Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko noloa lähteä vetämään perseet himokselle 28-vuotiaana

Vierailija
17.06.2018 |

Jussina siis. Ja tuntemattomassa porukassa. Yhden tavannut heistä aikaisemmin, yksi vanha lukiotuttu monien vuosien takaa ja loput randomeita.

Onkohan siellä kaikki muut teinejä paitsi me?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siellä mun naapurikin, 36-v, parikymppisen biletys- ja kaljoitteluelämää edelleen jatkava aikamiespoika.

Vierailija
2/27 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Myös Jussi -sanan käyttäminen on 28-vuotiaana jo noloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On noloa "lähteä vetämään perseet" ihan minkä ikäisenä tahansa.

Vierailija
4/27 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

28-vuotiaana perseiden vetäminen on noloa paikasta riippumatta.

Vierailija
5/27 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein nolointa on kysellä asiaa täältä.

28v!!! Eikä vielä osaa itse päättää tekemisiään.

Vierailija
6/27 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tod. ole noloa. Sinne vaan, hauskaa on!

T: itsekin samanikäisenä siellä ollut.

Ps. Sulla on koko elämä aikaa synkistellä aikuisena. :)

Vierailija
7/27 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryyppymatkat Lappiin on jo niiiin nähty. Junttimaista

Vierailija
8/27 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa on vain kysellä täällä onko noloa. Aikuinen tekee mitä tekee ja kantaa tekemisistään vastuun. Eikä mieti mitä muut itsestä ajattelee.

Vierailija
9/27 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on huono itsetunto, kun ei ole kavereita. Kaikki perusti perheen ja ryyppäävät vain himassa. Mietin, että selviänkö tuosta reissusta ehjin nahoin. :D Kerroin parille tutulle, että olen lähdössä, niin miettivät, että he olisivat voineet 10 vuotta sitten lähteä, mutta ovat aikaa sitten kasvaneet tämän iän yli... Ja nauroivat paskaisesti päälle.

- AP

Vierailija
10/27 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä, yli viiskymppinen, olen menossa Himokselle kuunteleen bändejä kaverin miehen kanssa, muu porukka mökkeilee. Enkä juo, kaverin mies saattaa jonain iltana vetää perseet tai sit ei.

Vierailija
11/27 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ryyppymatkat Lappiin on jo niiiin nähty. Junttimaista

Sä et vissiin oo nähnyt kun luulet Himoksen olevan Lapissa?

Vierailija
12/27 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on huono itsetunto, kun ei ole kavereita. Kaikki perusti perheen ja ryyppäävät vain himassa. Mietin, että selviänkö tuosta reissusta ehjin nahoin. :D Kerroin parille tutulle, että olen lähdössä, niin miettivät, että he olisivat voineet 10 vuotta sitten lähteä, mutta ovat aikaa sitten kasvaneet tämän iän yli... Ja nauroivat paskaisesti päälle.

- AP

Taidat olla ikiteini? 😉

Vierailija
13/27 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No selkeästi eivät ole kasvaneet sen yli :D Tuommoinen käytös sen jo kertoo. Liekö heillä semmoinen elämäntilanne, etteivät itse pääse lähtemän minnekään. Lapset pieniä tns. Mene vain viettämään juhannusta sinne, jos itse haluat!

Vierailija
14/27 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- AP

Taidat olla ikiteini? 😉

Nojuu.. :D:D

Vierailija
15/27 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- AP

Anna nauraa, lähdet sinne ja pidät hauskaa, siellä on monen ikäistä, ei todellakaan pelkästään teinejä, mutta en mä kuitenkaan suosittele mitään perseitä vetämään, se on vähän kyllä typerää ja ehkä sitä noloakin. Kuitenkin hauskempaa on, kun pystyy hallitsemaan itsensä ja nauttimaan vaikka uusien ihmisten tapaamisesta.

Vierailija
16/27 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- AP

Tuskin ne perheelliset "ryyppää" himassa,vaikka alkoholia käyttäisivätkin. En minäkään kyllä ymmärrä mitä hohtoa tuollaisessa reissussa on,olen sun ikäinen. 18-vuotiaana oli kivaa,enää ei saisi kyllä kirveelläkään mihinkään örveltävien ihmisten keskelle kännissä heilumaan ja pissimään puskaan.

Vierailija
17/27 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle:

porukka yrittää olla täällä niin aikuista että.

Mene sinne! Takaan että on hauska jussi!

Kun on lähes yksin, joutuu pakostakin olemaan tavallista sosiaalisempi, koska ei ole sitä tuttujen kaverien turvaverkkoa mukana.

Vierailija
18/27 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- AP

Tuskin ne perheelliset "ryyppää" himassa,vaikka alkoholia käyttäisivätkin. En minäkään kyllä ymmärrä mitä hohtoa tuollaisessa reissussa on,olen sun ikäinen. 18-vuotiaana oli kivaa,enää ei saisi kyllä kirveelläkään mihinkään örveltävien ihmisten keskelle kännissä heilumaan ja pissimään puskaan.

Kyllä niistä moni vetää aivan perseet, olen ollut paikalla todistamassa :D Onneksi olkoon, että olet selvästi kehityksessä paljon edellä minua :) Itseäni ei tuollainen kiinnostanut 18-vuotiaana, koska ajattelin sen olevan noloa alaikäisten hommaa. Nykyään olen taantunut ilmeisesti alle 18-vuotiaan tasolle.

Vierailija
19/27 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

repesin:D

Vierailija
20/27 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri oli myös syntymävanha ja ihmeteltiin mitä tuo setä täällä tekee?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä