Miksi mies kuvittelee, että nainen haluaa tehdä
aina ruokaa miehelle?
Olen paljon miehiä tapaillut ja sellaiset nykyään jo vähän harvinaisemmat miehet, jotka remppaavat talon ja korjaavat autosi ja kaikki pelit ja rensselit on ihan mukavakin välillä ruokkia tyytyväiseksi, mutta miksi oletetaan, että naisella olisi valmiina automaattisesti asetuksissa jokin pykälä, että hänellä olisi tarve ruokkia aikuinen mies ja vielä joka päivä ja monien kanssa vielä jopa niin, että nainen käy kaupassa ja maksaa miehenkin eväät?
Eikö tämä ruokinta-asetuskin ole naisessa vain jälkikasvua varten?
Ymmärrän tosiaan, jos mieskin tekee naisen eteen paljon asioita, mutta ei nykymies enää osaa korjata autoa, eikä mitään muutakaan ja jos nyt muutaman kerran vuodessa tarttuu lumikolaan tai käynnistää ruohonleikkurin, niin siitäkö hyvästä pitäisi olla lämmin ruoka turvan edessä ja pestyt vaatteet joka päivälle?
Se ei ole rakkautta, vaan äitiriippuvuutta. Naiset taas on niin paskahousuja, että ryhtyvätt passaamaan, ettei mies vain lähde naapurin Mirkun mukaan :D
Kommentit (65)
Meillä nyt ollaan vaan sovittu, että minä ostan ja teen ruokaa. Mies ei oikein osaa eikä sitä kiinnosta. Jos sen antaa itse hankkia ruokansa, niin joko syö eineksiä tai menee ulos syömään.
Se sitten maksaa asumiskulut ja tekee muita hommia. Siivoaakin.
Vierailija kirjoitti:
En tajua mikä tässä ketjussa saa naiset ärtymään? Puolustuskannalle.
Valtaosa eroistakin on naisen alullepanemia, kun nainen lopulta kyllästyy olemaan vetovastuussa kaikesta. Kun mies touhuaa omia kivoja juttujaan tai istuu flegmaattisesti telkkarin tai pelikoneen kanssa. Nainen ei tule nähdyksi ja huomioiduksi, häipyy.
Ovatko ketjun naiset epäitsenäisiä ripustautujia, jotka eivät edes näe omaa rooliaan?
Musta tuntuu, että trolli löysi tämän ketjun. En ole niin vakuuttunut siitä, että kaikki muuten näkevät tämän aiheen niin mustavalkoisesti.
Kävelevä legenda. The legend is alive.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aijai, hyvä ruoka, kaunis ihana nainen, mielenkiintoista keskustelua, rento olotila ja hyvää seksiä - mitä sitä mies muuta enää tarvitseekaan?
Ei varmaan mitään, mutta mitäs se parisuhteen toinen osapuoli saa vastineeksi?
Iloinen mies ei riitä vastaukseksi.
Nro 14 saa asua omakotitalossa :D
Mikä siinä omakotitalossa asumisessa on niin hienoa, että se riittää miehen puolelta suhteeseen panostukseksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aijai, hyvä ruoka, kaunis ihana nainen, mielenkiintoista keskustelua, rento olotila ja hyvää seksiä - mitä sitä mies muuta enää tarvitseekaan?
Hyvä parisuhde on aika haluttu juttu. Jos joku ei sellaista halua, niin vähemmistöön kuuluu.
Olen 40v. mies ja tekisin mielelläni ruokaa, mutta vain itselleen ei aina jaksa vaivautua. Vähän sama kuin että tekisi mieli tehdä sitä ja tätä, mutta kun ei ole toista ihmistä, ei saa tehtyä asioita ja tulee vaan möllötettyä kotonaan, vaikka olisi kauniskin ilma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei asu ja mies huollattaa auton korjaamossa. Tietokonettaan kyl hoitaa kuin armasta lastaan ja kuulemma siinä on kovasti hommia. Ja jos yritän käyttää niin aina hänen juttunsa on tärkeämpiä kuin minun joten minun pitää väistää pois. Harvoimpa on tarvetta kun en pelaa ja laskutkin maksan kännykän kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä parisuhde on aika haluttu juttu. Jos joku ei sellaista halua, niin vähemmistöön kuuluu.
Niin, mutta se vaatii kummaltakin panostamista. Mitä mies tekee suhteen eteen?
Meillä ei ruokaa eikä seksiä enkä silti ole Mirkun luo mennyt. Osaan itsekkin sitä ruokaa tehdä paremmin kuin akka koska miehet osaavat kokkaamisenkin paremmin !
Ostin divarista kerran Morsiamen kirjan -40 -luvulta. Mikään ei lopulta ole muuttunut mitenkään. Naisen ensisijainen tehtävä tässä kaikkeudessa on saada saalistettua mies itselleen. Ja elää tuudittauduneena harhassa. Olemalla ja ponnistelemalla joka päivä, että olisi miehelle mieliksi. Täällä on kuitenkin jatkuvasti näitä aloituksia "mies teki sitä ja tätä". Mut naisen geeneihin on koodattu ponnistella itse ja katsoa heikkotta läpi sormien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta. Käyn hyvin harvoin syömässä jossakin pikaruokapaikoissa, koska ne ruoat ovat vain pahimpaan hätään. Jos mies arvostaa jotakin Burger Kingin bacon king -ateriaa, niin hän ei ole minun mies ja saa mennä naapurin Mirkun luokse juoksulla.
Eli sinussa itsessäsi ei ole mitään sellaista tärkeää, mitä joku toinenkin ei voisi korvata esim. laittamalla yhtä hyvää ruokaa yhtä helposti? Oletpa helppo nakki, tietenkään mies ei mene paremman perään.
Puhutko nyt itsestäsi kuitenkin? Kirjoituksesi kalskahtaa jo kauaksi eltaantuneelle itseinholle, katkeralle nyyhkytykselle ja epätoivoiselle pakokauhulle.
En koskaan kuvittelisi, että minun täytyy laittaa miehelle ruokaa ja sen pitää arvostaa sitä, tai en rakastaisi miestä, kuten sä.
Ah, rakkaus! Rakkautta suhteestamme löytyy paljon, on löytynyt jo yli 20 vuotta. Siinä ajassa on ehtinyt monta ruokaa valmistua ja samoin myös muita asioita. Meillä on yhdessä mukavaa, seksiä on usein molempien aloitteesta ja katkeruutta ei ole. Näin on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
aina ruokaa miehelle?
Olen paljon miehiä tapaillut ja sellaiset nykyään jo vähän harvinaisemmat miehet, jotka remppaavat talon ja korjaavat autosi ja kaikki pelit ja rensselit on ihan mukavakin välillä ruokkia tyytyväiseksi, mutta miksi oletetaan, että naisella olisi valmiina automaattisesti asetuksissa jokin pykälä, että hänellä olisi tarve ruokkia aikuinen mies ja vielä joka päivä ja monien kanssa vielä jopa niin, että nainen käy kaupassa ja maksaa miehenkin eväät?
Ymmärrän tosiaan, jos mieskin tekee naisen eteen paljon asioita, mutta ei nykymies enää osaa korjata autoa, eikä mitään muutakaan ja jos nyt muutaman kerran vuodessa tarttuu lumikolaan tai käynnistää ruohonleikkurin, niin siitäkö hyvästä pitäisi olla lämmin ruoka turvan edessä ja pestyt vaatteet joka päivälle?
Se ei ole rakkautta, vaan äitiriippuvuutta. Naiset taas on niin paskahousuja, että ryhtyvätt passaamaan, ettei mies vain lähde naapurin Mirkun mukaan :D
Miksi sinun sarjadeittaajan ja irtoseksinharrastajan eteen pitäisi tehdä mitään? Teitä kohdellaan siten kuten ansaitsettekin.
Mä rakastan miestäni vielä 13 vuoden jälkeenkin, ja koska olen meistä parempi kokki, teen ihan mielelläni hyvää ruokaa. Seksiä harrastetaan molempien nautinnon vuoksi. Tällä metodilla molemmat saavat hyvää ruokaa, hyvää seksiä ja tyytyväisen puolison, joka hoitaa kotona ne asiat, joissa hän on parempi. Ei voisi olla asiat paremmin. Vaatii tietysti vastavuoroisuutta, mutta sitähän se hyvä parisuhde on, molemmat antavat ja saavat. Vapaamatkustajat ja muut hyväksikäyttäjät kannattaakin ulkoistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, mutta se vaatii kummaltakin panostamista. Mitä mies tekee suhteen eteen?
Olemme olleet mieheni kanssa yhdessä yli 20 vuotta ja voit uskoa, että molemmat ovat panostaneet hyvään parisuhteeseen paljon. Parisuhteemme on ollut alusta alkaen unelmien parisuhde, jossa keskustelua on paljon, yhteisiä asioita ja mielenkiinnon kohteita on vaikka kuinka, viihdymme hyvin yhdessä ja saamme olla omia itsejämme. Mies tekee paljon ja minä teen paljon, juttelemme, nauramme, kuljemme käsi kädessä ja luottamus toiseen on täydellinen. Aivan kuten meidän molempien vanhemmillakin, heidän parisuhteensa on kestänyt jo yli 50 vuotta ja vieläkin yhdessä on mukavaa.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan sinulla ap lähtenyt liian monta miestä naapurin Mirkun mukaan? :D Oli sen verran katkeraa tekstiä...
Ei minusta ollut katkeraa tekstiä ja samaistun tuohon täysin. Monella miehellä unohtuu vastavuoroisuus, unohtuu että jos haluaa jotakin pitää myös antaa. Itse tykkään hemmotella miestä, mutta vain jos se on vastavuoroista. On ikävä huomata, että toinen ottaa antamatta itse mitään tai vielä pahempaa, pitää sitä toisen hyvän tahtoisuutta itsestäänselvyytenä. Moni ihminen, ei pelkästään mies, on tällainen ottaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan sinulla ap lähtenyt liian monta miestä naapurin Mirkun mukaan? :D Oli sen verran katkeraa tekstiä...
Ei minusta ollut katkeraa tekstiä ja samaistun tuohon täysin. Monella miehellä unohtuu vastavuoroisuus, unohtuu että jos haluaa jotakin pitää myös antaa. Itse tykkään hemmotella miestä, mutta vain jos se on vastavuoroista. On ikävä huomata, että toinen ottaa antamatta itse mitään tai vielä pahempaa, pitää sitä toisen hyvän tahtoisuutta itsestäänselvyytenä. Moni ihminen, ei pelkästään mies, on tällainen ottaja.
TÄMÄ!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
aina ruokaa miehelle?
Se ei ole rakkautta, vaan äitiriippuvuutta. Naiset taas on niin paskahousuja, että ryhtyvätt passaamaan, ettei mies vain lähde naapurin Mirkun mukaan :DMiksi sinun sarjadeittaajan ja irtoseksinharrastajan eteen pitäisi tehdä mitään? Teitä kohdellaan siten kuten ansaitsettekin.
Eri mutta kyllä se on niin, että ne jotka jää suhteeseen tuonlaisten miesten kanssa niin heitä kohdellaan huonosti. Sarjadeittailija voi syystä olla jäämättä suhteeseen, ymmärtää oman arvon ja se ei ole äidin rooli parisuhteessa.
Eihän naiset edes osaa laittaa ruokaa. Kaikki maailman huippukokitkin ovat miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Mä rakastan miestäni vielä 13 vuoden jälkeenkin, ja koska olen meistä parempi kokki, teen ihan mielelläni hyvää ruokaa. Seksiä harrastetaan molempien nautinnon vuoksi. Tällä metodilla molemmat saavat hyvää ruokaa, hyvää seksiä ja tyytyväisen puolison, joka hoitaa kotona ne asiat, joissa hän on parempi. Ei voisi olla asiat paremmin. Vaatii tietysti vastavuoroisuutta, mutta sitähän se hyvä parisuhde on, molemmat antavat ja saavat. Vapaamatkustajat ja muut hyväksikäyttäjät kannattaakin ulkoistaa.
Jäi epäselväksi, mitä mies tekee sinun eteesi päivittäin vastavuoroisesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä omakotitalossa asumisessa on niin hienoa, että se riittää miehen puolelta suhteeseen panostukseksi?
En mä vaan tiedä, kysy siltä :D Etkö oikein tajunnut, että irvin asialle?
En koskaan kuvittelisi, että minun täytyy laittaa miehelle ruokaa ja sen pitää arvostaa sitä, tai en rakastaisi miestä, kuten sä.