Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies kuvittelee, että nainen haluaa tehdä

Vierailija
17.06.2018 |

aina ruokaa miehelle?
Olen paljon miehiä tapaillut ja sellaiset nykyään jo vähän harvinaisemmat miehet, jotka remppaavat talon ja korjaavat autosi ja kaikki pelit ja rensselit on ihan mukavakin välillä ruokkia tyytyväiseksi, mutta miksi oletetaan, että naisella olisi valmiina automaattisesti asetuksissa jokin pykälä, että hänellä olisi tarve ruokkia aikuinen mies ja vielä joka päivä ja monien kanssa vielä jopa niin, että nainen käy kaupassa ja maksaa miehenkin eväät?
Eikö tämä ruokinta-asetuskin ole naisessa vain jälkikasvua varten?
Ymmärrän tosiaan, jos mieskin tekee naisen eteen paljon asioita, mutta ei nykymies enää osaa korjata autoa, eikä mitään muutakaan ja jos nyt muutaman kerran vuodessa tarttuu lumikolaan tai käynnistää ruohonleikkurin, niin siitäkö hyvästä pitäisi olla lämmin ruoka turvan edessä ja pestyt vaatteet joka päivälle?
Se ei ole rakkautta, vaan äitiriippuvuutta. Naiset taas on niin paskahousuja, että ryhtyvätt passaamaan, ettei mies vain lähde naapurin Mirkun mukaan :D

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta. Käyn hyvin harvoin syömässä jossakin pikaruokapaikoissa, koska ne ruoat ovat vain pahimpaan hätään. Jos mies arvostaa jotakin Burger Kingin bacon king -ateriaa, niin hän ei ole minun mies ja saa mennä naapurin Mirkun luokse juoksulla.

Eli sinussa itsessäsi ei ole mitään sellaista tärkeää, mitä joku toinenkin ei voisi korvata esim. laittamalla yhtä hyvää ruokaa yhtä helposti? Oletpa helppo nakki, tietenkään mies ei mene paremman perään.

Puhutko nyt itsestäsi kuitenkin? Kirjoituksesi kalskahtaa jo kauaksi eltaantuneelle itseinholle, katkeralle nyyhkytykselle ja epätoivoiselle pakokauhulle.

En koskaan kuvittelisi, että minun täytyy laittaa miehelle ruokaa ja sen pitää arvostaa sitä, tai en rakastaisi miestä, kuten sä.

Ah, rakkaus! Rakkautta suhteestamme löytyy paljon, on löytynyt jo yli 20 vuotta. Siinä ajassa on ehtinyt monta ruokaa valmistua ja samoin myös muita asioita. Meillä on yhdessä mukavaa, seksiä on usein molempien aloitteesta ja katkeruutta ei ole. Näin on hyvä.

Se on kuitenkin ehdollista, jos mies ei tykkäisi ruuistasi, et rakstaisi häntä. Olet tampio luuseri.

Vierailija
42/65 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

aina ruokaa miehelle?

Olen paljon miehiä tapaillut ja sellaiset nykyään jo vähän harvinaisemmat miehet, jotka remppaavat talon ja korjaavat autosi ja kaikki pelit ja rensselit on ihan mukavakin välillä ruokkia tyytyväiseksi, mutta miksi oletetaan, että naisella olisi valmiina automaattisesti asetuksissa jokin pykälä, että hänellä olisi tarve ruokkia aikuinen mies ja vielä joka päivä ja monien kanssa vielä jopa niin, että nainen käy kaupassa ja maksaa miehenkin eväät?

Eikö tämä ruokinta-asetuskin ole naisessa vain jälkikasvua varten?

Ymmärrän tosiaan, jos mieskin tekee naisen eteen paljon asioita, mutta ei nykymies enää osaa korjata autoa, eikä mitään muutakaan ja jos nyt muutaman kerran vuodessa tarttuu lumikolaan tai käynnistää ruohonleikkurin, niin siitäkö hyvästä pitäisi olla lämmin ruoka turvan edessä ja pestyt vaatteet joka päivälle?

Se ei ole rakkautta, vaan äitiriippuvuutta. Naiset taas on niin paskahousuja, että ryhtyvätt passaamaan, ettei mies vain lähde naapurin Mirkun mukaan :D

Miksi sinun sarjadeittaajan ja irtoseksinharrastajan eteen pitäisi tehdä mitään? Teitä kohdellaan siten kuten ansaitsettekin.

