7 satunnaista rakastajaani on ottanut yhteyttä viimeisen viikon sisällä
On tainnut kesäaurinko ja lämpö saada miesten hormonit hyrräämään, kun kaikki ovat aktivoituneet samaan aikaan seksiä vonkaamaan.
Kommentit (77)
kiehuva ulisammakko kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tälle naisten sikailulle tulee stoppi kunhan Suomi on tarpeeksi muhamettilaistunut. Sitten lentää kivenmurikat :D
Ristiriitaisesti ne "kevytkenkäiset" naiset äänestävät tällaisen suvaitsevaisuuden/"suvaitsevaisuuden" puolesta. Luottavatko he hitaaseen kehitykseen eli he itse voivat nauttia elämästään ja moraalipoliisiaikakausi alkaa vasta heidän kuoltua vanhuuteen?
Voi olla vaikka epäilen, että ovat vain lyhytnäköisiä asian kanssa. Haluavat pikavoiton heti ja nyt komeitten lähi-idän gigoloitten kanssa eivätkä näe isoa kuvaa.
Otsikon luettuani tuli mieleen että kaikki ovat saaneet jostain sukupuolitaudin ja soittelevat kun etsivät tartunnanlähdettä...
Vierailija kirjoitti:
Otsikon luettuani tuli mieleen että kaikki ovat saaneet jostain sukupuolitaudin ja soittelevat kun etsivät tartunnanlähdettä...
Ei osunut eikä uponnut. Terve olen ja miehetkin osaavat käyttää kumia. Miksi sinulle on vaikeaa sulattaa sitä, että jotkut ihmiset tykkäävät nautiskella seksistä? ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei osunut eikä uponnut. Terve olen ja miehetkin osaavat käyttää kumia. Miksi sinulle on vaikeaa sulattaa sitä, että jotkut ihmiset tykkäävät nautiskella seksistä? ap
Niinhän ne kaikki sanoo. Totuus on että sieltä löytyy kaikki visvasyylästä klamydiaan. Sääliksi käy niitä miehiä.
Kova on markkina-arvosi. Eikös jotain 7 tuntumassa ole mediaani suomalaisten seksikumppaneitten määrässä ja sinä saat sen vkossa puhelimeesi. Tasan ei mene kyllä onnen antimet ei edes lähellekään. Huono tuuri syntyä paskamieheksi tähän aikaan ( tai ylipäänsä) tällaiseksi jolloin kaikki tuntuu harrastavan mitä upeinta villiä, kekseliästä, uskaliasta, kiihkeä runsasta seksiä ja itse saa vain ynseältä kiukkuiselta huoralta rahaa vastaan ja sekin on paheksuttavaa. Ennen ei olisi tiennyt, että on näin osaton, olisi vain murjonut maa- ja metsätöitä ja sinänsä ahkerana miehenä olisi varmaan saanut jonkun naisen.
Se on kyllä jännä miten ne exheilat kesänkorvilla aktivoituvat :D Ite oon kolmatta vuotta parisuhteessa, oltuani 8 vuotta sinkkuna sitä ennen. Ja juu, kyllä tuohon 8 vuoteen mahtuu todellakin enemmän miehiä ilonpitoon kuin pari :D :D
Vierailija kirjoitti:
Se on kyllä jännä miten ne exheilat kesänkorvilla aktivoituvat :D Ite oon kolmatta vuotta parisuhteessa, oltuani 8 vuotta sinkkuna sitä ennen. Ja juu, kyllä tuohon 8 vuoteen mahtuu todellakin enemmän miehiä ilonpitoon kuin pari :D :D
Miten kepeän hurmaavaa
Vierailija kirjoitti:
Näyttää olevat tämä huo*****va käytös ylpeilyn aihe tietyissä piireissä. Kukin tavallaan.
Muhunkin otti yksi vanha kahden treffin deitti just eilen yhteyttä ja selitti pitkän sepustuksen siitä, kuinka teki kamalan virheen ja kuinka ei voi uskoa, että meistä ei sitten tullutkaan paria ja kuinka miettii vieläkin minua. Taisi tajuta, että ei tätä menoa ole heilaa juhannukseksi. :D
Ugh. Pitää näemmä olla vielä tiukempi sen kanssa, kenelle sitä numeroa jakaa. En edes heti muistanut tyypin nimeä enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttää olevat tämä huo*****va käytös ylpeilyn aihe tietyissä piireissä. Kukin tavallaan.
Se on hieno homma että olet löytänyt kerrasta itsellesi koko elämän kumppanin. Valitettavasti meille useallekkaan näin ei ole syystä tai toisesta onnistunut.
On kurjaa että haukut meitä jotka ovat eläneet omaa elämäänsä siten kuin se on vastaan tullut puntaroimalla eri vaihtoehdoista kuten tutustua uuteen ihmiseen tai nököttää yksin omassa kammarissa.
Hyvä että olet onnesi löytänyt. Ymmärrätkö ollenkaan miten harvinaista se on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän ne kaikki sanoo. Totuus on että sieltä löytyy kaikki visvasyylästä klamydiaan. Sääliksi käy niitä miehiä.
Hahah, kateellinen sinä olet, kun toiset saavat hyvää seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttää olevan myös tämä huorittelu kovasti muodissa tietyissä piireissä. Kukin tavallaan.
Miehet ovat todella aktivoituneet! Jopa mua vanhaa akkaa (54-v.) on tultu pokailemaan tuolla kaupungilla kulkiessani viime viikkoina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän tuollaista koko kylän panopuuta huoli kohta kukaan. Jos seitsemä rakastajaa ottaa yhteyttä viikon sisään niin todellinen miesten määrä täytyy olla lähempänä viittäkymmentä. Yöks.
Ai ai, ottaapa koville, kun naisetkin osaavat nauttia seksin iloista.
Määrä ei ole tae muusta kuin määrästä. Se ei kerro mitään siitä onko nautittu tai iloittu.
Jos pelkkää laatua haluaisi, niin eikä sitä jossain vaiheessa jämähdä siihen taitavaan? Jos taas joutuu kokeilemaan aina seuraavaa ja seuraavaa parempaa etsiessä, niin onko ne edelliset sitten olleet kovin nautittavia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla yleensä aikalailla miesten juttu tuo h*oraamisellaan leveily. Ihan jo niin pitkälle että keksivät tarinoita siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän tuollaista koko kylän panopuuta huoli kohta kukaan. Jos seitsemä rakastajaa ottaa yhteyttä viikon sisään niin todellinen miesten määrä täytyy olla lähempänä viittäkymmentä. Yöks.
Ai ai, ottaapa koville, kun naisetkin osaavat nauttia seksin iloista.
Määrä ei ole tae muusta kuin määrästä. Se ei kerro mitään siitä onko nautittu tai iloittu.
Jos pelkkää laatua haluaisi, niin eikä sitä jossain vaiheessa jämähdä siihen taitavaan? Jos taas joutuu kokeilemaan aina seuraavaa ja seuraavaa parempaa etsiessä, niin onko ne edelliset sitten olleet kovin nautittavia?
Jos sinulla on yhtään luetun ymmärtämistä, niin tajusit varmasti, että aloittaja on valinnut parhaat yksilöt jatkoon. Parempi olla useampi taitava rakastaja reservissä, koska silloin kun halu iskee, niin yleensä edes yksi heistä on vapaana.