Miksi mies kuvittelee, että nainen haluaa tehdä
aina ruokaa miehelle?
Olen paljon miehiä tapaillut ja sellaiset nykyään jo vähän harvinaisemmat miehet, jotka remppaavat talon ja korjaavat autosi ja kaikki pelit ja rensselit on ihan mukavakin välillä ruokkia tyytyväiseksi, mutta miksi oletetaan, että naisella olisi valmiina automaattisesti asetuksissa jokin pykälä, että hänellä olisi tarve ruokkia aikuinen mies ja vielä joka päivä ja monien kanssa vielä jopa niin, että nainen käy kaupassa ja maksaa miehenkin eväät?
Eikö tämä ruokinta-asetuskin ole naisessa vain jälkikasvua varten?
Ymmärrän tosiaan, jos mieskin tekee naisen eteen paljon asioita, mutta ei nykymies enää osaa korjata autoa, eikä mitään muutakaan ja jos nyt muutaman kerran vuodessa tarttuu lumikolaan tai käynnistää ruohonleikkurin, niin siitäkö hyvästä pitäisi olla lämmin ruoka turvan edessä ja pestyt vaatteet joka päivälle?
Se ei ole rakkautta, vaan äitiriippuvuutta. Naiset taas on niin paskahousuja, että ryhtyvätt passaamaan, ettei mies vain lähde naapurin Mirkun mukaan :D
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Aijai, hyvä ruoka, kaunis ihana nainen, mielenkiintoista keskustelua, rento olotila ja hyvää seksiä - mitä sitä mies muuta enää tarvitseekaan?
Tämä.
Rakastan miestäni seksillä, hyvällä ruoalla, puhtaalla kodilla, tulen miestäni vastaan.
Toimii. Mies on ihan mun jaloissa. Palvoo. Varsinkin ku.n olin neitsyt kun tavattiin., ja mies vanhempi.
Ei ole kertynyt tuollaista kokemusta. Voisikohan ikäluokalla olla asian kanssa tekemistä?
Tai sitten se että olen jopa saattanut sanoa olevani huononpuoleinen kokki ja yksi mies taas tykkäsi itse erityisen paljon ruoanlaitosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aijai, hyvä ruoka, kaunis ihana nainen, mielenkiintoista keskustelua, rento olotila ja hyvää seksiä - mitä sitä mies muuta enää tarvitseekaan?
Tämä.
Rakastan miestäni seksillä, hyvällä ruoalla, puhtaalla kodilla, tulen miestäni vastaan.
Toimii. Mies on ihan mun jaloissa. Palvoo. Varsinkin ku.n olin neitsyt kun tavattiin., ja mies vanhempi.
Totta kai suhteessa tullaan vastaan ja tehdään toisen hyväksi asioita. Aloitushan puhui jatkuvasta palvelusta ilman vastinetta.
Tuo neitsytjuttu taas on tosiaan jo keski-ikäisten ja vanhusten puhetta. Suurin osa nuorista miehistä joiden kanssa olen asiasta puhunut ei välitä tai jopa haluaa mieluummin naisen, joka ei ole sillä saralla täysi tumpelo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se on. Naiset ovat itse asettaneet itsensä piioiksi, jalkojen levittäjiksi ja suuseksin antajiksi. Harva saa oikeasti mitään takaisin. Nykyajan miehiltä on vielä herrasmiehen tavat kadonneet tyystin. Jokaisen mirkun luo marssitaan kuin hotelliin.
Kyllä minua on useampi mies halunnut hemmotella, passata ja miellyttää. Kutsuneet luokseen, tehneet ruokaa, hankkineet viiniä, kantavat eteen ja huolehtineet, että varmasti kaikki on hyvin ja minulla mukavaa. Eivätkä ole yrittäneet saada sillä mitään itselleen. Seksi on ollut varma juttu siinä vaiheessa.
Tuo on parisuhteen alun hempeilyvaihe. Voi kestää jopa kolmisen vuotta parhaimmillaan. Arki koittaa aina ennen pitkään.
Näitä lukiessa ei ole ihme, että yhä useampi nainen haluaa olla sellainen "Mirkku". Ottaa vain kirsikat kakun päältä. Siitä jopa maksetaan.
Passaajanaiset ovat kai sen sisimmässään aina tienneet, ettei sitä keittoa ole lopulta enää pelkästä rakkaudesta sekoiteltu. Yhtäkkiä huomaavat vain, että olo tuntuu lähinnä huoralta, jolle ei tarvitse maksaa. Mies on opetettu sille, että se voi väijyä ruokaa joka päivä pöydän ääressä ilman kiitoksen sanaa ja rutista likaisista pyykeistä, talosta. Kaikki muu on itsestäänselvyys, paitsi tietenkin miehen omat tekemiset.
Kävi nyt näin, koska se on aina mennyt näin.
Siinä samassa Mirkkua viedään ravintolaan syömään ja Mirkku saa kaikki kehut, hyvän seksin ja huomion.
20 vuotta jaksoi passata ja hemmotella sinnikkäin tapaus. Mutta ehkä sekin oli sitten alkuvaihetta vielä...
Äläs nyt luule itsestäsi liikoja. Kyllä se mies saa ruokaa, jos on nälkään kuolemassa. Tässä taas nainen yrittää väkisin tehdä itsestänsä korvaamatonta ja uhriutua, kun ensin ihan itse vapaasta tahdostaan tekee ruokaa ja pesee pyykkiä. Seuraavaksi voimaannutaan (eli palataan normaaliin tilaan) ja annetaan miehen hoitaa asiat. Nainen käy kokeilemassa korkeammalla aktiivisuuslevelillä, jotta voi uhriutua sitten sen jälkeen. Itse te teette kaikki miehelle valmiiksi, joten oma vika jos v*tuttaa.