Saara Aallon big announcement 19.6
Veikkauksia siitä mikä se on?
TTK tulee taas. Onko hän menossa siihen?
Kommentit (457)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katselin videoita Steps-keikoilta. Saara on lisäillyt ihan kaikkeen sitä kummalista etnovolinaa ja runsaasti käsien ja ranteiden pyöritystä ja kökköä kiehnausta jokaikisen kappaleen alkuun. Ihan kuin katsois vouvaavaa No Fear remixiä over and over again.
Nämä käsien kieputtelut, ranteiden pyöritykset ja ihmeelliset kiemurtelu-niiaukset ovat just sitä kun Saara saa itse suunnitella "koreografiat". Ja sit tampataan lavaa päästä päähän. Ei varmaan itsekseen jaksa treenailla ja panostaa koreografioihin, niin meinaa, että nää käy ihan hyvin. Nyt se poppimusa millä haluaisi pinnalle vaatisi kyllä muutakin showta kuin yhden ihmisen kiemurtelua. Lavakarismaa ei ole muutenkaan riittävästi.
Olen täältä lukenut että Saara olisi perfektionisti. En tajua tätä väitettä kun tämä ei ole eka kerta, kun vetää keikkaa vasemmalla kädellä ja sinnepäin. Ylipäätään moni asia urallaan menee todella sinnepäin ja mikä vaan riittää. Olen itse perfektionisti, eikä tää ole perfektionismia.
Tätä samaa olen ihmetellyt myös. Monet keikat näyttää ihan improvisoiden vedetyiltä. Esiintyminen on raskasta työtä ja vaatii paljon harjoittelua. Luulen, että Saara haluaa vain olla tähti ja esillä, musiikki on sivuseikka.
Vierailija kirjoitti:
Haluaakohan se oikeasti Merin kanssa naimisiin? Vai roikottaako itsellään ilmaista piikaa? Nythän se pyörsi jo puheet kesähäistä 18.8.18 eikä edes keikkoja ole tiellä.
Mä en usko häihin.
Nimenomaan median perusteella Merikin tuntuu nostavan itsensä isolle jalustalle. Kaikki on hänen ansioitaan. Ees suomen tunnetuin manageri Carla Ahonius ei nosta itseään sille esille. Ottaen huomioon millaista historiaa on Cheekin kanssa tehnyt. Oli Cheekistä sitten mitä mieltä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan median perusteella Merikin tuntuu nostavan itsensä isolle jalustalle. Kaikki on hänen ansioitaan. Ees suomen tunnetuin manageri Carla Ahonius ei nosta itseään sille esille. Ottaen huomioon millaista historiaa on Cheekin kanssa tehnyt. Oli Cheekistä sitten mitä mieltä tahansa.
Taksikuskilla on noussut hattuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä mahtaa olla seuraavan big announcementin aihe? Kun Savonlinna-salin syksyn konsertin paikoista on saatu puolet myytyä?
Hyvinhän konserttisalit näyttää täyttyvät. Ei Saaralla sen suhteen huolta ole.
Kyllä on. Lippuja myytiin kevättalvella, kun viisuista puhuttiin. Nyt ei moneen kuukauteen enää ole tapahtunut edistystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä mahtaa olla seuraavan big announcementin aihe? Kun Savonlinna-salin syksyn konsertin paikoista on saatu puolet myytyä?
Hyvinhän konserttisalit näyttää täyttyvät. Ei Saaralla sen suhteen huolta ole.
Kyllä on. Lippuja myytiin kevättalvella, kun viisuista puhuttiin. Nyt ei moneen kuukauteen enää ole tapahtunut edistystä.
Konserttisalit eivät todellakaan täyty. Osaon jotain perähikiän 100 henkilön luentosalia vastaavia. Yksikään ei ole myynyt edes puolilleen.
https://www.ticketmaster.fi/artist/saara-aalto-lippuja/918639
Miksiköhän ne pitää Lontoossa sitä kämppää? Vai valehteleeko ne pitävänsä?
http://www.lippu.fi/tickets.html?fun=evdetail&doc=feature/seatmap&cType…
Tuossa Turun tilanne. Se joka sanoo ettei ole muka puoliakaan myyty on joko sokea tai haluaa vain mustamaalata Saaraa.
Maikkarin aamutelkkarissa se selitti jotain siitä miten Suomi oli ollut mukana hänen viisumatkassaan jne. Ihmettelen kun koko biisi promottiin ajatuksella miten väärin ymmärretty hän Suomessa oli jne. Nytkö oikeasti alkaa mennä perille, että uran kannalta on pakko tulla suomalaisten kanssa toimeen?
Koko ajanhan Saara on tullut suomalaisten kanssa toimeen. On vain saanut esim tällä palstalla paljon paskaa niskaansa. Saara on vain kertonut totuuden kohtelustaan kysyttäessä ja se on näemmä ollut joillekin liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Koko ajanhan Saara on tullut suomalaisten kanssa toimeen. On vain saanut esim tällä palstalla paljon paskaa niskaansa. Saara on vain kertonut totuuden kohtelustaan kysyttäessä ja se on näemmä ollut joillekin liikaa.
Mistä kohtelusta?
Jos tekee huonoa musaa, se ei myy. Ja jos sössii neuvottelut levy-yhtiön kanssa, jää ilman levysopimusta.
Ei häntä kukaan ole mitenkään sen kummemmin kohdellut, itse sössinyt asiansa.
Esim kun Saara kertoi lapsuudessa tapahtuneesta konkurssista ja köyhyydestä niin hänen sanottiin valehtelevan. Samoin kun hän kertoi olleensa koulukiusattu. Kun Saara sanoi ettei saanut Suomessa levytyssopimusta kielierimielisyydeb niin alkoi puheet että Saaralla on hankala luonne. Jne jne
Vierailija kirjoitti:
Maikkarin aamutelkkarissa se selitti jotain siitä miten Suomi oli ollut mukana hänen viisumatkassaan jne. Ihmettelen kun koko biisi promottiin ajatuksella miten väärin ymmärretty hän Suomessa oli jne. Nytkö oikeasti alkaa mennä perille, että uran kannalta on pakko tulla suomalaisten kanssa toimeen?
Voisiko olla, että hän on tajunnut sen, että Suomesta se hänenkin leipänsä tulee jos tulee.
Vierailija kirjoitti:
Ai näinkö tämä nyt kääntyy, hah hah. Niskojaan nakellen lähti Suomesta.
Vierailija kirjoitti:
Esim kun Saara kertoi lapsuudessa tapahtuneesta konkurssista ja köyhyydestä niin hänen sanottiin valehtelevan. Samoin kun hän kertoi olleensa koulukiusattu. Kun Saara sanoi ettei saanut Suomessa levytyssopimusta kielierimielisyydeb niin alkoi puheet että Saaralla on hankala luonne. Jne jne
Miksi hän sellaisia edes kertoi? Saara kuitenkin aina saanut harrastaa kalliita harrastuksia, oma pianonsoiton opettaja ja piano, yksityinen tanssikoulu, perheellä oma kotistudio jossa Saara äänitellyt levyjään, varaa lähettää Saara naapurikuntaan kalliiseen lukioon josta kertoi että osti joka päivä hampurilaisia ja irtokarkkeja.
Perheellä omakotitalo, kesämökki jne.
Kovin on ankeeta ollut.
Saaran kanssa samassa koulussa olleet kertovat että mitään kiusaamista ei ollut.
Ja levy-yhtiön kanssa neuvottelut meni puihin kun itse vängättiin mahdottomia.
X-factorin aikana kertoi perheensä konkurssista ja kuinka oli lapsena köyhää.
Muutama kk sitten täällä Saaran rinnakkaisluokkalainen kertoi että kiusaamista oli ja piti sitä oikeutettuna.
Vierailija kirjoitti:
X-factorin aikana kertoi perheensä konkurssista ja kuinka oli lapsena köyhää.
Muutama kk sitten täällä Saaran rinnakkaisluokkalainen kertoi että kiusaamista oli ja piti sitä oikeutettuna.
Valehtelet. Muutama kuukausi sitten täällä oli rinnakkaisluokkalainen joka nimenomaan kertoi ettei kiusaamista ollut.
X Factorissa Saara tosiaan ratsasti köyhyydellä, mutta tosiasiassa konkurssi oli kun hän oli 8, 10-vuotiaana hän teki jo omien sanojensa mukaan äänityksiä isän kotistudiossa omakotitalon alakerrassa (tätä tarinaa toisti koko viisumarkkinoinnina ajan) ja 15-vuotiaana omien sanojensa mukaan kävi joka päivä hampparilla ja osti kasoittain irtokarkkeja.
Sen lisäksi on omien sanojensa mukaan käynyt yksityisessä tanssikoulussa Oulussa ihan taaperosta ja hänhän on suorittanut yksityisen opettajan kanssa pianodiplomit yms. Kotona kaikki soittimet. Sen lisäksi on vielä päässyt musiikkiopistoon.
Tämä kaikki on moneen kertaan jankutettu julkisuuteen ja tämä on myös vahvistettu valokuvin ja muiden kertomuksissa.
Ihan varmasti täällä oli muutama kk sitten joku samaan aikaan Saaran kanssa koulussa ollut. Ja sanoi jotenkin näin että miettikää itse miten lapset käyttäytyvät kun luokkaan tulee vuotta nuorempi itsevarma oppilas. Saatahan meni ykköseltä kolmoselle ja vaihtoi jossain vaiheessa koulua.
Eikö fiisujen jälkeen ollut vuorossa häät?