Eri mutta kyllä se on niin, että ne jotka jää suhteeseen tuonlaisten miesten kanssa niin heitä kohdellaan huonosti. Sarjadeittailija voi syystä olla jäämättä suhteeseen, ymmärtää oman arvon ja se ei ole äidin rooli parisuhteessa.

Ei tietenkään koska se rooli on se sarjadeittailijan ja irtoseksihupakon. Se arvo on siinä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta. Käyn hyvin harvoin syömässä jossakin pikaruokapaikoissa, koska ne ruoat ovat vain pahimpaan hätään. Jos mies arvostaa jotakin Burger Kingin bacon king -ateriaa, niin hän ei ole minun mies ja saa mennä naapurin Mirkun luokse juoksulla.

Eli sinussa itsessäsi ei ole mitään sellaista tärkeää, mitä joku toinenkin ei voisi korvata esim. laittamalla yhtä hyvää ruokaa yhtä helposti? Oletpa helppo nakki, tietenkään mies ei mene paremman perään.

Puhutko nyt itsestäsi kuitenkin? Kirjoituksesi kalskahtaa jo kauaksi eltaantuneelle itseinholle, katkeralle nyyhkytykselle ja epätoivoiselle pakokauhulle.

En koskaan kuvittelisi, että minun täytyy laittaa miehelle ruokaa ja sen pitää arvostaa sitä, tai en rakastaisi miestä, kuten sä.

Ah, rakkaus! Rakkautta suhteestamme löytyy paljon, on löytynyt jo yli 20 vuotta. Siinä ajassa on ehtinyt monta ruokaa valmistua ja samoin myös muita asioita. Meillä on yhdessä mukavaa, seksiä on usein molempien aloitteesta ja katkeruutta ei ole. Näin on hyvä.

Mutta ehtona on, ettei saa tykätä hampurilaisravintolasta enemmän kuin sinun paskavelleistäsi :/

Vierailija
44/65 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on oppinut teeskentelemään, että ruokasi on hyvää, tuo, että sinun piti oikein mainita, että katkeruutta ei ole, kielii siitä. On miehellä, mutta sitä ei voi sinulle kertoa.

Vierailija
45/65 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä rakastan miestäni vielä 13 vuoden jälkeenkin, ja koska olen meistä parempi kokki, teen ihan mielelläni hyvää ruokaa. Seksiä harrastetaan molempien nautinnon vuoksi. Tällä metodilla molemmat saavat hyvää ruokaa, hyvää seksiä ja tyytyväisen puolison, joka hoitaa kotona ne asiat, joissa hän on parempi. Ei voisi olla asiat paremmin. Vaatii tietysti vastavuoroisuutta, mutta sitähän se hyvä parisuhde on, molemmat antavat ja saavat. Vapaamatkustajat ja muut hyväksikäyttäjät kannattaakin ulkoistaa.

Jäi epäselväksi, mitä mies tekee sinun eteesi päivittäin vastavuoroisesti?

Jäi tarkoituksella epäselväksi. Mitä pystyy. On sairauden vuoksi tk-eläkkeellä, kunto vaihtelee, mutta terveen veroista miehestä ei parhainakaan aikoina enää tule. Nuorempana peruskorjasi hirsitalon (töiden ohella kymmenisen vuotta, kun terveys alkoi pettää). Nykyään korjaa autot ja tietokoneet, pesee pyykit ja hoitaa kasvit, ei enää isoja tai raskaita projekteja, vaan voimien mukaan.

Vierailija
46/65 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla poikkeuksellisen onnekas ja varmasti omilla valinnoillakin on osuutta asiaan, sillä minun tuttavapiiriini kuuluu useampia miehiä, jotka´eivät pidä puolisoaan piikanaan tai äitinään. Oma mieheni pesee itse pyykkinsä ja tekee ruokaa, jopa useammin kuin minä, sillä itse kiireisenä käytän paljon eineksiä. Jo lapsuudessani sain mallin siihen, ettei äidin tehtävä ole olla vain kyökkipiikana, vaan mies osasi hoitaa oman ruokapuolensa ihan itsenäisesti. Sisareni perheessä myös mies on ollut päävastuussa kokkailupuolella. Sisko hoitaa leipomiset.

Vierailija
47/65 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sellaisen Mirkun löytäisi?? Oi, kun joku tulis hakee ton idiootti-äijän mukaansa.

Vierailija
48/65 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä rakastan miestäni vielä 13 vuoden jälkeenkin, ja koska olen meistä parempi kokki, teen ihan mielelläni hyvää ruokaa. Seksiä harrastetaan molempien nautinnon vuoksi. Tällä metodilla molemmat saavat hyvää ruokaa, hyvää seksiä ja tyytyväisen puolison, joka hoitaa kotona ne asiat, joissa hän on parempi. Ei voisi olla asiat paremmin. Vaatii tietysti vastavuoroisuutta, mutta sitähän se hyvä parisuhde on, molemmat antavat ja saavat. Vapaamatkustajat ja muut hyväksikäyttäjät kannattaakin ulkoistaa.

Jäi tarkoituksella epäselväksi. Mitä pystyy. On sairauden vuoksi tk-eläkkeellä, kunto vaihtelee, mutta terveen veroista miehestä ei parhainakaan aikoina enää tule. Nuorempana peruskorjasi hirsitalon (töiden ohella kymmenisen vuotta, kun terveys alkoi pettää). Nykyään korjaa autot ja tietokoneet, pesee pyykit ja hoitaa kasvit, ei enää isoja tai raskaita projekteja, vaan voimien mukaan.

Eiköhän ap puhunut terveistä miehistä, jotka kykenisivät tekemään kotitöitä, mutta eivät laiskuuttaan/itsekkyyttään vaivaudu. Sinun miehesi sitäpaitsi pesee pyykit, joten ihmettelen, mikä oli pointtisi tulla vastaamaan tähän ketjuun, kun kerran teillä asiat näyttävät menevänkin aika tasapuolisesti toisin kuin yleensä menee.

Vierailija
49/65 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sellaisen Mirkun löytäisi?? Oi, kun joku tulis hakee ton idiootti-äijän mukaansa.

Mirkut ottavat vain rusinat pullasta eli sinä saat jatkossakin hoitaa miehesi huollon. Freesinä ukkona mies jaksaa sitten hemmotella puolestaan Mirkkua aina silloin tällöin.

Vierailija
50/65 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin se on. Naiset ovat itse asettaneet itsensä piioiksi, jalkojen levittäjiksi ja suuseksin antajiksi. Harva saa oikeasti mitään takaisin. Nykyajan miehiltä on vielä herrasmiehen tavat kadonneet tyystin. Jokaisen mirkun luo marssitaan kuin hotelliin.

Kyllä minua on useampi mies halunnut hemmotella, passata ja miellyttää. Kutsuneet luokseen, tehneet ruokaa, hankkineet viiniä, kantavat eteen ja huolehtineet, että varmasti kaikki on hyvin ja minulla mukavaa. Eivätkä ole yrittäneet saada sillä mitään itselleen. Seksi on ollut varma juttu siinä vaiheessa.

Vierailija
51/65 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ap puhunut terveistä miehistä, jotka kykenisivät tekemään kotitöitä, mutta eivät laiskuuttaan/itsekkyyttään vaivaudu. Sinun miehesi sitäpaitsi pesee pyykit, joten ihmettelen, mikä oli pointtisi tulla vastaamaan tähän ketjuun, kun kerran teillä asiat näyttävät menevänkin aika tasapuolisesti toisin kuin yleensä menee.

Koska voin (tämä on keskustelupalsta), ja koska kehotin ulkoistamaan vapaamatkustajat. Totta, meillä menevät asiat varsin mukavasti. Olen kuitenkin ollut aiemmin naimisissa terveen, laiskan ja itsekkään miehen kanssa, ja elämänlaatu on vain parantunut sen jälkeen kun oppi välttämään niitä. Lyhyesti: kiertoon vaan, ja etsimään kaltaistaan, ei mikään toimi jos vain toinen antaa ja vain toinen ottaa.

Vierailija
52/65 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä, viiskymppinen mamma, luulin, et aikuiset osaa tarvittaessa itse hoitaa ruokansa ja että vanhempien  tarvii huolehtia vain, että lapset saavat kunnon ruokaa (tietty samalla sit ne vanhemmatkin). Mulla loksahti suu auki, kun tuttu, viiden lapsen äiti totesi, että jos ei miestä olis, niin ei tarttis joka päivä ruokaa rustata.

Vierailija
53/65 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mirkut ottavat vain rusinat pullasta eli sinä saat jatkossakin hoitaa miehesi huollon. Freesinä ukkona mies jaksaa sitten hemmotella puolestaan Mirkkua aina silloin tällöin.

Ei, ei Mirkkua hemmotella.

Mirkkuun tyhjennetään vain pussit. Mirkku itse toki kertoo Salen lastauslaiturin röökipaikalla olevansa parisuhteessa uuden mukavan Joren kanssa.

Vierailija
54/65 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, ei Mirkkua hemmotella.

Mirkkuun tyhjennetään vain pussit. Mirkku itse toki kertoo Salen lastauslaiturin röökipaikalla olevansa parisuhteessa uuden mukavan Joren kanssa.

Oletko ollut Mirkku? Nimittäin eipä se noin mene. Mirkun luokse mennään, koska siellä saa olla rennosti, on hauskaa ja kevyttä, hyviä keskusteluita ja hyvää seksiä. Pakohetki omasta arjesta. Eikä Mirkku vedä röökiä lastauslaiturilla. Mirkku on usein koulutettu, menestyvä nainen, joka haluaa itsekin sen pakohetkensä, mutta ei välttämättä koko arkea.

Vierailija
55/65 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
56/65 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aijai, hyvä ruoka, kaunis ihana nainen, mielenkiintoista keskustelua, rento olotila ja hyvää seksiä - mitä sitä mies muuta enää tarvitseekaan?

Välillä villiä seksiä muiden naisten kanssa.

Vierailija
57/65 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies siivoaa, minä kokkaan. Ruuanlaitto on minulle mieluisaa hommaa, imurointia inhoan. Mukava se on asustella, kun yhdessä pyörittää arkea rakkaansa kanssa.

Vierailija
58/65 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, meillä mies kokkaa ja minulla on isompi vastuu siivouksesta (mies tekee myös tätä). Yksinkertainen syy on se, etten pidä ruuanlaitosta enkä ole edes hyvä siinä. Menen sieltä mistä aita on matalin, voin hyvin elää pitkään joillain yksinkertaisilla salaateilla enkä mausteiden päälle oikein ymmärrä. Miehellä taas on intoa kokeilla kaikkea uutta, hivistelee mausteilla ja kokee homman rentouttavana,

Minä sen sijaan paljon mieluummin hoidan tiskit ja pyykit. Imurointi on jaettu ja silitystä inhoan yli kaiken, joten silitän vain pakolliset omat jutut. 

Meillä ei koskaan ole ollut kinaa kotitöistä. Kumpikin tekee oma-aloitteisesti asioita ja osataan molemmat myös höllätä. 

Opeltaa jakamaan nämä hommat ja ennen kaikkea löytämään ihminen, joka on valmis kantamaan sen oman kortensa kekoon yhteisen kodin hyväksi.

Vierailija
59/65 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
60/65 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se on. Naiset ovat itse asettaneet itsensä piioiksi, jalkojen levittäjiksi ja suuseksin antajiksi. Harva saa oikeasti mitään takaisin. Nykyajan miehiltä on vielä herrasmiehen tavat kadonneet tyystin. Jokaisen mirkun luo marssitaan kuin hotelliin.

Kyllä minua on useampi mies halunnut hemmotella, passata ja miellyttää. Kutsuneet luokseen, tehneet ruokaa, hankkineet viiniä, kantavat eteen ja huolehtineet, että varmasti kaikki on hyvin ja minulla mukavaa. Eivätkä ole yrittäneet saada sillä mitään itselleen. Seksi on ollut varma juttu siinä vaiheessa.

Tuo on parisuhteen alun hempeilyvaihe. Voi kestää jopa kolmisen vuotta parhaimmillaan. Arki koittaa aina ennen pitkään.

Näitä lukiessa ei ole ihme, että yhä useampi nainen haluaa olla sellainen "Mirkku". Ottaa vain kirsikat kakun päältä. Siitä jopa maksetaan.

Passaajanaiset ovat kai sen sisimmässään aina tienneet, ettei sitä keittoa ole lopulta enää pelkästä rakkaudesta sekoiteltu. Yhtäkkiä huomaavat vain, että olo tuntuu lähinnä huoralta, jolle ei tarvitse maksaa. Mies on opetettu sille, että se voi väijyä ruokaa joka päivä pöydän ääressä ilman kiitoksen sanaa ja rutista likaisista pyykeistä, talosta. Kaikki muu on itsestäänselvyys, paitsi tietenkin miehen omat tekemiset.

Kävi nyt näin, koska se on aina mennyt näin.

Siinä samassa Mirkkua viedään ravintolaan syömään ja Mirkku saa kaikki kehut, hyvän seksin ja huomion.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme