on 42. Jo aiemmasta tiesin, että slogit kutistuvat pesussa roimasti. Ostin siis 46-kokoiset. Pesin ne 60 asteessa, kuivatin kuivausrummussa. Mikä oli lopputulos: en tiedä koosta, mutta pikkarit hädi tuskin mahtuvat! Kiristävät ja kutittavat..

Olen erityisherkkä ainakin siltä osin, että en voi sietää enkä käyttää yhtään kiristäviä vaatteita. Ja nyt siis joutuisin käyttämään pikkareita, joiden koko lähentelee kai 40. Kaiken lisäksi pikkareissa on polyesteriresori, tms., joka kutittaa vietävästi! Hukkaan meni lähes 20 euron ostos, kolmet basic cotton tai-pikkarit.

Ensi kerralla, jos ylipäätään ostan, on ostettava sloggi-alushousut kokoa 48, että ne pesun ja kuivauksen jälkeen mahtuvat kiristämättä....Vaihda myös mallia, vissiin ne maxi-alushousut ovat paremmat. Tarvitsen siis korkeavyötäröiset, 100 % puuvillaa olevat, kiristämättömät alushousut. Mistä löytyy?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites olis kotimaisen Tamsilkin alkkarit? tamsilk.fi

Vierailija
22/36 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman huomannut, olen käyttänyt sloggeja 80-luvulta asti. Nyt ne repeilee saumojen vierestä aika nopeesti ja tosiaan pitää ostaa koko44, että eivät olisi liian pienet pesun jälkeen. Olen kokoa 40. Mustat sloggit joita ostin ovat parempia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten slogeissa sama ongelma.

Repeää kuminauhan reunasta.

Sormet menee läpi tai muuten pukiessa repeää. Samoin kun muuttivat koko numerot kirjaimiksi niin kuminauhan venyvyys heikkeni.

Taas mentiin raha edellä täysin metsään. Miten voikin pilata huippu tuotteen aivan täysin 🙈

Vierailija
24/36 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostinpa vaihteeksi kolmen pöksyn Sloggi-pakkauksen ja hämmästyin. Heti käsituntumalta kangas höttöistä ja ohutta, pinta ei yhtä miellyttävää kuin ennen. Myöskään päällä eivät yhtä napakat kuin aiemmin. Saapa nähdä kuinka monta pesua kestävät. Pitkään olen ollut Sloggien ystävä, kun pitsiunelmat ym. epäkäytännölliset silkkiriekaleet eivät enää kiinnosta tai ne eivät tunnu päällä miellyttävältä. Mutta kylläpä nyt taitaa nuo olla viimeiset Sloggini, täytyy etsiä uusi suosikki jostain.

Vierailija
25/36 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alettu valmistamaan Kiinassa ja selvästi heikentyneet. Ostostoppi näille arvottomile housuille. Twilfit on myyty Kiinaan ja se myy sloggeja omana tuotteena. 

Myös pyjaman housut leikattu väärin Twilfitissä.Eli twil no fit. Lopettakaa osto sieltä Kiina taas pilannut hyvän kaupan tuotteet monopolilla. 

Vierailija
26/36 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko pian on reikä sauman vieressä. Ajattelin tehdö reklamaation.

Vierailija
27/36 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen pikkiset pika pesu tai käsin.Ostan nykyisin ne lidi.Katson on puvillaa,ei vanu ei veny.Ei aihetua hiertymiä ei mitään. Sloggit nihin minulla ei koskaan ollut varaa.Niiden myynti on aina olut ja on Prismat ,Citymarket.Miesten alushoust on parhaimmat,laadullisesti ja keholle kuin keholle pokserit.

Vierailija
28/36 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut saman. Repeävät esim kuminauhan kohdalta nopeasti. Itse käytän midimallia koossa 40-42. En ole kyllä huomannut että kutistuisivat. Itse pesen ne 40 asteessa.

vetääkö miehet ne aina välillä alas

Vierailija
29/36 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alettu valmistamaan Kiinassa ja selvästi heikentyneet. Ostostoppi näille arvottomile housuille. Twilfit on myyty Kiinaan ja se myy sloggeja omana tuotteena. 

Myös pyjaman housut leikattu väärin Twilfitissä.Eli twil no fit. Lopettakaa osto sieltä Kiina taas pilannut hyvän kaupan tuotteet monopolilla. 

kesällä hameen alla ei kai tarvitse

Vierailija
30/36 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on Sloggeihin laitettu jotain kemikaalia. Aina on alkanut pillua kirvellä, kun olen näitä uusia Sloggeja käyttänyt.

Nyt vain halpahyllystä alushousut. Ei valu, ei kirvele.

Vierailija
31/36 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudet sloggi alushousut on aivan kauheita en osta enää ikinä! Mallin on suunnitellut joku eläkeläinen varmaan, aivan hirveet päällä!

Vierailija
32/36 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai onko sisältö heikentynyt?

Vierailija
33/36 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt vuosikymmenet ja täysin pöyristynyt nyt kun huomaa miten laatu heikentynyt. Ohut kangas paistaa läpi ja saumoista lähtee nopeasti reikä, joka suurenee ja suurenee. Todella SÄÄLI, että ahneus pilasi tämänkin tuotteen, kun piti alkaa valmistaa halpatuotannossa. Laatu ihan ala-arvoinen ja hinta kuitenkin pysyy korkealla. Kuluttajien huijaamista törkeällä tavalla!

Vierailija
34/36 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minulla on mennyt sormi läpi ihan uusissa housuissa. Todella heikkoa laatua nykyään. 

Vierailija
35/36 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinalaiset ovat ostaneet Sloggin joten mallisto sekä laatu on todella kamalaa. 

Vierailija
36/36 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pesen pikkiset pika pesu tai käsin.Ostan nykyisin ne lidi.Katson on puvillaa,ei vanu ei veny.Ei aihetua hiertymiä ei mitään. Sloggit nihin minulla ei koskaan ollut varaa.Niiden myynti on aina olut ja on Prismat ,Citymarket.Miesten alushoust on parhaimmat,laadullisesti ja keholle kuin keholle pokserit.

Alushousut ja sukat kannattaa pestä ihan kunnon pesuohjelmalla vähintään 40 asteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan